Zweden heeft hun handelsmerk gemaakt van ontsnappen deze week.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden ontsnapte daar wel enigszins vorig end.
Volgens mij faken ze het ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:24 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Waar is dat geschreeuw goed voor?
Behalve tegen Noorwegen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:21 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zweden heeft hun handelsmerk gemaakt van ontsnappen deze week.
4 minuut 30quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel extra bedenktijd krijg je in een extra end eigenlijk, weet iemand dat?
Mja, dat kan je je van iets als pistoolschieten ook afvragen met de zomerspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef DobbyDobby het volgende:
Vermakelijk dit. Maar hoe is dit een OS.
Dat is een steen met extreem veel curl langs de guard?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoop op strafschoppen. En dat die Zweedse de winnende er dan met een panenka inveegt.
Dat wordt altijd zo slecht in beeld gebracht hequote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, dat kan je je van iets als pistoolschieten ook afvragen met de zomerspelen.
Ik vraag me wel af of het ESF-publiek een grotere hekel aan Zweden of aan de USA heeft, om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:33 schreef Fred_B het volgende:
Als het gelijk is, wint het land met de meeste punten van het publiek? Dat zal Zweden wel niet zijn.
De VS heeft ook enige PR-problemen momenteel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:33 schreef Fred_B het volgende:
Als het gelijk is, wint het land met de meeste punten van het publiek? Dat zal Zweden wel niet zijn.
Oh ja dat is hetzelfde inderdaad. Vermakelijk, maar toch geen sport. Beetje als met darten.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Mja, dat kan je je van iets als pistoolschieten ook afvragen met de zomerspelen.
Als die wordt gestopt is dat wel extra lullig. Dan maar hopen dat de tegenstander te vroeg is gaan vegen en je overnieuw mag.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef Strani het volgende:
Ik hoop op strafschoppen. En dat die Zweedse de winnende er dan met een panenka inveegt.
In het gemengd curling maakt het me niet zo gek veel uit wie wint eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het ESF-publiek een grotere hekel aan Zweden of aan de USA heeft, om eerlijk te zijn.
Als het om sport gaat meer aan USA denk ik. Voor mijzelf hangt het wel een beetje er vanaf of de tegenstander juist het extreem dominerende land is. Bij rodelen is VS tegen Duitsland dan juist eerder voor de VS.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af of het ESF-publiek een grotere hekel aan Zweden of aan de USA heeft, om eerlijk te zijn.
Diggins kan ik ook wel goed hebben bijvoorbeeld ja.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als het om sport gaat meer aan USA denk ik. Voor mijzelf hangt het wel een beetje er vanaf of de tegenstander juist het extreem dominerende land is. Bij rodelen is VS tegen Duitsland dan juist eerder voor de VS.
Bijvoorbeeld. En scheelt ook wel als iemand (zoals ook in het geval Diggins) sympathiek is.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Diggins kan ik ook wel goed hebben bijvoorbeeld ja.
Druk van de Rock leaguequote:
Ik vond de VS ook beter dit toernooi, maar een medaillie die niet voor een Amerikaans team is vind ik nooit een rampquote:
Ze geven de Amerikanen hiermee een kansquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden gaat dit gewoon winnen he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |