abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220102955
Aan het einde van de middag gaat het vanuit het zuidwesten sneeuwen in Nederland. Het KNMI heeft hier een code geel voor uitgegeven.

quote:
In de tweede helft van de middag bereikt een gebied met sneeuwval het zuidwesten. In de loop van de avond breidt de sneeuw zich noordoostwaarts uit over de rest van het land. Op veel plaatsen ontstaat een sneeuwdek waardoor er gladheid kan ontstaan. Hiervan kan met name het wegverkeer hinder ondervinden. In de loop van de nacht naar maandag zal de gladheid in het zuidwesten en zuiden geleidelijk verdwijnen. In het noordoosten kan de gladheid door sneeuw nog tot en met maandagochtend aanhouden.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/waarschuwingen/utrecht

twitter
v
  zondag 15 februari 2026 @ 09:38:27 #2
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_220102990
:(
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 15 februari 2026 @ 09:41:40 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220103027
SNILPOP MAKEN VANMIDDAG

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_220103635
Ik heb besloten daar niet aan mee te doen.

De vorige keer kneusde ik mijn ribben
pi_220106080
De neerslag nadert vanuit het zuidwesten.

v
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')