Okquote:Op zondag 8 februari 2026 15:36 schreef Viesdik het volgende:
Ik kijk niet eens. Poppenkast. Alles is dom. De kijkers zijn dom. Brood en spelen. Hypnose.
Die zit wel diep gok ikquote:
Om te zien blijft dat de domste sport ja. Vooral als het dan twee mannen zijn die wat zwaarder zijn in een donker pak. Dan lijkt het net alsof ze twee zeeleeuwen op op elkaar op een slee hebben gelegd en naar beneden hebben geduwd.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om te zien blijft dat de domste sport ja. Vooral als het dan twee mannen zijn die wat zwaarder zijn in een donker pak. Dan lijkt het net alsof ze twee zeeleeuwen op op elkaar op een slee hebben gelegd en naar beneden hebben geduwd.
Nadeel van de X-games sporten is ook wel dat het voor (een deel) van die sporters belangrijker is dat ze hun social feeds goed kunnen vullen, sponsoren blij kunnen maken, dan dat de medailles er toe doen. Dat wordt wel steeds wat minder. Maar toch te vaak nog sporters die, nadat ze gevallen zijn, nog staan te lachen etc.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:51 schreef Remco het volgende:
Biatlon is juist een van de leukste kijksporten, je zit er meteen in het is makkelijk te volgen en spannend tot de laatste schietbeurt.
Met jurysporten heb ik helemaal niets, al zie ik wel de vele uren training in het kunstschaatsen en ijsdansen, bij de nieuw toegevoegde ski en snowboard juryonderelen zie ik dat altijd minder.
Doet denken aan een scene van Jiskefet inderdaad:quote:Op zondag 8 februari 2026 18:23 schreef Boca_Raton het volgende:
Curling. Fluitketelschuiven. En dat gepoets, het lijkt wel een grap.
Dit kan écht nietquote:Op zondag 8 februari 2026 15:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik ga voor Biatlon. Waarom?
Professioneel langlaufen is op zich geen spannende sport om naar te kijken. Maar ik bagetaliseer niet dat het zwaar is, en dat je wel echt getraind moet zijn. Maar die sport ansich is voldoende voor een OS
Omdat deze sport is voortgekomen vanuit militaire oefeningen in Scandinavië.quote:Maar een of andere klaplul heeft verzonnen dat er nog iets bij moet.. Waarom?
.quote:Er zijn toch wel leukere dingen te bedenken dan fucking Biatlon?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |