abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8706458
Ik heb de complete in Nederland uitgebrachte collectie van Pink Floyd te koop, te weten:

Animals
Atom Heart Mother
Collection of Great Dance Songs, A
Dark Side of the Moon, The
Delicate Sound of Thunder (2LP)
Final Cut, The
Meddle
Momentary Lapse of Reason, A
More
Nice Pair, A (2LP)
Obscured by Clouds
Piper at the Gates of Dawn, The
Relics
Saucerful of Secrets, A
Ummagumma (2LP)
Wall, The (2LP)
Wish You Were Here

Alle lp's en hoezen in perfecte staat in platenhoes. Ik weet dat het tegen de policy is, maar ik zet geen prijs neer. Als je interesse hebt, dan biedt maar. Mensen die denken lollig te zijn met hun 1 euro boden enzo, veel plezier!

[Dit bericht is gewijzigd door hertz op 25-02-2003 13:14]

pi_8706580
Damn, heb ik net vorige maand mijn platenspeler bij het grofvuil gelegd (hij was echt stuk dus had zowieso geen zin meer)

Hmmzzz, 45 euro ?

Speak only if it improves upon the silence....
pi_8706609
Ik denk toch dat als je geen prijs neerzet, dat je dan veel bedragen te zien krijgt die jij niet interessant vindt. Ik zou dus toch maar een richtprijs geven.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8706765
Matrixnummers?

Sowieso istie niet compleet: P.U.L.S.E is ook op LP uitgebracht.

pi_8707032
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 12:59 schreef servaas het volgende:
Matrixnummers?

Sowieso istie niet compleet: P.U.L.S.E is ook op LP uitgebracht.

Er staat dat het de complete in Nederland uitgebrachte collectie is, naast P.U.L.S.E is bijvoorbeeld ook The Division Bell op LP uitgebracht, maar niet in Nederland, wel in Engeland en Amerika.
pi_8731034
Interesse in Ummagumma (2LP) hier..

wil er wel 10 euro voor geven indien geen krassen etc (incl vervoer )

In the old days getting stoned meant getting pelted to death with rocks...
pi_8731441
Sorry voor de off-topicheid, ik zou beter moeten weten, maar:

!!!

pi_8733908
Animals
Collection of Great Dance Songs, A
Delicate Sound of Thunder (2LP)
Final Cut, The
Momentary Lapse of Reason, A
More
Nice Pair, A (2LP)
Obscured by Clouds
Piper at the Gates of Dawn, The
Saucerful of Secrets, A

Ik heb wel interesse in al deze. Alleen waar woon je, op sturen is nogal duur lijkt mij. voor 1 LP is verzendkosten ongeveer 5 euro.

pi_8733943
Misschien is het offtopic, maar waarom doe je die dingen in godsnaam weg?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_8733966
dat wou ik ook net vragen..zonde
pi_8733997
Het is dat ik niet echt veel geld heb...
pi_8734258
je woont in roermond helemaal..beetje ver helaas
pi_8735906
Ik doe ze weg omdat ik deze, geloof het of niet, dubbel heb. Mijn collectie is nog veel uitgebreider.
pi_8737898
Hoe krijg je die nou dubbel? Ik neem aan dat je toch niet twee keer dezelfde LP gaat kopen?

Anyway, m'n vader klonk wel geïnteresseerd, dus misschien kan ik hem zover krijgen...
Maar wat wil je er nou ongeveer voor hebben? Ik heb namelijk echt geen idee wat zoiets waard is...

pi_8738292
op marktplaats kosten die lp's los ongeveer 5 euro p.s.
pi_8738919
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:19 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe krijg je die nou dubbel? Ik neem aan dat je toch niet twee keer dezelfde LP gaat kopen?

Anyway, m'n vader klonk wel geïnteresseerd, dus misschien kan ik hem zover krijgen...
Maar wat wil je er nou ongeveer voor hebben? Ik heb namelijk echt geen idee wat zoiets waard is...

Veel lp's heb ik dubbel door ruilen en ik heb ook vaker partijen lp's gekocht en daar zaten dan ook lp's bij die ik al had, vandaar.

De prijs is een goede vraag, gezien de zeer goede staat waarin de lp's verkeren dacht ik ook zo'n 6,50 voor een enkele lp en 10,00 voor een dubbel-lp. Maar het ligt ook heel erg aan degene die geinteresseert is, voor sommigen is het heel veel waard en andere hebben er niet zo veel voor over.

Ik wil er even bij vermelden dat ik alleen de hele partij in een keer verkoop, dus geen losse platen.

pi_8744839
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:57 schreef hertz het volgende:

Ik wil er even bij vermelden dat ik alleen de hele partij in een keer verkoop, dus geen losse platen.

Dan kun je ook beter één prijs voor het hele pakket noemen...

The dark side of the moon, Ummagumma en Wish you were here heb ik trouwens al, maar goed, als je ze echt niet los wilt verkopen...

pi_8745267
zit de poster nog in Dark side of the moon en die 2 stickers?!
pi_8747130
Poster niet, wel nog 1 sticker. De complete heb ik ook, maar die gaat uiteraard niet weg.
pi_8758136
Hmz, Meddle hebben we ook als het goed is...

Nou ja, m'n vader vroeg of je een prijs wilt noemen voor het hele pakket...

pi_8760163
Noem een prijs voor de hele zaak. Ik zit niet into de platen wereld, maar mijn vader is ook helemaal Pink Floyd gek, zelf vind ik hun muziek wel ok.

Maar ik kan dus geen serieus bod doen aangezien ik geen idee heb wat het waard is

pi_8766818
Als ik kijk naar de prijzen die ik hierboven genoemd heb kom ik uit op een totaalbedrag van 125 euro.
pi_8767100
incl of exclusief verzendkosten?!
pi_8767751
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 09:34 schreef Echoes het volgende:
incl of exclusief verzendkosten?!
Exclusief verzendkosten en ik kan erbij vermelden dat ik inmiddels per mail een bod van 120 euro heb gekregen.
pi_8768072
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 10:21 schreef hertz het volgende:

[..]

Exclusief verzendkosten en ik kan erbij vermelden dat ik inmiddels per mail een bod van 120 euro heb gekregen.

Tja, mijn vader zit de komende 5 dagen in Rome, en ik vrees dat het tegen die tijd te laat is...

Je kunt zeker niet even wachten?

[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 28-02-2003 10:52]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')