Ja dit dusquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:16 schreef Ama het volgende:
Nou dan zullen ze dat van mij ook wel hebben.Als ze die nog niet hadden.
Dat dus.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:16 schreef Ama het volgende:
Nou dan zullen ze dat van mij ook wel hebben.Als ze die nog niet hadden.
Ik ben al klant sinds 2000 toen het nog Ben was. In 2003 werd het T-Mobile en 2024 Odido. Sindsdien is het niet veel soeps. Ik had graag gezien dat Freedom een mobiele tak had met gebruikmaking van het bestaande GSM-net precies om deze redenquote:Op donderdag 12 februari 2026 13:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als je klant bent van de slechtste rukprovider verdien je het ook wel een beetje
Heb eigenlijk bijzonder weinig problemen met mijn internet en gebruik het inmiddels al ruim 7 jaar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Als je klant bent van de slechtste rukprovider verdien je het ook wel een beetje
De overstap van T-Mobile naar Odido is wel een ramp geweest ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben al klant sinds 2000 toen het nog Ben was. In 2003 werd het T-Mobile en 2024 Odido. Sindsdien is het niet veel soeps. Ik had graag gezien dat Freedom een mobiele tak had met gebruikmaking van het bestaande GSM-net precies om deze reden
Dit dus. Is er wellicht een overzicht welke instanties, bedrijven en winkels de laatste 5 jaar getroffen zijn door een cyberaanval waarbij veel klantgegevens betrokken zijn geweest?quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker dan...
Je kan nog zo voorzichtig zijn met je gegevens maar t heeft weinig zin zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
Meh. Ging best, totdat ze tele2 inlijfden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Klanten die hierdoor zijn getroffen zouden op zijn minst een flinke schadevergoeding moeten kunnen krijgen. Met deze gelekte gegevens kunnen kwaadwillende flink wat schade aanrichten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:43 schreef TAmaru het volgende:
Wordt tijd dat er grote boetes uitgedeeld gaan worden door rechters voor bedrijven die de cyberveiligheid niet op orde hebben
Probleem : de grootste verzaker op dit gebied is de overheid.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:43 schreef TAmaru het volgende:
Wordt tijd dat er grote boetes uitgedeeld gaan worden door rechters voor bedrijven die de cyberveiligheid niet op orde hebben
https://www.reuters.com/b(...)latility-2026-02-09/quote:Reuters: Odido stelt beursgang uit na negatieve signalen
KPN is ook gewoon ruk.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
Da's niet best dan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren bij KPN, nooit geen problemen gehad.
Ook nog geen mail gehad. Het is te hopen dat zakelijke klanten gevrijwaard zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ook klant bij Odido, maar nog geen mail gehad dat ik gelekt zou zijn.![]()
Gelukkig is het enkel een kans op Phishing of misleidende emails.
Ze waren mij aan het spammen voor nieuw abo en toen was ik het zat en heb ik opgezegdquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:10 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ik zit al jaren bij KPN, nooit geen problemen gehad.
Financiële klappen zijn inderdaad het enige waar dit soort toko's gevoelig voor zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:43 schreef TAmaru het volgende:
Op sommige vlakken wel, maar de infra is wel uitstekend op orde.quote:
Met jouw volledige naam, bankgegevens en paspoort of rijbewijsnummer kan wel meer dan dat worden gedaan helaas, namelijk online identiteitsfraude voor het afsluiten van abonnementen of kleine leningen op jouw naam.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:13 schreef Hexagon het volgende:
Ik ben ook klant bij Odido, maar nog geen mail gehad dat ik gelekt zou zijn.![]()
Gelukkig is het enkel een kans op Phishing of misleidende emails.
Ach, boeiend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ook nog geen mail gehad. Het is te hopen dat zakelijke klanten gevrijwaard zijn.
Dit ja. Dit jaar alleen al al 2 keer bericht gehad over datalekken, weliswaar in mijn geval geen hele grote, maar het is echt drama overal en er is niets van wij daar aan kunnen doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 13:20 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lekker dan...
Je kan nog zo voorzichtig zijn met je gegevens maar t heeft weinig zin zo.
Post je gegevens hier als het toch allemaal boeiend is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ach, boeiend.
Krijg je eens een extra spam/phishing mail. Lekker boeiend.
Ik ga niet doelbewust mijzelf wat extra spam/phishing geven lolquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Post je gegevens hier als het toch allemaal boeiend is.
Het boeit dus wel. Bedankt voor je tegenspraak.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:31 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik ga niet doelbewust mijzelf wat extra spam/phishing geven lol
Ik moet ook altijd wel een beetje lachen om mensen die echt enorm panisch zijn om hun digitale privacy, maar er zit natuurlijk nogal een gebied tussen mensen die te bang zijn om Google Maps een keertje te gebruiken en je gegevens op een openbaar forum pleuren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:30 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Post je gegevens hier als het toch allemaal boeiend is.
Nee, het boeit dus niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het boeit dus wel. Bedankt voor je tegenspraak.
Inderdaad.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd wel een beetje lachen om mensen die echt enorm panisch zijn om hun digitale privacy, maar er zit natuurlijk nogal een gebied tussen mensen die te bang zijn om Google Maps een keertje te gebruiken en je gegevens op een openbaar forum pleuren.
En geen mobiel hebben en geen pinpas hebben en noem het allemaal maar op.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad.
Altijd maar dat gejank over privacy.
Alles moet wijken voor privacy.
Stop je toch niet, en wat moet iemand er uberhaupt mee?
En goed dan moet je ook maar niet op het internet zitten.
Er is een verschil tussen individuele gegevens zonder vaste structuur en datasets waar alles keurig gerangschikt is. Ook al zou je je gegevens hier posten dan gaat een scammer echt niet het internet afstruinen op zoek naar een willekeurige forum voor het aanvullen van de eigen database.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:39 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, het boeit dus niet.
Maar er is een verschil tussen doelbewust alles en iedereen alles maar te laten weten
en dat iemand je gegevens ergens is tegen gekomen.
Grenzeloos naïefquote:Op donderdag 12 februari 2026 14:40 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Inderdaad.
Altijd maar dat gejank over privacy.
Alles moet wijken voor privacy.
Stop je toch niet, en wat moet iemand er uberhaupt mee?
En goed dan moet je ook maar niet op het internet zitten.
Mijn ID gegevens hebben ze niet gelukkig.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:22 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Met jouw volledige naam, bankgegevens en paspoort of rijbewijsnummer kan wel meer dan dat worden gedaan helaas, namelijk online identiteitsfraude voor het afsluiten van abonnementen of kleine leningen op jouw naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |