quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:11 schreef Strani het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:17 schreef Arizona het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jens heeft geen spijt dat ie zijn team genaaid heeft.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:49 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of is de manier van ondervragen bij het shorttrack wel heel sturend naar "HEB JE GEEN SPIJT"
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
En net als 4 jaar geleden rijdt Nederland een Olympisch record, maar valt het buiten de medailles
Ik denk voor de mentale spirit; bewijs voor jezelf dat je het wel kan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.
Dat zou hier ook wel eens mogen gebeuren na een dagje SC.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:49 schreef Yesse het volgende:
Ligt het aan mij of is de manier van ondervragen bij het shorttrack wel heel sturend naar "HEB JE GEEN SPIJT"
Ik herinner me ineens dat Herman van Idols gewoon het antwoord heeftquote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Zeg Strani, hoe komt het dat je vandaag zo weinig aanwezig was. Maak je jezelf hiervoor een verwijt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat zou hier ook wel eens mogen gebeuren na een dagje SC.
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg Strani, hoe komt het dat je vandaag zo weinig aanwezig was. Maak je jezelf hiervoor een verwijt?
Maar hoe vertaal je dat dan naar de rest van de SC. Denk je niet dat iedereen die niet wilde werken vandaag niet het tekort merkte?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijn
Nou ja je merkt natuurlijk wel dat de teamdynamiek af en toe even naar achteren geschoven wordt maar het is heel lastig om die balans te vinden tussen het belang van de groep en individueel succes. Dat zal voor de anderen net zo gelden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
Maar hoe vertaal je dat dan naar de rest van de SC. Denk je niet dat iedereen die niet wilde werken vandaag niet het tekort merkte?
Je moet er ook niet op kauwen hequote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net een paracetamol genomen, maar gadverdamme, wat zijn die dingen smerig.
Ik stamp ze altijd fijn en snuif ze dan gewoon met een rietjequote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen he
En ook net zoals vier jaar dat juiste de beste valt. Al was het dit keer wel mede de schuld van Jens.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:08 schreef BillDauterive het volgende:
En net als 4 jaar geleden rijdt Nederland een Olympisch record, maar valt het buiten de medailles
Vooral voor het goede gevoel, om de goede vorm te benadrukken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:16 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat snap ik niet he, dat ze dan in de B-finale vol gas gaan. Wat boeit dat nou, die energie kun je beter sparen voor als het er weer echt om gaat.
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar hoe verklaar je dan na gas terug te nemen nog die mispost? Daardoor was er een slechte wissel op @Fred_B en werd daardoor @Yesse zo onder druk gezet dat ze met haar post onderuit ging.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee absoluut niet, ik vond het tactisch een prima zet om even rustig aan te doen en me mentaal voor te bereiden op de avond want dan moet ik ook weer scherp zijn
Ik dacht dat jij ze altijd injecteerde.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik stamp ze altijd fijn en snuif ze dan gewoon met een rietjeMacht der gewoonte.
Oh, deed ik dat verkeerd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je moet er ook niet op kauwen he
Ja. Zo hebben we je weer wat bespaard voor de toekomst. Zo zijn we hier wel bij het Eerlijke Support Forum.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, deed ik dat verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |