kan ze daar wel op tijd zijn?quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:00 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith wil op tijd naar het ziekenhuis zodat ze haar ijzer kan laten prikken en de uitslag heeft voor ze de injectie krijgt.
Maar je kan niet zomaar naar de bloedafname om even die waarde te laten bepalen, daar heb je een verwijzing van de arts voor nodig. Benieuwd of ze die kan krijgen voor haar originele afspraak voor de injectie, en of de uitslag dan ook op tijd is.
Wilde het net sturen.. tikkietijdquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:
Het open tikkie is er weer!
Niet te geloven! Die vraag heeft zelf ingestuurd
Ik wilde net een nieuw topic openen omdat de andere vol was. Met de titel ‘schaamteloos schooien’ 🤣quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik kan het niet aanzien dat mensen dit doet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik wilde net een nieuw topic openen omdat de andere vol was. Met de titel ‘schaamteloos schooien’ 🤣
Maar Janeedan had net even eerder een nieuwe geopend.
Wel als je voorgesteld bedrag neerzet van minimaal ¤10.00😂quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:35 schreef poohenzo het volgende:
even uit nieuwsgierigheid, als ik hier nu een tikkieverzoek neer zet, betalen jullie dan mee aan de aankomende loodgietersrekening?
Eerst even heel zielig gaan doen en alleen maar klagen, dan lukt het je waarschijnlijk wel om geld binnen te harken. Echt ongelofelijk dat mensen haar geld overmakenquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:35 schreef poohenzo het volgende:
even uit nieuwsgierigheid, als ik hier nu een tikkieverzoek neer zet, betalen jullie dan mee aan de aankomende loodgietersrekening?
Ik ook! Wauwwwww hoe schaamteloos ben jequote:Op donderdag 12 februari 2026 11:38 schreef huisjehier121 het volgende:
Ik klikte op het open tikkie. Het voorgestelde bedrag is ¤10.00 maar je kan het nog aanpassen.
Brutaal zeg
Zeer waarschijnlijk eerder dan dat ik een euro naar Sanneke stort 👌quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:35 schreef poohenzo het volgende:
Nou dit! Weet je hoeveel vrouwen dit alleen moeten doen met soms meerdere kinderen.. zonder mensen om zich heen.. Sanneke doet alsof zij de enige is die op straat konden staan, terwijl dat helemaal niet zo is. Ze heeft haar prioriteiten totaal niet op een rij en ze is 37!!! Ik schrok echt even.. ze denkt in problemen niet in oplossingen, echt neem vakantie als man en ga non stop aan de klus, je hebt ook goedkopere vloeren, je kan gewoon even witte muren doen zodat je erin kan, als je er eenmaal inwoont kan je ook een behangetje plaatsen, dat gebedel, ze kwam trouwens ook op Facebook voorbij meerdere mensen die er dus wat van vindenquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:49 schreef Moondance het volgende:
Echt schaamteloos die open tikkie. Sowieso ziet Sanneke natuurlijk alleen maar weer onmogelijkheden. Ze lijkt ook altijd te denken dat zij de enige is in zo’n situatie? Er zijn legio mensen die verhuizen naar een kaal huis en dat in een paar weken moeten regelen. Zij heeft al de luxe dat ze geen baan heeft. Maar ze zit natuurlijk liever met haar zuignap op de bank dan even de schouders eronder te zetten. Ook dat gezever over een vloer met levertijd? Het meeste laminaat heb je in een dag geregeld hoor.
Je mag de titel wel (laten) aanpassen hoor.quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik wilde net een nieuw topic openen omdat de andere vol was. Met de titel ‘schaamteloos schooien’ 🤣
Maar Janeedan had net even eerder een nieuwe geopend.
eens maar aan de andere kant denk ik: als mensen zo stom zijn om daar hun geld aan uit te geven dan moeten ze dat maar doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:11 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Toch wil ik nog wat zeggen over Sanneke , dat zij een open tikkie maakt is bezopen , maar ik vindt het erger dat er mensen zijn die geld sturen .
Dat vind ik van die “go fund me “paginas ook soms , sommige durven ook alles te vragen .
Weet je, dat gun ik ze!quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Als ik Sanneke was zou ik zorgen dat dat huis zo rap mogelijk bewoonbaar is. Anders zit ze straks nog langer met dubbele lasten.
Hoi Tarantelle! Ik miste je alquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:41 schreef Tarantelle het volgende:
Na een stel Instagramloze weken ben ik toch nog even (eenmalig) terug.
Ik had even zeeën van tijd, en heb het boek van Annemarie gelezen.of nou ja, na de eerste hoofdstukken enigszins scannend doorgekeken. Ik vermoed dat je echt wel een grote fan moet zijn als je dit boek 5 sterren geeft, want het is een behoorlijk saai boek. Ieder hoofdstuk is hetzelfde opgebouwd en er worden dezelfde dingen in verteld, de boodschap "blijf jezelf" (niets mis mee) komt echt heel vaak voorbij. Eigenlijk had alles wat in het boek staat beschreven kunnen worden in een essay.
Om het boek vol te krijgen staan er veel dingen in die niets aan het boek of de boodschap toevoegen: de verhalen van kennissen, de opsomming van jaartallen aan het begin van ieder hoofdstuk (echt waarom) en de gekopieerde negatieve reacties aan het einde van het boek.
De sterkste reactie is die van Sam, waarin eigenlijk heel goed te lezen is waarom influencen met/door kinderen niet gewenst zou moeten zijn.
Meer in de volgende reactie.
Welnee joh, in dit tempo zijn we morgen alweer aan een nieuw topic toe. 😁quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Je mag de titel wel (laten) aanpassen hoor.
Dank voor je samenvatting. Het bevestigd mijn idee over vrouw Geerts alleen maar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:11 schreef Tarantelle het volgende:
En dit was het weer, ik duik weer mijn cocon in 🙂.
Vanavond bestelt ze er gewoon eten van, of sokken voor het hele gezinquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:22 schreef Paardrijden123 het volgende:
Binnen 24 uur nadat je gehoord hebt dat je een huis hebt een tikkie openen. 😂😂
Dan heb je echt geen schaamte. Durf te wedden dat zij nog nooit een cent heeft gegeven aan een vreemde (zonder er zelf beter van te worden). Ik vind het ergens ook gewoon (oprecht) sneu als dit je wereldbeeld is. Handje op houden en het zelf niet zien zitten om te werken of iets te doen.
Oh serieus? Waar? Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk. 😂quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:53 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nou dit! Weet je hoeveel vrouwen dit alleen moeten doen met soms meerdere kinderen.. zonder mensen om zich heen.. Sanneke doet alsof zij de enige is die op straat konden staan, terwijl dat helemaal niet zo is. Ze heeft haar prioriteiten totaal niet op een rij en ze is 37!!! Ik schrok echt even.. ze denkt in problemen niet in oplossingen, echt neem vakantie als man en ga non stop aan de klus, je hebt ook goedkopere vloeren, je kan gewoon even witte muren doen zodat je erin kan, als je er eenmaal inwoont kan je ook een behangetje plaatsen, dat gebedel, ze kwam trouwens ook op Facebook voorbij meerdere mensen die er dus wat van vinden
Ik begrijp geld geven aan vreemden sowieso niet. Ook al vind je degene die je volgt nog zo sympathiek.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:22 schreef Paardrijden123 het volgende:
Binnen 24 uur nadat je gehoord hebt dat je een huis hebt een tikkie openen. 😂😂
Dan heb je echt geen schaamte. Durf te wedden dat zij nog nooit een cent heeft gegeven aan een vreemde (zonder er zelf beter van te worden). Ik vind het ergens ook gewoon (oprecht) sneu als dit je wereldbeeld is. Handje op houden en het zelf niet zien zitten om te werken of iets te doen.
Nee ze kan het nu nergens opslaan dus niets gratis, alles moet natuurlijk nieuw!!quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:28 schreef JeOmaJa het volgende:
Kunnen we ook ergens zien of er mensen zijn die dat tikkie betalen?
Ik kan me toch niet voorstellen dat mensen hier weer gaan intrappen?
Dat je eventueel op zoek gaat naar gratis meubels/via je socials vraagt of iemand toevallig iets heeft wat anders weggaat prima…
Zelf geven wij ook regelmatig dingen weg die anders naar de stort gaan.
Maar echt vragen om geld🤣 hou op met me.
Keeping with us dacht ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:27 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh serieus? Waar? Ik vraag dit voor een vriend natuurlijk. 😂
Schaanteloos. Dat ze eens van die bank af komt en een echte baan gaat zoekenquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:27 schreef huisjehier121 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |