Ik denk dat je stiekem al weet dat dat antwoord nee is🤪quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
🙋♀ leuk!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef morningsunshine het volgende:
[..]
Jep, ik ben ze afgelopen zomer samen tegengekomen op een festival en dat zag er allemaal erg gezellig en intiem uit!
En leuk, ik woon zelf ook dicht bij mevrouw petit in de buurt, dus we wonen bij elkaar in de buurt!
Dit is natuurlijk een retorische vraag! 😁😁quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
Ze kan het altijd wel leuk brengen , net alsof ze dit het liefste in de wereld doet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoekenquote:Op woensdag 11 februari 2026 07:58 schreef Henrike het volgende:
Ik hoop werkelijk dat iemand van die bouwvakkers bij hvk zijn zorgen ergens meldt,volgens mij heeft ze echt dringend hulp nodig.
Ik zie ook niks aan echte voeding tussen die boodschappen
Ja bananen en melk.
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:32 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben allemaal dus helemaal niet opgelet hè. Want hij werkt gewoon fulltime (volgens mij was hij in januari op woensdagen ook nog vrij?), maar goed.
Dan alsnog is het een keuze om zo weinig binnen te laten komen. Hij haalt vast niet een flink salaris binnen waar anderen met z’n 2en voor werken.
En dat mag allemaal, maar ga dan niet huilen. Als je iets anders wil, ga er dan (letterlijk) voor werken.
Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.
En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?
Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.
Die erfenis van haar oma zal er ook wel weer bijgehaald worden.
Sowieso komt er eerst een bankquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke heeft het over een tv meubel maar denk dat een wasmachine praktischer is om eerst te kopen
Dat vind ik bij iedereen hoor. Klikken op linkjes vind ik hetzelfde als geld geven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.
Ik snap niet dat je naar Sanneke kijkt en dat je dan denkt oh wat is zij zielig ze kan niet werken en daarom heeft ze zo weinig te besteden . Laat ik eens geld overmaken.
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.
En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?
Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.
Die erfenis van haar oma zal er ook wel weer bijgehaald worden.
Maar om positief af te sluiten: ze hebben wel een kruidenrekje!
Ik vind het echt zorgelijk daar, de hele situatiequote:Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoeken
Zo'n zittende buddha zie ik nu voor me, ik kleermakerszit .quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
Of zet hem op een stapel boeken die ze nog niet heeft verkocht op Vinted.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
En waarom is dat tv meubel zo'n prio, hang m aan de muur
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komenquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
Maar die is aftrekbaar want dat is haar werkplekquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Sowieso komt er eerst een bank
Dan moet ze dat weer vanaf de bank naar Dion schreeuwen dat ie opgehangen moeten worden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo'n zittende buddha zie ik nu voor me, ik kleermakerszit .
😂quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
Dat dan weer wel, ze is inderdaad wel uitgekooktquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:
[..]
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
😂😂 ik ga stukquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Maar die is aftrekbaar want dat is haar werkplek
Nou dat! Ik heb ook zo’n vriendin, die komt bewust dom over. Behalve als puntje bij paaltje komt, dan weet ze ineens tot de laatste letter hoe het zit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:
[..]
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komen
Ik snap wat je zegt maar ik heb 100 x liever een LVB persoon dan iemand als Sanneke.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
Dan kan ze hem niet verplaatsen. Waarom dat nodig is vraag ik me ook af. Ze zit altijd op de bank.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
Zo'n zittende buddha zie ik nu voor me, ik kleermakerszit .
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:
[..]
Maar die is aftrekbaar want dat is haar werkplek
Net zo fanatiek als met hardlopenquote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Geen werk? Die meid verdient net zoveel met haar werk als influencer als iemand die 24 uur werkt 🫣quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:07 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?
Wahahaha redbull en koffie werkt helemaal niet bij mij! Ik word er sloom van 😂😂😂😂 dit is zo waar zelfs na drie denk ik en nu? Niet dat ik het nu nog drink want helpt nietsquote:Op woensdag 11 februari 2026 00:00 schreef Celess het volgende:
Hvk blijft bijzonder. Hoe ziet zij zichzelf als goede moeder, terwijl je je slapende peuter door de regen sleept om jezelf te gaan douchen!?
Was je haar in de wasbak, washandje erbij en klaar. Echt te dom om te poepen deze vrouw
DBM, ik ken geen enkel persoon met adhd die een redbull kan voelen inklappen. Eerder slaperig en rustig..
Wilde net dit komen typen ja! Zij weet het weer te draaien alsof zij het slachtoffer is en de rest van de wereld zo boos en slecht! Terwijl ik denk dat eerder de strekking van de reacties is; ga werken voor je geld en leer besparen. Want ze zijn vaker dan wij weggeweest en ze koopt veeeeeeel meer kleding. En veel vaker afhalen/thuisbezorgd. Daar had je echt goed op kunnen besparen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:18 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt ze veel negatieve reacties krijgt dat mensen niet snappen dat andere mensen haar willen helpen.
Dan geeft ze een preek dat dat mis is met de maatschappij dat mensen geen onbekende mensen willen helpen. Blabla
Maar dat is helemaal niet de strekking. Het gaat er niet om dat je zomaar een onbekende helpt, het gaat erom dat je niet iemand hoeft te helpen die door zijn eigen toe doen in een situatie is gekomen. Me die situatie is totaal niet schrijnend ed.
Ik ben iemand die best vaak anderen helpt dmv crowdfunding ed. Wij hebben het goed en als ik dan een verhaal lees, dan draag ik graag een steentje bij. Maar iemand als Sanneke zou ik nooit financieel helpen, sowieso niet als iemand zelfs zelf tikkies plaats.
Ho ho, zij gaven hun inboedel ook weg hè toen ze naar deze keet verhuisden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
De stories van deze ochtend bij Sanneke zijn toch ook ragebait?
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijnik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
Mantelzorgen voor haar moeder. Oh nee…quote:Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
De stories van deze ochtend bij Sanneke zijn toch ook ragebait?
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijnik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |