abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 13 februari 2026 @ 18:23:39 #1
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220088350
ZUTPHEN – Cinemajestic verzorgt op zondag 15 februari een speciale filmvertoning met aansluitend een meet and greet met acteur en regisseur Ruben van der Meer. Bezoekers bekijken om 15.30 uur de komische film Bad Slippers. Na afloop van de film kunnen bezoekers in gesprek gaan met Van der Meer. Ook is er gelegenheid om met hem op de foto te gaan.

Bad Slippers is het regiedebuut van Ruben van der Meer en combineert humor met spanning. De film vertelt het verhaal van drie mannen die verstrikt raken in een mislukte kunstroof. Hoofdpersoon Urwin de Windt raakt al zijn geld kwijt door een cryptozwendel en besluit samen met Harold (gespeeld door Van der Meer) en Bennie drie Picasso-schilderijen te stelen. Wat volgt is een reeks onverwachte wendingen, misverstanden en oplichterspraktijken die uitmonden in een chaotisch en komisch einde.

Met het bezoek van Van der Meer wil Cinemajestic bezoekers een unieke filmervaring bieden. “Het is bijzonder om een film niet alleen te bekijken, maar ook direct in gesprek te kunnen gaan met de maker”, aldus de organisatie. “Zo brengen we filmbeleving en ontmoeting samen.”

Cinemajestic is gevestigd op bedrijventerrein De Mars in Zutphen en beschikt over vier moderne zalen met in totaal ongeveer zevenhonderd zitplaatsen. De servicebioscoop onderscheidt zich door bediening aan de stoel: bezoekers kunnen tijdens de film eenvoudig snacks en drankjes bestellen die in de zaal worden geserveerd. Na afloop is het mogelijk om in het Grand Café na te praten onder het genot van een hapje en een drankje.

https://www.stedendriehoe(...)ng-met-van-der-meer/

Bekijk deze YouTube-video

Ik SNAK naar jullie mening
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220089374
Ik ga 'm kijken. Wanneer dat ook maar kan. Yes!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_220089423
Die acteur hoef ik trouwens niet te ontmoeten :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')