abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220081827
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:32 schreef StateOfMind het volgende:
Krafton is toch die studio van Calippo Protocol?
Krafton is een publisher, geen studio.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:35:09 #27
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081856
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:34 schreef Drankster het volgende:

[..]
Krafton is een publisher, geen studio.
Naam kwam me bekend voor :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:40:09 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081917
WOWW MGS4 EN PW!!!?!?!?!?!?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:41:17 #29
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081920
Ahh augustus is echt te ver weg brossss :(
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:41:21 #30
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081921
quote:
6s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
WOWW MGS4 EN PW!!!?!?!?!?!?
Niet echt remastered. Was die vol 1vook niet
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:41:27 #31
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081922
Nooit gespeeld vroeger
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:43:22 #32
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081934
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:43:45 #33
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081935
Kijk dit is leuk
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:44:12 #34
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081938
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:41 schreef Friday12 het volgende:

[..]
Niet echt remastered. Was die vol 1vook niet
Nee hoeft ook niet, die 2 heb ik niet gespeeld als enige in de serie :D
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:44:36 #35
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081940
Lol dit is wel geniaal
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:44:52 #36
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081943
Castlevania van de makers van Dead Cells???

Zij zijn toch Motion Twin?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:45:25 #37
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081945
Gruwelijk hoor _O_

Het is echt Castlevania _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220081949
Een nieuwe Castlevania én Bloodstained 2?

  donderdag 12 februari 2026 @ 23:48:02 #39
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081953
Tering Konami is lekker bezig (weird) maar I like it
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:49:28 #40
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081957
Die Japanners moeten echt wat minderen met de drugs soms
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:49:54 #41
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081958
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:49 schreef Friday12 het volgende:
Die Japanners moeten echt wat minderen met de drugs soms
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:53:44 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081973
John Wick :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:54:18 #43
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220081975
Verrek, nog goed ook _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:54:57 #44
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081979
Bij het begin dacht ik kan ook leuk zijn een John Wick game. Is het dat ook :D
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:57:25 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081986
Ze hadden beter Destiny 3 kunnen naken dan dir :r
  donderdag 12 februari 2026 @ 23:59:29 #46
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220081995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 23:57 schreef Friday12 het volgende:
Ze hadden beter Destiny 3 kunnen naken dan dir :r
Volgens mij zit niemand hier op te wachten

Leuk dat ze ook net doen alsof er een verhaal in zit met die trailer :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  vrijdag 13 februari 2026 @ 00:00:39 #47
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220081999
Hoelang duurt de show?
  vrijdag 13 februari 2026 @ 00:00:40 #48
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220082000
Tot hoe laat duurt deze State of Play eigenlijk?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 februari 2026 @ 00:00:52 #49
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220082002
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 00:00 schreef Friday12 het volgende:
Hoelang duurt de show?
Gmta :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 13 februari 2026 @ 00:01:33 #50
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220082005
Maar wat is er zo moeilijk aan een fucking remaster van Bloodborne dan????? Hoe lang wachten we hier nu al op van Sony.

Zelfs op de pc kan je de game emuleren in 4k met 60fps
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')