Dat is vooral belangrijk bij de dubbel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik kan me overigens ook voorstellen dat bij mannen het zaakje ook tactisch in het pak moet worden gelegd.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is vooral belangrijk bij de dubbel.![]()
Bij het Skispringen is dat wel een ding, daar mag je geen penis vergrotende trucen gebruiken, er gingen zelf verhalen dat mannen vloeistof er in lieten injecteren voor beter aerodynamica.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:46 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik kan me overigens ook voorstellen dat bij mannen het zaakje ook tactisch in het pak moet worden gelegd. Evenals dat grote borsten ook niet meewerken
Dat is juist voordelig lijkt mequote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:48 schreef kibo het volgende:
Bij rodelen gaat het soms om milliseconden. Aėrodynamica is daar doorslaggevend.
Ik verbaas me er derhalve om dat sommige dames met een cameltoe van heb ik jou daar op die slee liggen.
Mss als die gleuf horizontaal in de lengterichting zou lopen, maar als je goed opgelet hebt had je kunnen zien dat ie vrijwel verticaal in het front zit en daar zodoende extra wind vangt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:00 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Dat is juist voordelig lijkt me
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:13 schreef kibo het volgende:
[..]
Mss als die gleuf horizontaal in de lengterichting zou lopen, maar als je goed opgelet hebt had je kunnen zien dat ie vrijwel verticaal in het front zit en daar zodoende extra wind vangt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |