https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 08:30 schreef Battlecruiser het volgende:
[..]
Een vraagteken maakt een zin met een ingesloten moreel oordeel nog niet tot een neutrale vraag.
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?quote:
Nee hij doet dat om de schade te beperken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels gezien en ik vind nog steeds dat een psychiater niet over een ex-patiënt mag praten en al helemaal niet op deze manier. Bakker bood zijn excuses aan, dus hij vindt dat zelf ook.
Volgens mij ziet hij wel in dat hij fout zat. Hij wil het alleen geen schending van het beroepsgeheim noemen want dat is een doodzonde.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee hij doet dat om de schade te beperken.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:20 schreef Tasmaniak het volgende:
Als ze wel gezegd heeft dat Djèk op vakantie was, wat ik eigenlijk dacht, dan heeft ze dat waarschijnlijk in de Oranjewinter gedaan. Dan zal er toch wel iemand dat fragment op Twitter neerzetten?
De krant heeft het zelfs gerectificeerd, dat doen ze niet zomaar. Helene heeft dat gewoon niet gezegd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hier staat niets over vakantie.
Ze zegt dat ze andere mensen meer willen proberen en dat Djèk in de toekomst terugkomt, maar dat de frequentie daarvan nog niet vaststaat. Ze houdt Djèk de hand boven het hoofd, maar een echte leugen hoor ik hier niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
En weer liegen
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:46 schreef Tasmaniak het volgende:
[..]
Hier staat niets over vakantie.
https://www.fcupdate.nl/v(...)m-in-de-oranjewinterquote:Hendriks vertelde recent in een interview met De Telegraaf waarom Van Gelder, maar ook Rutger Castricum en Noa Vahle deze winter niet als vaste gasten te zien zullen zijn in De Oranjewinter. "Dit heeft met vakanties te maken", aldus de presentatrice.
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:08 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Sowieso is die obsessie van ikweethetookniet met Helene best wel sneu
Is er geen apart topic voor dat flopprogamma?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Dank steun van een moderatorquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
Op zich wel prachtig al die fophef, en dat om zo'n verschrikkelijk slecht kutprogramma als de Oranjewinter.
Volgens zowel Johan als het juicekanaal Reality FBI ligt Jack eruit vanwege schreeuwen achter de schermen. Hélène kwam gisteren voor het eerst op tv met een verklaring over de rel, maar ontkende daarin dat Jack zich zou hebben misdragen. Het zou puur een inhoudelijke keuze zijn. Een leugen, blijkt nu.quote:Jack is er tijdens de huidige editie van De Oranjewinter niet bij en daar doet iedereen extreem ongemakkelijk over. Zelf zei de presentator dat Talpa hem had afgebeld, Hélène riep iets over vakanties en daarna zou het weer een keuze geweest zijn van de redactie. Niet veel later onthulde Johan Derksen dat Jack niet goed ligt bij Talpa-baas Frans Klein.
Het is ontegenzeggelijk de grootste blunder uit de tv-carrière van Hélène Hendriks: het liegen en draaien om het vertrek van Jack van Gelder bij haar programma. Die houding heeft veel imagoschade opgeleverd, omdat Jack erg populair was bij haar rechts-conservatieve achterban. Pas na dik een maand onthulde Wilfred Genee dat Jack de boosdoener was.quote:Blijft ze liegen en draaien over Jack van Gelder of vertelt ze éindelijk de waarheid?
Sterker nog: slechts 16 (!) procent van Hélène’s kijkers ziet Rutger op Jacks plek zitten, blijkt uit een poll op deze site. Victor Vlam, door Johan Derksen genomineerd, staat bovenaan met 68 procent. Op plek twee volgt Valentijn Driessen, door Victor naar voren geschoven, met een score van 17 procent.quote:Wanneer die reactie van Hélène komt? Vanavond, om 21.30 uur, in een nieuwe aflevering van Vandaag Inside. En daar zal de presentatrice onvermijdelijk ook geconfronteerd worden met het feit dat haar voorkeur om Rutger Castricum op de plek van Jack te zetten niet echt geliefd is bij de tv-kijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |