Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ik vraag me af wat pa bedoelt met "Ja, dat is nu te laat, h! Het is weer gebeurd." ?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:36 schreef Soury het volgende:
Wat ongelofelijk naar hoe ze hun dochter zo behandelen. EchtMoeder is net zo erg
Losse zeden en normen is 'rechts' volgens jou? Waren de hippies ook rechts?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:37 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja klopt, sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken en even *oepsie hihi* erover en dat wordt eigenlijk steeds normaler.
Big Brother was echt van een veel beter niveau bijvoorbeeld, met betere normen en waarden en eisen aan deelnemers dan een vergelijkbaar programma als DBG. Betere bescherming voor de deelnemers ook denk ik zeker. Om maar iets te noemen, met al die shit van de laatste tijd, lijkt wel alsof er helemaal geen psycholoog meer is. Kan me toch niet voorstellen dat bijv een Chess blijft doen wat ze doet als ze even goed gewaarschuwd was wat voor effecten dit op de rest van haar leven heeft etc. Op een gegeven moment moet je iemand echt beschermen.
Als je op de facebookpagina van moeders kijkt (tja ze noemen toch echt zelf hun naam voor de camera's) dan zie je dat alles in hun leven draait om Mercedes. Zij moet een beroemde DJ worden, zij is het knappe prinsesje. Willeke is echt zo'n moeder die haar dochter als een 'minime' ziet, hoewel ze zelf met haar 47 jaar er behoorlijk verlopen uitziet. En gezien de hoeveelheden make-up die Mercedes gebruikt, zal dat bij haar tegen die tijd niet veel anders zijn. Verschrikkelijk. En die lezen een verstandige jongeman als Salar de les? Want iedereen moet met zijn poten van hun prinsesje afblijven. Ik denk dat geen enkele man goed genoeg is voor haar, of hij moet beroemd en stinkend rijk zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:49 schreef Scottie16 het volgende:
Zielig voor Salar en Mercedes, lijkt wel dat die vader jaloers is.
Jammer dat het zo gelopen is.
Nee, niet rijk en beroemd. Verder gaat het erom wat Mercedes wil, niet wat haar vader wil.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.
Eh, nee, papa maakt haar keuzes, blijkbaar. Papa bepaalt wat wel en niet mag gebeuren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef Marrije het volgende:
Ze maakt haar eigen keuzes toch. Niemand die haar vader kan verbieden te uiten hoe hij erin staat. Dat bepaalt hij net zo goed zelf. Had het anders gekund, zeker.
Waarschuwen!! Ja, natuurlijk, en dat vindt iedereen ook begrijpelijk. Maar dit gaat verder: "Het gaat niet gebeuren!!" "Ja en nu is het te laat!! Het is al gebeurd!!" Alsof ze nu bederfelijke waar is. En pa heeft zoveel pijn!quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Dit is wel hun prinsesje h! Zij hebben haar perfect opgevoed. Zij moet aan een goede man geraken, eentje met geld, liefst, dat is het doel. En zij is dit nu aan het verpesten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.
Dat is ook wel zo'n beetje hoe ik er tegenaan kijk. Zij 'maken' hun dochter en dat mag zij niet verpesten!quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje zo dat haar ouders haar als een projectje ziet, ze had al een "carrire" als DJ maar dat is neem ik aan via haar pa die wel korte lijntjes had in de muziek wereld. Die lijntjes vielen weg en was de bondgenoten wel een leuk iets om jezelf te promoten.
Ze had ook wel een vreselijk masker op die eerste maand (letterlijk en figuurlijk) de zelfverzekerde boos kijkende stoere chick die overal schijt aan had. Dat valt allemaal wat weg nu ze wat losser wordt.
Misschien baalt pa ook wel dat ze haar imago aan het verknoeien is. De ouders willen een succes zien in haar en dan past een Salar en een vrolijke Mercedes blijkbaar niet in dat plaatje.
Beetje hersenscheet van mij misschien.
Als ze onderaan eindigen, moet er gewoon 1 weg en ik vermoed dat Roxy, Noah en Salar simpelweg op Marlijn gaan stemmen. Zie niet wat ze daar tegen kan doen!!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:37 schreef Willewa het volgende:
[ x ]
Ik zag dit trouwens en moet zeggen dat ik het daar eigenlijk wel heel erg mee eens ben. Marlijn is natuurlijk de boeman daar binnen en dat komt ook wel door haarzelf natuurlijk, maar natuurlijk probeert ze haar hachje te redden ipv als een mak schaap naar de slachtbank. Het hangt er een beetje vanaf op welke manier ze dat vanavond gaat brengen natuurlijk, maar vind het eigenlijk an sich wel te prijzen.
De vraag is alleen natuurlijk wel of ze het normaal doet of heel smerig/dom 😅 We gaan het weer zien vanavond.
Als je het me zo vraagt en daar antwoord op wil, eerlijk gezegd zie ik dat met grote regelmaat wel jaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Losse zeden en normen is 'rechts' volgens jou?
Precies, dat was al duidelijk toch. Maar het voorstukje van morgen liet zien dat Marlijn (eigenlijk heel logisch imo) een poging deed haar hachje te redden en dat werd binnen de loods natuurlijk weer als iets heel vies gezien.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Als ze onderaan eindigen, moet er gewoon 1 weg en ik vermoed dat Roxy, Noah en Salar simpelweg op Marlijn gaan stemmen. Zie niet wat ze daar tegen kan doen!!
Ik denk dat het sowieso los staat van politieke voorkeur of je wel of niet losse normen en zeden hebt. Daarom vond ik het een rare opmerking "Sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken".quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:45 schreef Willewa het volgende:
[..]
Als je het me zo vraagt en daar antwoord op wil, eerlijk gezegd zie ik dat met grote regelmaat wel jaMaar goed dat is mijn blik en mening erover.
Je mist denk ik dat ik reageerde op iemand die het aanhaalde en ik stemde slechts in, omdat ik het eens was. Hoeft het van mij niet verder op door te gaan in dit topic overigens
Floris en Roma waren idd ook meer mensen naar mijn hart. Seks hebben op tv is niks ergs aan in mijn ogen, ik zou het zelf niet zo snel doen denk ik (berhaupt op tv komen), maar wie doe je kwaad? Precies, helemaal niemand. Floris heeft trouwens helemaal geen seks gehad op tv, voor de goede orde. En verder is het totaal niet vergelijkbaar met als een raging narcistische tokkie tekeer gaan richting je kind en anderen. Beetje erg scheve vergelijking.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso los staat van politieke voorkeur of je wel of niet losse normen en zeden hebt. Daarom vond ik het een rare opmerking "Sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken".
Als ik een politieke stroming aan mensen als Floris of Roma op zou moeten hangen, zit ik meer aan 'links' te denken. En die neuken openbaar op tv.
Een familie Schipper (Mercedes), die erg strict is, zie ik eerder als 'rechts'.
Anyway, viel me gewoon op dat je losse zeden met 'rechts' associeert. Maar daar hoeven we inderdaad niet verder over uit te weiden.
Reken er maar op dat de relatie Salar-Mercedes per nu uit is... dat Bokito optreden van Papa was niet te misstaanquote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:34 schreef Chea49 het volgende:
Ik denk dat Salar allang doorheeft uit wat voor gezin Mercedes komt en dat is niet te vergelijken met het gezin waar hijzelf uitkomt. Zoiets zei hij ook al tegen Mercedes. Nu kun je er als kind natuurlijk niets aan doen hoe je ouders zich gedragen maar Salar zal best geschrokken zijn. Als hij het gewoon vriendschappelijk houdt met Mercedes, wat hij altijd al heeft gezegd, dan is er verder niets aan de hand. Maar ik vrees dat Mercedes daar anders over denkt, die lijkt toch wel verliefd te raken op Salar.![]()
Waarom lopen die meiden daar trouwens zo bloot bij met hun buiken? Hier is het winter, daar zomer?
Ik heb een verse topic aangemaakt..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
El Che is een maand niet op social media geweest. Was weer verslaafd en heeft die maand intern gezeten. Gaat nu weer goed met hem.
Ze zitten net een beetje in de ontdekkingsfase joh, geen serieuze relatie die al lang aan de gang is. Plus hij heeft de hele tijd geworsteld met het leeftijdsverschil, wat gewoon wel logisch is en kan en mag. Dus waarom zou ie door het vuur moeten gaan? En haar ouders zijn niet eens vuur, maar gelijk de hele hel en de duivel himself zowat, zoals die pa zich naar hem opstelde. Echt heftig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:13 schreef Av- het volgende:
Ergens snap ik die vader wel, los van dat het een doorgesnoven kamper is. Als Salar echt iets om Mercedes geeft, dan gaat hij voor haar door het vuur, los van wat de familie zegt of doet. Dat hij nu al zegt dat het buiten niks gaat worden, omdat hij niet geaccepteerd wordt door de schoonfamilie spreekt boekdelen. Slappe hap. Juist in dat soort kringen moet je de confrontatie niet uit de weg gaan. Pas dan wordt je geaccepteerd. Het liefst hebben ze dat je trouwt met iemand “van het kamp”, want ja die hebben wel praatjes en dat zien ze als “die heeft zijn zaakjes wel op orde”. Dat moeder niet ziet dat je dan eenzelfde type krijgt als vader, terwijl ze gescheiden zijn, tja, oogkleppen.
Bron? Kan niks vinden. En ‘weer’ verslaafd?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:22 schreef Hagenesie het volgende:
El Che is een maand niet op social media geweest. Was weer verslaafd en heeft die maand intern gezeten. Gaat nu weer goed met hem.
Staat op zijn eigen tiktok.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bron? Kan niks vinden. En ‘weer’ verslaafd?
Ah okee, heb geen Tiktok dus daar had ik niet gekeken. Maar als iemand zoiets zegt wellicht even handig een bron erbij te plaatsen ;pquote:
Er zijn er wel een paar verslaafd aan vreemdgaan daar binnenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:47 schreef freaky40 het volgende:
Nou, welcome back dan maar in de grootste verslavingskliniek van Nederland met een TV Show; De Bondgenoten. Tot snehelll!![]()
Aan middelen suggereert wel aan drugsquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee, heb geen Tiktok dus daar had ik niet gekeken. Maar als iemand zoiets zegt wellicht even handig een bron erbij te plaatsen ;p
[ tiktok ]
Volwassen, eerlijke video en mooi snel en vroeg in de kiem gesmoord dus![]()
Hij zegt overigens niks over dat ie eerder echt verslaafd is geweest aan middelen. Enkel het besef dat ie verslavingsgevoelig is, wat je vaker ziet bij mensen met AD(H)D (wat hij wel eens zou kunnen hebben, maar hoeft ook niet per se). Dat kan in alles liggen trouwens, dus niet per se drank of drugs. Hyperfocus vanuit ADHD vaak. Kan naast drank en drugs ook dingen zijn als eten, series bingen, gamen, overmatig sporten etc etc etc etc. Het niet goed kunnen stoppen met -iets-. Dus hoeft niet te betekenen dat ie gelijk eerder verslaafd was aan drank of drugs dus, klonk ook niet zo imo.
Ik heb zelf ook geen Tiktok btw. Het leek mij logisch om daar toch te kijken via de website zelf (die app komt nooit om mijn telefoon) en dan gewoon 'el che bondgenoten' invoerenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah okee, heb geen Tiktok dus daar had ik niet gekeken. Maar als iemand zoiets zegt wellicht even handig een bron erbij te plaatsen ;p
[ tiktok ]
Hij zegt overigens niks over dat ie eerder echt verslaafd is geweest aan middelen. Enkel het besef dat ie verslavingsgevoelig is, wat je vaker ziet bij mensen met AD(H)D (wat hij wel eens zou kunnen hebben, maar hoeft ook niet per se). Dat kan in alles liggen trouwens, dus niet per se drank of drugs. Hyperfocus vanuit ADHD vaak. Kan naast drank en drugs ook dingen zijn als eten, series bingen, gamen, overmatig sporten etc etc etc etc. Het niet goed kunnen stoppen met -iets-. Dus hoeft niet te betekenen dat ie gelijk eerder verslaafd was aan drank of drugs dus, klonk ook niet zo imo.
Ach, wat een leukerd is het toch ook.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ tiktok ]
Waarom zijn die ouders zo boos, is dat puur om die tien jaar ouder, of denken ze dat Salar Mercedes gebruikt voor het spel, of nog iets anders?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Reken er maar op dat de relatie Salar-Mercedes per nu uit is... dat Bokito optreden van Papa was niet te misstaan
Het Oogappeltje van Papa mag niet verdergaan dan kussiekussie, blijbaar weet Papa hoe de hazen lopen in Medialand.. en mogelijk heeft de Familie al een kandidaad klaar staan voor dochtertjeliefquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:35 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waarom zijn die ouders zo boos, is dat puur om die tien jaar ouder, of denken ze dat Salar Mercedes gebruikt voor het spel, of nog iets anders?
Helemaal mee eens, Papa mag dan Bokito spelen, Dochterlief Oogappeltje heeft continue tijdens de PapaShow lopen glimmen.. trots als ze is op haar "prestaties" in de De Mol Studioquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie zoveel kritiek op de vader van Mercedes maar ik sta toch echt aan zijn kant. Salar is een smiecht. Alles aan hem is nep. Hij is niet genteresseerd in Mercedes en hij speelt vanaf dag n theater. Het is niet voor niets dat hij vanaf het begin zich al zorgen maakt over hoe haar vader hem zou kunnen ontvangen.
Toen die vader er was, was ie de hele tijd stil. Hij kon niks anders dan als een geconfronteerde schuldige om zich heenkijken. Maar zodra die pa weg is, kan ie weer stoer doen hoor.
Het bespelen kan meteen beginnen; Mercedes wordt een slecht gevoel aangepraat. Zij voelt zich schuldig en moet huilen. En, oh ja, ze moet ook nog weten dat haar familie trash is. Bravo, Salar! Jij hebt inderdaad het beste met haar voor.![]()
Lekker haar via haar familie neerhalen.
Bij het bespelen hoort natuurlijk ook het melodramatische theater. "Oh, Oh, wat ben ik zielig. *insert pruillipje*
Het gaat erin als zoete koek in die loods. Maar goed, daar geloven ze ook in de onschuld van Chess en -met name- Thomas.
Het was ook niet verbazend dat Salar gisteren meermaals probeerde vals te spelen - want dat is zijn karakter - en dan ook nog direct daarover loog. Tegen Jan nota bene.Dat toont weer aan hoe hij graag de boel bespeelt en in zijn eigen voordeel handelt.
En dan hadden we ook nog de prachtige schwalbe van even daarvoor. Een net zo'n prachtig voorbeeld van zijn theaterkunsten.
Goed, Mercedes' ouders zijn vrij heftig, maar ze zijn tenminste eerlijk en direct. De gemiddelde ouder die op bezoek komt kraamt uit dat zoonlief en dochterlief het goed doen.
"Nee joh, je bent geen sloerie, of een schreeuwbek, of een dief, of een leugenaar, of irritant, of saai, of labiel, of gnant, of dom bezig. Nee, joh, gek. Wij zijn hartstikke trots op jou! En met ons heel internet! Goed bezig."
![]()
Goed verhaal, lekker kort ook, maar totaal niet mee eens. Nou dat...quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:55 schreef Cirilico het volgende:
Ik zie zoveel kritiek op de vader van Mercedes maar ik sta toch echt aan zijn kant. Salar is een smiecht. Alles aan hem is nep. Hij is niet genteresseerd in Mercedes en hij speelt vanaf dag n theater. Het is niet voor niets dat hij vanaf het begin zich al zorgen maakt over hoe haar vader hem zou kunnen ontvangen.
Toen die vader er was, was ie de hele tijd stil. Hij kon niks anders dan als een geconfronteerde schuldige om zich heenkijken. Maar zodra die pa weg is, kan ie weer stoer doen hoor.
Het bespelen kan meteen beginnen; Mercedes wordt een slecht gevoel aangepraat. Zij voelt zich schuldig en moet huilen. En, oh ja, ze moet ook nog weten dat haar familie trash is. Bravo, Salar! Jij hebt inderdaad het beste met haar voor.![]()
Lekker haar via haar familie neerhalen.
Bij het bespelen hoort natuurlijk ook het melodramatische theater. "Oh, Oh, wat ben ik zielig. *insert pruillipje*
Het gaat erin als zoete koek in die loods. Maar goed, daar geloven ze ook in de onschuld van Chess en -met name- Thomas.
Het was ook niet verbazend dat Salar gisteren meermaals probeerde vals te spelen - want dat is zijn karakter - en dan ook nog direct daarover loog. Tegen Jan nota bene.Dat toont weer aan hoe hij graag de boel bespeelt en in zijn eigen voordeel handelt.
En dan hadden we ook nog de prachtige schwalbe van even daarvoor. Een net zo'n prachtig voorbeeld van zijn theaterkunsten.
Goed, Mercedes' ouders zijn vrij heftig, maar ze zijn tenminste eerlijk en direct. De gemiddelde ouder die op bezoek komt kraamt uit dat zoonlief en dochterlief het goed doen.
"Nee joh, je bent geen sloerie, of een schreeuwbek, of een dief, of een leugenaar, of irritant, of saai, of labiel, of gnant, of dom bezig. Nee, joh, gek. Wij zijn hartstikke trots op jou! En met ons heel internet! Goed bezig."
![]()
Je kunt haar inderdaad niet kwalijk nemen dat ze het spel probeert te spelen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:49 schreef Willewa het volgende:
De tweet die ik deelde gaf een andere blik erop en ik was het er eigenlijk wel mee eens. Valt eigenlijk best te prijzen dat ze het probeert vind ik. Het hangt er dus alleen een beetje vanaf h ze het probeert natuurlijk, maar dat zien we vanavond. Al herhaal ik nu een beetje wat ik dus al had gezegd.
In tegenstelling tot jouw klassiek korte posts?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook, maar totaal niet mee eens. Nou dat...
Ja nu ja, niet eerder. Beter lezenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Aan middelen suggereert wel aan drugs
Kort maar duidelijk.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jouw klassiek korte posts?
in de tiktok benoemt hij dat gewoonquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:53 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja nu ja, niet eerder. Beter lezen
Eens. Maar an sich niks mis mee. As said in m’n eerste bericht erover, heeft ze aan zichzelf te danken. Maar de poging an sich vrij logisch.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je kunt haar inderdaad niet kwalijk nemen dat ze het spel probeert te spelen.
Maar ze lijkt niet in te zien dat ze herhaaldelijk haar eigen ruiten heeft ingegooid en desondanks nog steeds lijkt te denken dat ze de rest wel mee zal krijgen met haar plannetjes. Benieuwd hoe dat uitpakt, ik gok alvast op een tranendal.
Wat benoemt ie?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
in de tiktok benoemt hij dat gewoon
dusssss
Ja dat zei ik toch al in m’n eerste bericht en net weer? 😅 Ik had het enkel over eerdere drugs/drankverslaving wat werd gempliceerd en geen bewijs was voor die bewering.quote:
laat maarquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:17 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja dat zei ik toch al in m’n eerste bericht en net weer? 😅 Ik had het enkel over eerdere drugs/drankverslaving wat werd gempliceerd en geen bewijs was voor die bewering.
Ja ja, jij mag hem niet, dat weten wequote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ach, wat een leukerd is het toch ook.
Bedankt voor t posten.
Ik snap je echt niet, volgens mij heb je echt m’n bericht niet goed gelezen of verkeerd genterpreteerd hehe.. Ik ontken namelijk nergens middelengebruik.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
laat maar
een hele discussie hierover is net zo zinloos als het invullen van rechts of links
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |