Tnx dat ga ik toevoegen in de volgende versie!quote:Op zondag 15 februari 2026 08:59 schreef vosss het volgende:
Als ik dan een tip mag geven, zet de coureur die de snelste ronde heeft erbij.
De vlag van het land zit als contour van het land in de achtergrond. In het ontwerp zie je deze duidelijker dan op de foto, ik ga de transparantie hiervan wat verminderen om hem beter zichtbaar te maken.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:00 schreef vosss het volgende:
Misschien links of rechtsboven in de hoek een klein vlaggetje toevoegen van het land waar de betreffende GP is? Gewoon voor iets meer kleur?
Zeker, non-profit. Ik stuur je een DM. Wit is een goede suggestie. Ik ben ook aan het kijken naar opties om 2 kleuren te printen om zo de voorvleugel verschillende kleuren kan geven. Donkerblauw of oranje bijv.quote:Op zondag 15 februari 2026 09:02 schreef vosss het volgende:
En geen idee of je ze aanbiedt voor de verkoop, maar wellicht een idee om ook een witte variant qua papier aan te bieden?
Op de achterzijdequote:Op zondag 15 februari 2026 09:02 schreef vosss het volgende:
En geen idee of je ze aanbiedt voor de verkoop, maar wellicht een idee om ook een witte variant qua papier aan te bieden?
Mijn tip zou zijn om het in delen te ontwerpen en printen zodat je meerdere kleuren hebt voor de vleugel elementen bijvoorbeeld en de neus. Daarnaast wellicht een voor een printer die meerdere kleuren print.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:57 schreef Mabyeee8 het volgende:
Hobbymatig heb ik een Formule 1 kalender gemaakt. De basis is 3D geprint en zelf ontworpen. De voet is als een voorvleugel gemaakt. De kaarten, één per Grand Prix weekend zijn zelf ontworpen en op stevig papier gedrukt.
Ik ben op zoek naar feedback of tips. Er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering
De STL staat ook op Thingiverse en is gratis de downloaden. Voor de kaarten en ringen heb ik ook een mini verpakking gemaakt om te versturen (foto3).
Tnx!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb bij de moderators gecheckt of het ok is om hier een topic voor te openen
Dank, daar ga ik eens mee experimenteren.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:39 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Mijn tip zou zijn om het in delen te ontwerpen en printen zodat je meerdere kleuren hebt voor de vleugel elementen bijvoorbeeld en de neus. Daarnaast wellicht een voor een printer die meerdere kleuren print.
Leuk idee inderdaad.
Dankjewel! Dit zijn de namen die ik heb aangehouden:quote:Op zondag 15 februari 2026 13:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Wat me gelijk opvalt is dat je Ronde record als twee losse woorden geschreven hebt terwijl het gewoon één woord is: Ronderecord
Verder ben ik erg benieuwd hoe consequent je de GP's allemaal genoemd heb, vooral omdat je blijkbaar Nederlandse namen gebruikt.
Als de datums en tijden kloppen ben ik tevreden.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:32 schreef Mabyeee8 het volgende:
[..]
Dankjewel! Dit zijn de namen die ik heb aangehouden:
GP Australië
GP China
GP Japan
GP Bahrein
GP Saoedi-Arabië
GP Miami
GP Canada
GP Monaco
GP Barcelona
GP Oostenrijk
GP Groot‑Brittannië
GP België
GP Hongarije
GP Nederland
GP Italië
GP Spanje
GP Azerbeidzjan
GP Singapore
GP Verenigde Staten
GP Mexico
GP Brazilië
GP Las Vegas
GP Qatar
GP Abu Dhabi
Dan hoef je de OP van de Live topic niet meer te lezenquote:Op zondag 15 februari 2026 17:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Als de datums en tijden kloppen ben ik tevreden.
Met 1 oog gaat dat toch kut, dus dat komt goed uit.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hoef je de OP van de Live topic niet meer te lezen
Dank voor je uitgebreide feedback! Zeer waardevol.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:49 schreef vosss het volgende:
Zojuist binnen gekomen:
[ afbeelding ]
Voldoet aan verwachtingen.
Wel nog een tip waarvan ik niet weet hoe die op te lossen is.
Gaat over de ringetjes aan de bovenkant.
Zou kijken of dat zo te maken is dat iets soepeler blaadje omslaan is. Maar met een beetje beleid goed te doen hoor.
Blaadjes hadden van mij op iets dikker papier gemogen, maar dan zal het waarschijnlijk wel niet meer uit kunnen voor deze prijs?
Al met al blij mee
Snelle verzending, betalen ging prima en goed ingepakt met een kaartje erbij, dus aanrader voor de rest zou ik zeggen.
Ps: kan ik in 2027 ook weer bestellen @:mabyeee8 ?
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:56 schreef Mabyeee8 het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide feedback! Zeer waardevol.
Voor het omslaan en de ringen ga ik een verbetering zoeken. Ik heb namelijk ook nog de wens dat de ringen altijd kaarsrecht staan. Ik denk dat dit het omslaan ook makkelijker maakt.
Duidelijk. Het is ook niet alsof het nu te dun is ofzo, het is gewoon prima.quote:De dikte van het papier heb ik met name gekozen op de dikte van het hele pakje. Met een te dikke stapel krijg je ze ook niet meer lekker omgeslagen.
Top!quote:In 2027 kan je zeker weer bestellen! Als onderdeel van het product krijg je als koper automatisch een seintje per mail als de navulling van het opvolgende seizoen beschikbaar is. De laatste foto uit mijn eerste post, maar dan dus zonder de ringen, als brievenbuspakje.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |