@Arizona mag dat. Ze is nog ziekquote:Op zondag 15 februari 2026 19:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]![]()
https://youtube.com/shorts/8HXltAC0DUc?si=RIj-xMdk2wK97qxv
Zilver zal daar echt niet in zitten. Net niet hoor.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:39 schreef zorro28 het volgende:
Als we toch over sporters uit Groningen hebben, een van de kunstschaatsers die vanavond in actie komt voor Nederland, is ook geboren in Groningen, dat wist ik dan weer niet
De snowboard en freeski onderdelen zijn wat jury betreft dan ook nog het slechts met de achterlijke manier van jureren daar...quote:Op zondag 15 februari 2026 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en daarom heb ik het niet op jurysporten.
Bij mijn werk heb ik tegenwoordig vier kansen hierop gezien we al vier programma's hebben waarbij de authenticator nodig is.quote:
Smakelijkquote:Op zondag 15 februari 2026 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die deed me denken aan O-Zone en vond er niets aan. Maar Izan Llunas ziet er bijzonder leuk uit. Ik ga gewoon @:cyan9 en @:TheVulture ook taggen, want daarvan weet ik dat ze een goede smaak hebben en het vast met me eens zijn.
Bekijk deze YouTube-video
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
@:Arizona mag dat. Ze is nog ziek
Bekijk deze YouTube-video
Beterschap nog. Altijd fijn als je rot aan het zweten bent tijdens het (proberen te) slapenquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.
Sterkte!quote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Zeg dat. Vannacht haast letterlijk mijn bed uitgedreven, mijn pyjama kon je uitwringen. Kan me niet heugen ooit zo ziek te zijn geweest.
Hoezo heeft die geen pak aan en geen stick?quote:
Oh balen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer pech met de auto. 3de keer in 6 maanden. Het wordt tijd voor een nieuwe auto![]()
Ik ben gelukkig thuis maar uiteraard heeft de Anwb het druk met dit weer
Beterschapquote:Op maandag 16 februari 2026 07:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balenquote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb weer pech met de auto. 3de keer in 6 maanden. Het wordt tijd voor een nieuwe auto![]()
quote:Op maandag 16 februari 2026 09:00 schreef NailQueen het volgende:
Bekend wel. Snel lente.quote:
Volgens de KNMI app morgen 5 graden hier. Sinds het het nieuwe jaar is het hier grotendeels rond vriespunt geweest qua temperaturen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekend wel. Snel lente.
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Volgens de KNMI app morgen 5 graden hier. Sinds het het nieuwe jaar is het hier grotendeels rond vriespunt geweest qua temperaturen.
Hier ligt al voor derde keer al sneeuw.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het schommelt alle kanten op. Straks heb ik mijn motor en kan ik er pas in mei op rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |