quote:Op woensdag 18 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van maken
*slurp*quote:Op woensdag 18 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg wakker.![]()
*Zet drinken klaar.
[ afbeelding ]
6x 1 is ook 6quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:25 schreef Arizona het volgende:
Grieptechnisch gaat het duidelijk beter! Maar nu is de cyste weer terug… en weer pijnlijk…. Aan het eind van de ochtend weer naar de dokter.
Je kunt niet altijd zes gooien, maar ik gooi nu wel erg veel enen achter elkaar.
Dat is wel een beetje veel voor 1 persoonquote:Op woensdag 18 februari 2026 06:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Veel te vroeg wakker.![]()
*Zet drinken klaar.
[ afbeelding ]
Sterktequote:Op woensdag 18 februari 2026 08:25 schreef Arizona het volgende:
Grieptechnisch gaat het duidelijk beter! Maar nu is de cyste weer terug… en weer pijnlijk…. Aan het eind van de ochtend weer naar de dokter.
Je kunt niet altijd zes gooien, maar ik gooi nu wel erg veel enen achter elkaar.
Was ook voor jullie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje veel voor 1 persoon
Zo aardigquote:
Ik ben zijn verjaardag niet vergeten dus ik doe niet meequote:Op woensdag 18 februari 2026 00:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we Ed Sheeran-dag hebben gemist moeten we er maar gewoon een hele Ed Sheeran-week van maken
Poeh dat is balen zeg. Ik vind 17 maart nog best laatquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:02 schreef Arizona het volgende:
Ik ben er weer! Weer onverdoofd opengesneden (ik kan inmiddels in de film Martyrs gaan meespelen) en krijg nu wel een AB kuur. En een doorverwijzing naar het ziekenhuis voor een meer permanante oplossing. 17 maart kan ik terecht, valt me hard mee.
De arts dacht dat het nu zo snel weer terug was omdat ik dus ook zware griep heb gehad. Tegelijk een virus en een bacterie moeten bestrijden is heel pittig voor je lichaamquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Poeh dat is balen zeg. Ik vind 17 maart nog best laatHopelijk voor die tijd geen last meer.
Kan ik me voorstellenquote:Op woensdag 18 februari 2026 14:40 schreef Arizona het volgende:
NM en ik zouden komend weekend een nachtje naar de stad van Roger_epiales gaan, maar ik heb geannuleerd. We gaan wel een andere keer, als ik weer helemaal de oude ben.
Ja klinkt wel logisch - en er zit wellicht ook wel überhaupt een verband tussen, dat je lichaam al hard aan het werk was tegen de bacterie en daardoor het virus vrij spel heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
De arts dacht dat het nu zo snel weer terug was omdat ik dus ook zware griep heb gehad. Tegelijk een virus en een bacterie moeten bestrijden is heel pittig voor je lichaam![]()
Mocht het weer eerder terugkomen dan moest ik gewoon direct weer bellen.
Wie weet is er dan ook wel eerder wat mogelijk.
Lekker!quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef Strani het volgende:
Ik ga straks met vrienden eten voor de verjaardag van één van hen. Aziatisch.
Wat eten jullie vanavond?
[ afbeelding ]
Ik had vanmiddag al pasta gegeten. Dus vanavond bammetjes.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef Strani het volgende:
Ik ga straks met vrienden eten voor de verjaardag van één van hen. Aziatisch.
Wat eten jullie vanavond?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |