abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP vrijdag 27 februari 2026 @ 19:29:58 #226
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220213819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:28 schreef Friday12 het volgende:

[..]
ps4 pro wel gehad maar biet echt de drang gehad voor een ps5 pro.

Mischien als de ps6 echt belachelijk duur is ofzo
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 27 februari 2026 @ 19:43:57 #227
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220213940
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik heb november vorig jaar mijn launch PS5 verkocht aan GooHoo voor 375 (!!!) euro en onderaan de streep heeft de Pro mij inclusief disc en standaard maar 535 euro gekost.

En geen moment spijt van gehad.
Sowieso weet ik dat @:DKUp en @:Drankster er ook een hebben.

En vast nog wel meer mensen hier.
Sodeju.

Maar 535 euro 8)7
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_220214035
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:44 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Zijn er mensen met een ps5 pro? Zelfs als fervent gamer is dat ding echt een overrated te duur product.
Ik heb er een maar ik had nog geen PS5, als ik er dan toch een haal haal ik meteen de beste optie. Vanaf de PS4 Pro waar ik het lang mee uitgehouden heb was het zeker een grote sprong voorwaarts. Het is ook zo grappig om iedereen die een base PS5 heeft de Pro naar beneden te zien praten terwijl hij wel degelijk bewezen games beter draait zeker in combinatie met mijn LG oled met alle toeters en bellen. Aangezien de PS6 blijkbaar nog wel even op zich gaat laten wachten heb ik totaal geen spijt van mijn aankoop.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 21:04:53 #229
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220214763
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Die heb ik ook nog. De PS5 is prima zo voor mij.
Ik had mn originele launch ps4 nog en toen de pro bij cex verkocht voor bijna 300 net voor de ps5 release
  vrijdag 27 februari 2026 @ 21:05:37 #230
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220214768
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef MMaRsu het volgende:

[..]
Sodeju.

Maar 535 euro 8)7
Heb er 910 voor betaald (inclusief disc drive en standaard).

Maar zoals gezegd 375 teruggekregen voor mijn day one PS5.

Dus netto gezien heeft ie mij 535 gekost :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 27 februari 2026 @ 22:29:09 #231
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220215161
Khazan uitgespeeld *O*

Wat een ontzettend toffe game _O_

Als je van soulslike houdt een absolute aanrader, met een eigen smoel.
Een van de betere in het genre.


Nu de rest van de avond mijn adrenaline niveau en hartslag weer naar beneden brengen met puppy filmpjes of zo :D, want de tandjes, die eindbaas 😱

Als je, blijkbaar, de true ending hebt, heeft ie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
😱

En dan vanaf morgen tot aan de release van Crimson Desert verder met Nioh 3.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220219676
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 februari 2026 00:01 schreef MMaRsu het volgende:
Maar wat is er zo moeilijk aan een fucking remaster van Bloodborne dan????? Hoe lang wachten we hier nu al op van Sony.

Zelfs op de pc kan je de game emuleren in 4k met 60fps
Blame FromSoftware (lees: Hidetaka Miyazaki) blijkbaar.

'Gesloten studio Bluepoint wilde Bloodborne-remake maken'
pi_220220072
Resident Evil Requiem is helemaal cray
  zaterdag 28 februari 2026 @ 16:21:17 #234
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220220902
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 14:53 schreef Drankster het volgende:

[..]
Blame FromSoftware (lees: Hidetaka Miyazaki) blijkbaar.

'Gesloten studio Bluepoint wilde Bloodborne-remake maken'
Heel begrijpelijk na wat Bluepoint met Demon Souls heeft gedaan (muziek verwijderd en geneukt met zijn art)
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 28 februari 2026 @ 21:24:33 #235
194233 Friday12
Originele kloon
pi_220223726
A Quiet Place: The Road Ahead

Net gedaan was best een ok spel :P
  Moderator / Redactie FP zaterdag 28 februari 2026 @ 22:42:28 #236
447051 crew  Peejtur
pi_220224493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:22 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem is helemaal cray
Is cray positief?
pi_220225334
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 22:42 schreef Peejtur het volgende:

[..]
Is cray positief?
Zeker weten.

Stukken mensenlijk vlees kapotschieten en snijden in huid was nog nooit zo realistisch. Het is niet nieuw nee maar zó gedetailleerd wel.
  zondag 1 maart 2026 @ 00:13:21 #238
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220225372
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2026 00:07 schreef Drankster het volgende:

[..]
Zeker weten.

Stukken mensenlijk vlees kapotschieten en snijden in huid was nog nooit zo realistisch. Het is niet nieuw nee maar zó gedetailleerd wel.
Ervaring mee? 😱
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 maart 2026 @ 09:37:53 #239
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_220226682
Zat laatst op een ander forum in discussie met een gast die zei nee ik speel geen gta want ik fantaseer niet over het simuleren van doodschieten van mensen :?

Wat een weirdo's heb je toch ook
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 1 maart 2026 @ 11:37:25 #240
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220227598
Ik fantaseer ook niet over het in stukken hakken en doormidden klieven van spinnen, wolven, vleermuizen, mensen en megamonsters (zie die maar eens te vinden op straat tegenwoordig), en tóch heb ik enorm genoten van Khazan.

Vreemd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zondag 1 maart 2026 @ 21:13:10 #241
429367 DKUp
ON TOUR
pi_220233650
Zoveel bloed in Resident Evil Requiem :D

Dat is wel iets anders dan de zwarte smurrie in Resident Evil 7 Biohazard :+
SOONY
  maandag 2 maart 2026 @ 10:57:48 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220237094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 15:22 schreef Drankster het volgende:
Resident Evil Requiem is helemaal cray
Shit. Ik las gay en werd enthousiast -O-
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 maart 2026 @ 10:58:51 #243
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_220237122
Weer ff de tijd gehad om DHL pakketjes te bezorgen. Is wel een flink lang spel volgens mij, dus moet zorgen dat ik niet al te veel random deliveries meer doe, want ik begin de interesse en t momentum te verliezen. Tijd voor een vokgend spel (maar dat mag dus niet van mezelf want ik wil t wel uitspelen).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_220237402
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:58 schreef Ang3l het volgende:
Weer ff de tijd gehad om DHL pakketjes te bezorgen. Is wel een flink lang spel volgens mij, dus moet zorgen dat ik niet al te veel random deliveries meer doe, want ik begin de interesse en t momentum te verliezen. Tijd voor een vokgend spel (maar dat mag dus niet van mezelf want ik wil t wel uitspelen).
Welk spel is dit?
pi_220237404
Momenteel bezig met Spiderman 2. Erg vermakelijk wel.
  maandag 2 maart 2026 @ 11:29:37 #246
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220237470
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:21 schreef Cod_player het volgende:

[..]
Welk spel is dit?
Death Stranding 2 aka DHL simulator :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220237475
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 10:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Shit. Ik las gay en werd enthousiast -O-
Leon is anders aardig beefcake in Requiem dus genoeg om naar te kijken.

  maandag 2 maart 2026 @ 11:30:38 #248
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220237480
Zag in het weekend dat er die Marathon Server Slam cq bèta was.

Na 1 potje maar weer verwijderd.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_220237859
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:30 schreef StateOfMind het volgende:
Zag in het weekend dat er die Marathon Server Slam cq bèta was.

Na 1 potje maar weer verwijderd.
Ik gun bungie wel het succes, maar echt de zoveelste live service shooter. Echt totaal interessant voor mij.
  maandag 2 maart 2026 @ 12:05:30 #250
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_220237948
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 11:56 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Ik gun bungie wel het succes, maar echt de zoveelste live service shooter. Echt totaal interessant voor mij.
Destiny was tof, maar dit meh.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')