abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 december 2000 @ 23:43:18 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_579150
En vast


De uitzending van Bij Big Brother was leuk.

Big Brother zelf was toch wel het dieptepunt. Wat een vreselijke uitzending. Kunnen ze die Robin niet meteen over de schutting gooien. Ik begin me echt te ergeren aan dat manneke.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 23-12-2000 23:44]

  zaterdag 23 december 2000 @ 23:49:56 #2
5853 alba
Ik lijd niet... ik leef!!
pi_579164
sorry verkeerde topic...

[Dit bericht is gewijzigd door alba op 23-12-2000 23:50]

het is een rare wereld.. met name die waarin wij leven..
pi_579172
Erg veel Bianca en heel weinig Georgie.

Zegt dit iets? ... Ah, nee....

  zaterdag 23 december 2000 @ 23:53:35 #4
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_579177
Zit Georgie er nog in dan??
Ohhh ja.... shit. Sorry
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 01:49:04 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_579531
quote:
Op 23 december 2000 23:53 schreef sashimi het volgende:
Zit Georgie er nog in dan??
Ohhh ja.... shit. Sorry
Nee hij zit er niet meer in,.....hij ligt !
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_579560
Ik verwacht dat Robin een dezer dagen als een kleuter zal gaan stampvoeten als hij zich weer eens kwaad maakt om niets.

Curieus dat juist degene die 3 maanden lang bij werkelijk alles "lekker belangrijk" heeft geroepen, nu ineens om de haverklap woedend wordt om kleinigheidjes. Zal wel door de spanning van de naderende eindfase komen denk ik.

Bianca genoot met volle teugen van het moment waarop ze, zittend op de aanrecht , naar rechts Koos aanwijzingen gaf over hoe hij het eten klaar moest maken en Robin op links instructies gaf over hoe je het beste ijs kon maken. Lijkt mij nogal vermoeiend als je overal verstand van denkt te hebben, maar Bianca kickt op haar alwetendheid.

Fijn dat wij kijkers daar ook ons profijt mee mogen doen, want best handig om te weten dat vitamine B goed is tegen muggen nietwaar.

Als die nog eens een peloton rond mag commanderen krijgt ze ongetwijfeld ter plekke een orgasme, verwerkt ze gewoon in een commando, geeEEEEF AAAAAHHHCHT, merkt niemand wat van.

  zondag 24 december 2000 @ 02:34:07 #7
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_579697
Ik heb het vandaag niet gezien, maar ook niet veel gemist geloof ik.

Hoe laat is morgen de uitzending waarin er iemand vertrekt? Gewoon om 17.55?

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Trouwste user 2022 zondag 24 december 2000 @ 02:44:37 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_579728
Waarom werd dit topic niet eerder geopend, en wordt dit vandaag wel gedaan, en door wie?

[Dit bericht is gewijzigd door tong80 op 24-12-2000 02:46]

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zondag 24 december 2000 @ 02:54:17 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_579763
quote:
Op 24 december 2000 02:44 schreef tong80 het volgende:
Waarom werd dit topic niet eerder geopend, en wordt dit vandaag wel gedaan, en door wie?
Hoe laat is de uitzending op zaterdag afgelopen dan? (Kijk niet zo vaak op zaterdag )
Zal wel komen omdat het zo'n 'spannende' uitzending was. Maareh tong80, voel je vrij om vanavond het topic over de uitzending te openen, hoor! Ik kan het niet doen, want ik ben niet thuis.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator zondag 24 december 2000 @ 10:22:20 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_580020
NEX(i)T: vanavond (zondag) van 17:55 tot 18:50.

Net maar even naar gisteren gekekeken.

Die Beau begint steeds meer op Paul de Leeuw te lijken. Vond het desondanks toch wel lachen. Die straat-interviews met die poppenkast. Met een heks als 'tante Hummie' en een barbie als Desiree..

Adrem ook, toen die schele gozer zei dat-ie Koos wel leuk vond maar Linda niet zo. "Waarom mag je Linda niet dan, omdat ze bij Erik in bed gelegen heeft zeker?" Gozer: "Ja, precies."

De uitzending zelf.. tja, ze moeten Robin geen overexposure geven, want dan wordt het irritant.

Maar, gelijk had hij wel, dat Koos de weekopdracht heeft verknald, met zijn beroerde onzekere instructies aan de geblinddoekte klimwand-klimmers.
'k Heb al eens vaker opgemerkt dat Koos zich niet zo goed écht kan inleven in een ander. Heeft zeer snel de neiging om het gesprek naar wat hij denkt en voelt toe te buigen.
Dit vond ik wel een mooi voorbeeld van je niet kunnen verplaatsen in een ander. Want eigenlijk is dat het belangrijkste wat je moet doen, als je iemand op een dergelijke wijze coacht.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_580032
quote:
Op 24 december 2000 10:22 schreef Gert het volgende:
NEX(i)T: vanavond (zondag) van 17:55 tot 18:50.

De uitzending zelf.. tja, ze moeten Robin geen overexposure geven, want dan wordt het irritant.

Maar, gelijk had hij wel, dat Koos de weekopdracht heeft verknald, met zijn beroerde onzekere instructies aan de geblinddoekte klimwand-klimmers.
'k Heb al eens vaker opgemerkt dat Koos zich niet zo goed écht kan inleven in een ander. Heeft zeer snel de neiging om het gesprek naar wat hij denkt en voelt toe te buigen.
Dit vond ik wel een mooi voorbeeld van je niet kunnen verplaatsen in een ander. Want eigenlijk is dat het belangrijkste wat je moet doen, als je iemand op een dergelijke wijze coacht.


Misschien dat Koos juist daarom Robin zo leuk vind, hij ziet zichzelf terug (dus herkenning is er wel Gert, alleen inlevingsgevoel dat leer je niet aan vrees ik )

[Dit bericht is gewijzigd door Xamira op 24-12-2000 10:39]

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_581173
Ik vond het wel lekker dat er twee gesprekken werden uitgezonden. Gewoon, iedereen rustig, op de bank met wat te drinken en alleen maar praten met elkaar.Het ging over Rex en Miranda, en ook over het aanpassingsvermogen van Robin maar het was zo lekker rústig en gewoon....
Ik had gewoon even een BB1 flashback, en dat vond ik wel prettig.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')