abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220060577
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220060583
Wij hebben allemaal dus helemaal niet opgelet hè. Want hij werkt gewoon fulltime (volgens mij was hij in januari op woensdagen ook nog vrij?), maar goed.
Dan alsnog is het een keuze om zo weinig binnen te laten komen. Hij haalt vast niet een flink salaris binnen waar anderen met z’n 2en voor werken.

En dat mag allemaal, maar ga dan niet huilen. Als je iets anders wil, ga er dan (letterlijk) voor werken.
pi_220060651
Hvk blijft bijzonder. Hoe ziet zij zichzelf als goede moeder, terwijl je je slapende peuter door de regen sleept om jezelf te gaan douchen!?
Was je haar in de wasbak, washandje erbij en klaar. Echt te dom om te poepen deze vrouw

DBM, ik ken geen enkel persoon met adhd die een redbull kan voelen inklappen. Eerder slaperig en rustig..
pi_220060794
TantePien1990
Zeg me dat ik niet de enige ben die soms even heel ‘meelevend’ reageert bij mensen als DBM en Sanneke om gewoon even te ‘vissen’

Werd even flink afgeblaft door Sanneke over hoe slecht ze het hebben met 1 laag in komen.
Maar mijn inkomen is ook laag, maar ik spaar veel. Uiteraard was hun leven zwaarder en slechter
.
.
Ik dacht dat Sanneke altijd zo positief was over wat Dion verdiende . Echt wat een kneus dan om op die bank te blijven zitten .
Misschien wacht ze ind wel op die woning en gaan ze dan meer werken , want dan kunnen ze niet meer uit die sociale huurwoning gezet worden .

[ Bericht 0% gewijzigd door ikmoetdrieten op 11-02-2026 05:16:13 ]
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220060796
Echt Sanneke heeft zoveel zelfmedelijden. Je zorgt er toch voor dat je spaart als je weet dat je moet gaan verhuizen. En ja voor sommige mensen is dat lastig om te sparen maar die bedelen niet om geld/spullen elke keer opnieuw. Zelf zit ik ook in een moeilijke situatie de rest van mijn leven door ziekte + 2 kinderen. En toch zou het nooit in me opkomen om zo te schooien om alles. Elke cent die er gespaard kan worden gaat de rekening op. Zonder gebedel op social media.

Ik denk echt dat het haar zou helpen om bijv. vrijwilligerswerk te doen, al is het maar een uur. Maak je nuttig, dan voel je je waarschijnlijk ook een stuk beter in je hoofd en kom je misschien uit die negatieve spiraal. Vind het echt niet vreemd dat mensen haar vragen stellen,ze gooit zelf alles zo online. Maar zodra je een vraag stelt of juist wil helpen gaat ze in de aanval. Erg jammer.
pi_220060918
Dion werkt “al” sinds december weer fulltime. Dat is pas 2 volle maanden.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2026 06:08:19 ]
pi_220060928
En ‘voor het weekendje weg waren we uitgenodigd’

Alsof dat het enige weekendje/nachtje weg is geweest? Midweek naar vakantieparken, nachtjes weg?
En dan de vele aankopen, ook al was het aan deels via Vinted. Hoeveel kleding en schoenen kan een newborn/1-jarige aan? Hoeveel prulletjes kan je in huis hebben?

Ik snap dat echt niet als je weet dat je je huis uit moet en dus zeer binnenkort moet verhuizen. En dus voor (flinke) kosten komt te staan.

Maar ik ben dan ook geen fluflu.
pi_220061090
Ook al was ze uitgenodigd voor een weekend weg je hebt wel je benzinekosten en ze lunchen buiten de deur. Dat zijn toch extra onnodige uitgaven. Maar die rekenmethode zullen wij niet snappen want wij zijn geen influencer 😉
pi_220061143
Sanneke heeft geen idee van financiën denk ik, en hoe de meeste mensen met hun geld om gaan.
Haar waarheid is de enige die ze weet, en wat anderen zeggen is natuurlijk niet zo.

Hvk: jeetje wat een bende zeg.
Zou me schamen om werklui binnen te laten in die bende.
pi_220061159
Hvk: hier is gewoon iets ernstig fout. Hoe kun je zo'n bende creëren.
En het dan laten liggen tot de volgende dag.
Een beetje rommel ok, dat kan ik nog wel begrijpen( ik kan daar zelf niet tegen alles aan kant voor ik ga slapen)maar dit.
Alsof er een bom is ontploft.
De mannen die er werken aan de badkamer zullen wel denken...
Zij heeft echt hulp nodig hoor, dit is echt niet goed
De tassen van het afhaakten staan er nog, waarom ze niet kan koken snap ik niet, de keuken ligt er niet uit.
En dan dat geklaag over Louay zijn nacht. Tsja als je zelf een kind meesleept die net aan zijn slaapje voor de nacht is begonnen moet je de schuld bij jezelf zoeken.
Het is er zo'n zooi dat de boodschappen er niet bij in passen.
Maar de bieb zal wel weer doorgaan. Viel mij maandag ook op: ze klaagt over een extreem drukke dag maar laat niet zien dat ze bij de bieb is geweest Als ik het druk heb heb ik geen tijd om 2 uur in een bieb te gaan zitten.

[ Bericht 42% gewijzigd door Henrike op 11-02-2026 07:51:45 ]
pi_220061163
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
pi_220061169
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
Ik denk dat je stiekem al weet dat dat antwoord nee is🤪
pi_220061198
Sanneke kan alleen maar het slachtoffer uithangen.
Ik snap best dat ze een keer op vakantie willen of een keer sushi willen bestellen. Maar doe dat dan met mate. Ga 1x op vakantie en leg verder geld apart om te sparen voor je nieuwe huis, waarvan je niet weet wanneer je t krijgt.
Als je dan achter te veel blijkt te hebben gespaard ga dan een keer extra op vakantie (of houd t apart voor als je auto/wasmachine/etc er een keer mee stopt).
Wij zouden wel meerdere keren per jaar op vakantie kunnen, dit doen we bewust niet, zodat we ook geld overhouden om dagjes weg te gaan en te kunnen sparen.
pi_220061200
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef morningsunshine het volgende:

[..]
Jep, ik ben ze afgelopen zomer samen tegengekomen op een festival en dat zag er allemaal erg gezellig en intiem uit!
En leuk, ik woon zelf ook dicht bij mevrouw petit in de buurt, dus we wonen bij elkaar in de buurt!
🙋♀ leuk!
pi_220061201
quote:
Dit is natuurlijk een retorische vraag! 😁😁
pi_220061222
Wat een chaos en bende weer bij hvk
pi_220061233
Ik hoop werkelijk dat iemand van die bouwvakkers bij hvk zijn zorgen ergens meldt,volgens mij heeft ze echt dringend hulp nodig.
Ik zie ook niks aan echte voeding tussen die boodschappen
Ja bananen en melk.
pi_220061243
Sanneke heeft het over een tv meubel maar denk dat een wasmachine praktischer is om eerst te kopen
pi_220061249
quote:
Ze kan het altijd wel leuk brengen , net alsof ze dit het liefste in de wereld doet.
Ze slikte toen extra vitaminen tabletten , oh wat had ze dat nodig bij haar overgang en oh wat was dat fijn , elke keer van die fotos met die tabletten erbij op.
Ik ging het bijna geloven , en ineenkeer , weg nooit meer wat van gehoord😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220061254
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:58 schreef Henrike het volgende:
Ik hoop werkelijk dat iemand van die bouwvakkers bij hvk zijn zorgen ergens meldt,volgens mij heeft ze echt dringend hulp nodig.
Ik zie ook niks aan echte voeding tussen die boodschappen
Ja bananen en melk.
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoeken
pi_220061256
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:32 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben allemaal dus helemaal niet opgelet hè. Want hij werkt gewoon fulltime (volgens mij was hij in januari op woensdagen ook nog vrij?), maar goed.
Dan alsnog is het een keuze om zo weinig binnen te laten komen. Hij haalt vast niet een flink salaris binnen waar anderen met z’n 2en voor werken.

En dat mag allemaal, maar ga dan niet huilen. Als je iets anders wil, ga er dan (letterlijk) voor werken.
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.

En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?

Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.

Die erfenis van haar oma zal er ook wel weer bijgehaald worden.

Maar om positief af te sluiten: ze hebben wel een kruidenrekje!
pi_220061272
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.

En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?

Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.

Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.
Ik snap niet dat je naar Sanneke kijkt en dat je dan denkt oh wat is zij zielig ze kan niet werken en daarom heeft ze zo weinig te besteden . Laat ik eens geld overmaken.
pi_220061324
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke heeft het over een tv meubel maar denk dat een wasmachine praktischer is om eerst te kopen
Sowieso komt er eerst een bank
pi_220061335
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.
Ik snap niet dat je naar Sanneke kijkt en dat je dan denkt oh wat is zij zielig ze kan niet werken en daarom heeft ze zo weinig te besteden . Laat ik eens geld overmaken.
Dat vind ik bij iedereen hoor. Klikken op linkjes vind ik hetzelfde als geld geven.
pi_220061337
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Maar om positief af te sluiten: ze hebben wel een kruidenrekje!
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
pi_220061342
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
pi_220061343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoeken
Ik vind het echt zorgelijk daar, de hele situatie
pi_220061350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
Zo'n zittende buddha zie ik nu voor me, ik kleermakerszit .
En waarom is dat tv meubel zo'n prio, hang m aan de muur
pi_220061352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
pi_220061357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Of zet hem op een stapel boeken die ze nog niet heeft verkocht op Vinted.
pi_220061362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komen
pi_220061364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso komt er eerst een bank
Maar die is aftrekbaar want dat is haar werkplek
pi_220061376
Hvk: en maar filmen en filmen , ga je zooi opruimen denk ik dan
pi_220061421
Dbm op threads... ineens is kleuterzoon een pre puber... 🤔🤦‍♂️
pi_220061500
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan moet ze dat weer vanaf de bank naar Dion schreeuwen dat ie opgehangen moeten worden.
Denk dat het tv meubel voor haar prioriteit heeft, omdat ze daar (samen mdt de bank) het meeste gebruik van maakt 🙈
pi_220061527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
😂
Jammer dat kleurplaten hier niet meer geplaatst mogen worden, want dit had een goede kleurplaat kunnen zijn
pi_220061533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat dan weer wel, ze is inderdaad wel uitgekookt
pi_220061537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
😂😂 ik ga stuk
pi_220061556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komen
Nou dat! Ik heb ook zo’n vriendin, die komt bewust dom over. Behalve als puntje bij paaltje komt, dan weet ze ineens tot de laatste letter hoe het zit.
pi_220061624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik snap wat je zegt maar ik heb 100 x liever een LVB persoon dan iemand als Sanneke.
pi_220061633
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan kan ze hem niet verplaatsen. Waarom dat nodig is vraag ik me ook af. Ze zit altijd op de bank.
pi_220061639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?
pi_220061653
quote:
Net zo fanatiek als met hardlopen
pi_220061659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?
Geen werk? Die meid verdient net zoveel met haar werk als influencer als iemand die 24 uur werkt 🫣
pi_220061726
Sanneke zegt ze veel negatieve reacties krijgt dat mensen niet snappen dat andere mensen haar willen helpen.

Dan geeft ze een preek dat dat mis is met de maatschappij dat mensen geen onbekende mensen willen helpen. Blabla

Maar dat is helemaal niet de strekking. Het gaat er niet om dat je zomaar een onbekende helpt, het gaat erom dat je niet iemand hoeft te helpen die door zijn eigen toe doen in een situatie is gekomen. Me die situatie is totaal niet schrijnend ed.

Ik ben iemand die best vaak anderen helpt dmv crowdfunding ed. Wij hebben het goed en als ik dan een verhaal lees, dan draag ik graag een steentje bij. Maar iemand als Sanneke zou ik nooit financieel helpen, sowieso niet als iemand zelfs zelf tikkies plaats.
pi_220061746
De stories van deze ochtend bij Sanneke zijn toch ook ragebait?
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijn ;( ik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
pi_220061760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:00 schreef Celess het volgende:
Hvk blijft bijzonder. Hoe ziet zij zichzelf als goede moeder, terwijl je je slapende peuter door de regen sleept om jezelf te gaan douchen!?
Was je haar in de wasbak, washandje erbij en klaar. Echt te dom om te poepen deze vrouw

DBM, ik ken geen enkel persoon met adhd die een redbull kan voelen inklappen. Eerder slaperig en rustig..
Wahahaha redbull en koffie werkt helemaal niet bij mij! Ik word er sloom van 😂😂😂😂 dit is zo waar zelfs na drie denk ik en nu? Niet dat ik het nu nog drink want helpt niets

Sanneke die zegt ik hoef me niet te verantwoorden, klopt moet je ook niet schooien om spullen en geld… vind het schaamteloos daarbij ze heeft echt niet elk nachtje weg gekregen!
pi_220061763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:18 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt ze veel negatieve reacties krijgt dat mensen niet snappen dat andere mensen haar willen helpen.

Dan geeft ze een preek dat dat mis is met de maatschappij dat mensen geen onbekende mensen willen helpen. Blabla

Maar dat is helemaal niet de strekking. Het gaat er niet om dat je zomaar een onbekende helpt, het gaat erom dat je niet iemand hoeft te helpen die door zijn eigen toe doen in een situatie is gekomen. Me die situatie is totaal niet schrijnend ed.

Ik ben iemand die best vaak anderen helpt dmv crowdfunding ed. Wij hebben het goed en als ik dan een verhaal lees, dan draag ik graag een steentje bij. Maar iemand als Sanneke zou ik nooit financieel helpen, sowieso niet als iemand zelfs zelf tikkies plaats.
Wilde net dit komen typen ja! Zij weet het weer te draaien alsof zij het slachtoffer is en de rest van de wereld zo boos en slecht! Terwijl ik denk dat eerder de strekking van de reacties is; ga werken voor je geld en leer besparen. Want ze zijn vaker dan wij weggeweest en ze koopt veeeeeeel meer kleding. En veel vaker afhalen/thuisbezorgd. Daar had je echt goed op kunnen besparen.

En opeens heeft ze het over helpen, en dat zij dat haar kind(eren zegt ze) ook mee wil geven. En dat ze al Mijan naar school gaat ook mensen wil helpen. Mooi initiatief maar ik zie haar dat niet doen eigenlijk. Heb haar sowieso weinig voor een ander zien doen (maar misschien zien we niet alles). En ze is natuurlijk mantelzorger voor haar moeder, dat was ik even vergeten
pi_220061802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijn ;( ik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
Ho ho, zij gaven hun inboedel ook weg hè toen ze naar deze keet verhuisden.
pi_220061810
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
Mantelzorgen voor haar moeder. Oh nee…
Klikken op linkjes van haar insta-dinnetjes die ook op haar links klikken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')