Republikeinen met een meerderheid in beide huizen: ¯\_(ツ)_/¯quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:26 schreef Jed1Gam het volgende:
Die Pam Bondi kan gewoon liegen onder ede? Weet iemand hoe dat zomaar kan, zonder gevolgen?
Ze hebben ook zoveel gerommeld rondom zijn dood. Met die ontbrekende tijd op die videobeelden. En met een neplijk te transporteren alsof het Epstein was etc.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:01 schreef YoopY het volgende:
En met dit soort macht is het nog steeds aannemelijk dat hij zelfmoord heeft gepleegd? Laat me niet lachen zeg.
Niet voor lang hoop ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Republikeinen met een meerderheid in beide huizen: ¯\_(ツ)_/¯
Ik durf er wel een muntje op te gooien dat ie vermoord is. Mij is het 50-50, zou net zo goed wel kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben ook zoveel gerommeld rondom zijn dood. Met die ontbrekende tijd op die videobeelden. En met een neplijk te transporteren alsof het Epstein was etc.
Oh ja. En het wissen van beelden, niet te vergeten.
Gek he. Dat niemand het meer gelooft. Wat een zooitje is het daar.
Yep.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:18 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik durf er wel een muntje op te gooien dat ie vermoord is. Mij is het 50-50, zou net zo goed wel kunnen.
Dat betekent dat je de wet kan overtreden? Vreemd land.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Republikeinen met een meerderheid in beide huizen: ¯\_(ツ)_/¯
Vergeet Iryna Zarutska niet. Dat Bondi daarmee kwam is gewoon schandalig omdat ze daarmee de aandacht wilde afleiden van hoe Ghyslaine Maxwell wordt 'aangepakt' door het boeventuig rond Trump.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:16 schreef Cherni het volgende:
Bondi. We moeten het hebben over de geweldige aandelen en markt. Epstein is niet van belang en we moeten kindermisbruik, kinderhandel, satanische shit, mishandelingen door dat elitair tuig dat zoveel macht heeft en daardoor zich alles denkt te permitteren snel vergeten.
Bizar die Bondi
Wil je iets zeggen tegen deze 20 slachtoffers?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
Bondi![]()
wat een volledige afgang
De DOW is nu weer naar beneden, dus misschien heeft ze nu tijd voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Wil je iets zeggen tegen deze 20 slachtoffers?
Bondi: kijk deze cijfers dan, kijk t gaan joh, de Dow Jones, de Nasdaq dat gaat als een malle.
Die shit kan je toch niet verzinnen.![]()
Het is moeilijk te geloven dat dit zich zo afspeelt. Maar als je 10min Fox kijkt dan snap je wel hoe afgestompt een groot gedeelte van het volk is daar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
De DOW is nu weer naar beneden, dus misschien heeft ze nu tijd voor de slachtoffers.
Zoiets verzin je toch gewoon niet?
Totale schoffering.
Welkom thuis, in ons complotdenkers-kamp.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:09 schreef capricia het volgende:
[..]
Ze hebben ook zoveel gerommeld rondom zijn dood. Met die ontbrekende tijd op die videobeelden. En met een neplijk te transporteren alsof het Epstein was etc.
Oh ja. En het wissen van beelden, niet te vergeten.
Gek he. Dat niemand het meer gelooft. Wat een zooitje is het daar.
Je bent liev.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:20 schreef Tovia het volgende:
[..]
Welkom thuis, in ons complotdenkers-kamp.
[ afbeelding ]
Laat het over je heen komen, niet tegenstribbelen.
Dit soort reacties geven mij zo een slechte smaak in de mond met al die slachtoffers. Ook zo obvious er om heen praten elke keer, alsof ze een olifant onder de mat schuiven.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:37 schreef capricia het volgende:
[..]
De DOW is nu weer naar beneden, dus misschien heeft ze nu tijd voor de slachtoffers.
Zoiets verzin je toch gewoon niet?
Totale schoffering.
Dutroux in België, Propaganda Due in Italië, Amsterdamse zedenzaak en Joris Demmink in Nederland, enz.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:28 schreef Since2003 het volgende:
Misschien die verklaringen van Dutroux nog eens onder de loep nemen
Ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort reacties geven mij zo een slechte smaak in de mond met al die slachtoffers. Ook zo obvious er om heen praten elke keer, alsof ze een olifant onder de mat schuiven.
Heeft Patel nou een Liverpool FC das om?quote:
Hoeveel accounts worden er gemiddeld ook alweer gevonden op die p*dosites die opgerold worden op het dark web?quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:14 schreef monkyyy het volgende:
Hoeveel "Jeffrey Epsteins" zouden er nu bezig zijn met soort gelijke praktijken?
Bondi schreeuwt eigenlijk: onderzoek mij op banden met Epstein.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bondi: kijk deze cijfers dan, kijk t gaan joh, de Dow Jones, de Nasdaq dat gaat als een malle.
De nieuwe definitie van wappie:quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:34 schreef Monomeism het volgende:
Hmm. MaAr eR is Un kWaAdAArdIgE ELiTE is nu dus geen wappiepaniek term meer begrijp ik?
Het kan dus verkeren.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het spin in het web die hoef je niet te verdedigen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die opgepakt is, is een vrouw…
Walgelijk, wanneer pakken ze de rest op?
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De enige die opgepakt is, is een vrouw…
Walgelijk, wanneer pakken ze de rest op?
Misschien overplaatsen naar Guantanamo Bay.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:33 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Zij is nou eenmaal het spin in het web die hoef je niet te verdedigen.
5. Iemand die gaat uitzoeken of iets wat door het establisment fanatiek fakenews wordt genoemd ook daadwerkelijk fakenews is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef Tovia het volgende:
[..]
De nieuwe definitie van wappie:
1. de wappie zelfst. naamw. (m.)
Verbuigingen: wappies
1. iemand die buiten de gebaande paden denkt en verbanden legt die anderen in eerste instantie onwaarschijnlijk lijken, maar die later verrassend inzichtelijk of waardevol blijken.
2. persoon met een sterk kritische en anatiek onderzoekende houding ten opzichte van algemeen aanvaarde opvattingen.
3. gezond wantrouwend, niet goedgelovig
4. Alert
Haha, wappies zijn juist erg goedgelovig.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef Tovia het volgende:
[..]
1. iemand die buiten de gebaande paden denkt en verbanden legt die anderen in eerste instantie onwaarschijnlijk lijken, maar die later verrassend inzichtelijk of waardevol blijken.
2. persoon met een sterk kritische en onderzoekende houding ten opzichte van algemeen aanvaarde opvattingen.
4. Alert
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef Tovia het volgende:
[..]
2. persoon met een sterk kritische en onderzoekende houding ten opzichte van algemeen aanvaarde opvattingen.
4. Alert
Hard gelachen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:59 schreef Monomeism het volgende:
[..]
5. Iemand die gaat uitzoeken of iets wat door het establisment fanatiek fakenews wordt genoemd ook daadwerkelijk fakenews is.
6. Iemand die niet direct op de grond ligt van het lachen omdat iets op fEesBoEk stond maar rustig even afwacht en het vreemde nieuws in gedachten blijft houden.
7.Iemand met een gezond wantrouwen voor factchecks
Hard lachen kan ik al een tijdje niet meer gezien de staat van deze wereld. Ik glimlach met 1 mondhoek dat dit topic niet in BNW of TRU meer past.quote:
Ook vrij naïef te denken dat dit ooit anders was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:12 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Hard lachen kan ik al een tijdje niet meer gezien de staat van deze wereld. Ik glimlach met 1 mondhoek dat dit topic niet in BNW of TRU meer past.
Ik heb nooit gedacht dat dit anders was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook vrij naïef te denken dat dit ooit anders was.
Deze operatie is alleen volop onbedoeld in “the out” beland.
Maar vrij normaal en door de vorige decennia heen ook gebeurd.
Ontelbare legitieme maar onbeantwoorde vragen worden duidelijk ‘beantwoord’ met ontelbare zwartgelakte “smoking guns”.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:35 schreef Discombobulate het volgende:
Hoop wel nog op the smoking gun
En waar haal je baby’s vandaan dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:22 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik heb nooit gedacht dat dit anders was.
Maar uitspreken dat deze shit met jonge vrouwen, kinderen en baby’s vandaag nog steeds gebeurd dat maakte je tot voor kort een complotgekkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |