Dat is de betere journalistieke duiding.quote:Op donderdag 19 februari 2026 20:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wouter de Winther en Raymond Mens donderdagavond te gast bij Vandaag Inside
Kamervragen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nico Dijkshoorn en Tina Nijkamp vrijdagavond te gast bij Vandaag Inside
Geen Helene
Doe dan maar lucky. Veel beter dan die verschrikkelijke AI baggerquote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet wat ik stommer vind: LuckyTV stemmetjes overdubs, of AI-filmpjes..
Het is precies hetzelfde. Lekker lachen om filmjes waar je iemand iets laat zeggen of doen wat hij niet echt doet.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 16:18 schreef DrDentz het volgende:
Ik weet niet wat ik stommer vind: LuckyTV stemmetjes overdubs, of AI-filmpjes..
Jup. Is al enige tijd gaande volgens mij. Alleen heel makkelijk om belachelijk veel geld te verdienen en dus blijft ie (begrijpelijk) zitten.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Rene voegt echt nog weinig toe per uitzending. Heeft er volgens mij ook weinig zin meer in.
Doet het voor de mensjes die kijken, die hebben het al zo zwaar tegenwoordig, die willen savonds gewoon even Caroline vd Plas die zegt dat ze moet schijten zien.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 00:29 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Rene voegt echt nog weinig toe per uitzending. Heeft er volgens mij ook weinig zin meer in.
En nog zijn er mensen die gaan.quote:Op zondag 22 februari 2026 02:36 schreef Tasmaniak het volgende:
Als je in een theater gaat kijken naar Nico Dijkshoorn in een Batman-pak, aan welke psychische aandoening lijd je dan?
Kan bijna de stem van René horen.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 08:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Doet het voor de mensjes die kijken, die hebben het al zo zwaar tegenwoordig, die willen savonds gewoon even Caroline vd Plas die zegt dat ze moet schijten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |