Bronquote:Begrafenisondernemer krijgt 40 jaar gevangenisstraf voor misbruik van lijken: ‘Monster’
Jon Hallford, de voormalige eigenaar van een begrafenisonderneming in Colorado, is veroordeeld tot 40 jaar gevangenisstraf voor het opslaan van ontbindende lichamen en het geven van nep-as aan families.
Familieleden noemden Hallford een ‘monster’ en zeiden dat ze terugkerende nachtmerries hebben over hun dierbaren.
In de jaren dat hij en zijn vrouw lichamen verstopten, gaven de Hallfords veel geld uit, terwijl ze geen belasting betaalden, uit een van hun panden werden gezet en werden aangeklaagd wegens onbetaalde rekeningen.
Wat is dat nu weer voor random toevoeging. Dronken ze Pepsi of Coca Cola op vrijdag?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:30 schreef KvanG het volgende:
In de jaren dat hij en zijn vrouw lichamen verstopten, gaven de Hallfords veel geld uit, terwijl ze geen belasting betaalden, uit een van hun panden werden gezet en werden aangeklaagd wegens onbetaalde rekeningen.
Typisch Amerikaanse emo-berichtgeving.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:34 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor random toevoeging. Dronken ze Pepsi of Coca Cola op vrijdag?
Kennelijk was het voor de nabestaanden minder erg geweest als dit stel in een Hyundai reed en shopte bij Walmart, ofzo.quote:That included purchasing a GMC Yukon and an Infiniti worth over $120,000 combined, along with $31,000 in cryptocurrency, pricey goods from stores like Gucci and Tiffany & Co. and laser body sculpting.
Het zou de criminelen en gestoorde debielen van deze wereld wel sieren als ze een beetje een subtiele auto reden.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:41 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Typisch Amerikaanse emo-berichtgeving.
[..]
Kennelijk was het voor de nabestaanden minder erg geweest als dit stel in een Hyundai reed en shopte bij Walmart, ofzo.
Ja. Komt mij ook ergens bekend voor? Van iets van jaar of 2 geleden? Begrafenisondernemer die pand uit moest en kelder bij ontruimen vol lag met lijken ofzo. Weet niet meer precies. Ik heb al even gezocht maar kan het zo 1,2,3 niet vinden.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:45 schreef Ama het volgende:
Doet me denken aan een docu die ik een tijdje geleden keek. 🤔
Nee ik bedoel een andere. Daar werden wel mensen gecremeerd maar was alsnog allemaal erg luguber.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:49 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Komt mij ook ergens bekend voor? Van iets van jaar of 2 geleden? Begrafenisondernemer die pand uit moest en kelder bij ontruimen vol lag met lijken ofzo. Weet niet meer precies. Ik heb al even gezocht maar kan het zo 1,2,3 niet vinden.
Ask a mortician heeft daar ooit een filmpje op youtube gemaakt. Misschien bedoel je deze?quote:Op maandag 9 februari 2026 11:50 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee ik bedoel een andere. Daar werden wel mensen gecremeerd maar was alsnog allemaal erg luguber.
Aah ja HBO heeft hier een docu over.quote:Op maandag 9 februari 2026 12:00 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Ask a mortician heeft daar ooit een filmpje op youtube gemaakt. Misschien bedoel je deze?
Bekijk deze YouTube-video
Behoorlijke verassing.quote:Op maandag 9 februari 2026 11:34 schreef SpecialK het volgende:
Ik weet niet wat een nepa/nepas is en ik heb dus ook geen idee hoe je zoiets kan weggeven aan iemand.
Bron gelezen... je bedoelt nep-as.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |