Is dat niet bijna ieder jaar zo?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:12 schreef 111210 het volgende:
Alweer? Dat was 4 jaar terug ook al zo
Condooms lossen met de riek, dat zal ze lerenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
Buiten dat er vast flink geneukt zal worden is het volgens mij ook wel gewoon een collectorsitem
Nice voor thuis als souvenir vooralquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:42 schreef Kriegel het volgende:
Maar worden die condooms nou gewoon massaal meegepakt uit voorzorg of gewoon van "oh gratis, nice voor thuis" waardoor ze op zijn, of rijdt echt 80% van die atleten daar een scheve schaats?
Jullie hebben er wel zin in.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nice voor thuis als souvenir vooral![]()
En voor de lol om weg te geven natuurlijk.
Ik ga ook alvast een deel van de auto reserveren voor de weg naar huis denk ik:
[ afbeelding ]
In deze regio 6 ochtenden en halve middagen per weekquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:11 schreef VEM2012 het volgende:
Voor degenen die per sé met condooms willen neuken: La Cooperativa is 7 dagen in de week open.
Overdag moet je op de piste staan.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
In deze regio 6 ochtenden en halve middagen per week
Ook al zouden ze er 100.000 van hebben dan nog is het niet genoegquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat ik al zei dusquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:53 schreef Watmoetjenou het volgende:
Buiten dat er vast flink geneukt zal worden is het volgens mij ook wel gewoon een collectorsitem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |