abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 februari 2026 @ 21:32:50 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220051463
quote:
Crimineel Greg Remmers (77) overleden

Mijdrecht - De bekende crimineel Greg Remmers is op 77-jarige leeftijd overleden. Dat meldt Het Parool. Remmers gold decennialang als een kopstuk in de Amsterdamse onderwereld. Hij woonde en opereerde onder meer vanuit Mijdrecht en Vinkeveen, centrale locaties binnen zijn criminele organisatie en activiteiten.

Hij was al geruime tijd ziek en werd onlangs overgebracht naar het ziekenhuis. Zijn advocaat Christian Flokstra heeft zijn overlijden bevestigd.

Motorclub Caloh Wagoh
Remmers zat een gevangenisstraf uit voor zijn rol in de liquidatiezaak Eris, rond motorclub Caloh Wagoh. Het Eris-proces gaat onder meer om de moord op Jaïr Wessels in Breukelen en het beschieten van een woning in Doorn. Remmers gold als een soort erelid van de motorclub en hij behandelde een aantal jonge zware criminelen als stiefzoons, wat hem de bijnaam 'The Godfather' opleverde.

Chester Gregory Remmers werd in 1948 geboren in Soerabaja in Indonesië en verhuisde in zijn vroege jeugd met zijn familie naar Nederland. Uiteindelijk werden Vinkeveen en Mijdrecht zijn uitvalsbasis. Als tiener kwam hij in de Amsterdamse onderwereld terecht, waar hij nooit meer uitkwam. Hij begon als inbreker en rolde van daaruit de hasjhandel in. Uiteindelijk hield hij zich ook bezig met de handel in harddrugs.

Hij was bevriend met veel kopstukken binnen de zogenoemde Hollandse Netwerken zoals Charles Zwolsman en Henk 'de zwarte Cobra' Rommy.

https://www.rtvutrecht.nl(...)remmers-77-overleden
------------------------------------

RIP aan de nabestaanden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Spellchecker maandag 9 februari 2026 @ 21:37:50 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220051511
Niks over zijn zoon Jesse Remmers? :o
pi_220051643
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:37 schreef maily het volgende:
Niks over zijn zoon Jesse Remmers? :o
Die gaat samen met opdrachtgever Holleeder voor de voorzienbare tijd niet naar huis :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')