Geen onderscheid.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
En hoe zit het bij jou thuis met de gebruikelijke huishoudelijke klussen, zoals eten koken, de was doen, stofzuigen, de pot schoonmaken?
Mijn vrouw heeft nog nooit een reparatie of iets dergelijks in huis gedaan, haar hele leven niet. Ze heeft wel eens meegeholpen met een IKEA kastje, maar ook daar haakte ze halverwege af. Ze is verder niet lui ofzo hoor, ze is altijd bezig, maar vooral 'vrouwenklusjes'.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:46 schreef kwiwi het volgende:
Bestaat dat echt nog, "mannenklusjes" en "vrouwenklusjes"? Inmiddels leven zoveel mensen een deel van hun leven als single, dat vrijwel iedereen alles zelf doet/kan toch? Wij doen thuis ook gewoon allebei alles.
Hoe deed ze dat dan toen ze alleen woonde? Of heeft ze nooit alleen gewoond?quote:Op zondag 15 februari 2026 20:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog nooit een reparatie of iets dergelijks in huis gedaan, haar hele leven niet. Ze heeft wel eens meegeholpen met een IKEA kastje, maar ook daar haakte ze halverwege af. Ze is verder niet lui ofzo hoor, ze is altijd bezig, maar vooral 'vrouwenklusjes'.
Ze heeft kort samengewoond met een andere jongen, en daarna heel lang in het studentenhuis waar ik met een paar vrienden woonde. Als er iets gedaan moest worden deden wij dat vaak in ruil voor bier of eten.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe deed ze dat dan toen ze alleen woonde? Of heeft ze nooit alleen gewoond?
Ja en wat zijn dat dan? Het hele topic gaat hierover en dan niet zeggen wat dat is?quote:Op zondag 15 februari 2026 20:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mijn vrouw heeft nog nooit een reparatie of iets dergelijks in huis gedaan, haar hele leven niet. Ze heeft wel eens meegeholpen met een IKEA kastje, maar ook daar haakte ze halverwege af. Ze is verder niet lui ofzo hoor, ze is altijd bezig, maar vooral 'vrouwenklusjes'.
Dat is nog eens betaling in natura volgens de oorspronkelijke betekenis.quote:Op zondag 15 februari 2026 20:17 schreef Marsenal het volgende:
Ze heeft kort samengewoond met een andere jongen, en daarna heel lang in het studentenhuis waar ik met een paar vrienden woonde. Als er iets gedaan moest worden deden wij dat vaak in ruil voor bier of eten.
Nagels lakken, met vriendinnen leuten, shoppen, elke poep en scheet op instagram zetten, dat soort dingen.quote:Op zondag 15 februari 2026 22:20 schreef YoopY het volgende:
[..]
Ja en wat zijn dat dan? Het hele topic gaat hierover en dan niet zeggen wat dat is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |