abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220603611
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Hoi hoi,

Afgelopen weekend hebben we 3 dagen op een festival gestaan, dit weekend alleen zondag :)
Vanaf nu gaan we er inderdaad weer lekker druk mee zijn.

Gisteren trouwens een collab gebrouwen met een bevriende brouwer.
Oef, dat is veel! Gelukkig vandaag bijkomen? Of geen tijd voor?
Veel plezier en succes met de festivals

Hoe werkt een collab met brouwen? Samen een smaak uitvinden oid? Sorry, geen verstand van

quote:
Wat zijn jouw weekendplannen?
Ik ga over een half uur richting clubje, maandelijkse. Even haken en kletsen
En om drie uur videobellen met een vriendin en morgenmiddag met een andere vriendin

Tussendoor wat huishouden en knutselen *O*
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 08:50:37 #202
388664 crew  Dotteke
pi_220610002
Fijne zondag creabea's
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 19 april 2026 @ 10:26:42 #203
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220610677
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Fijne zondag creabea's
Fijne zondag Dot en overige dames!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 10:27:35 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220610693
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:26 schreef nixxx het volgende:

[..]
Fijne zondag Dot en overige dames!
Dank je Nixxx, jij ook :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220611221
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Fijne zondag creabea's
Jij en de rest ook O+
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 11:45:15 #206
388664 crew  Dotteke
pi_220611245
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij en de rest ook O+
Dank u :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 27 april 2026 @ 08:49:05 #207
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220662297
Fijne Koningsdag allemaal! *O* *O* *O* w/ w/ w/
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220664088
quote:
17s.gif Op maandag 27 april 2026 08:49 schreef nixxx het volgende:
Fijne Koningsdag allemaal! *O* *O* *O* w/ w/ w/
Jij ook :*
pi_220685239
Morgen kreadoe *O*

Meer luitjes hier die dit weekend gaan?
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 07:47:21 #210
388664 crew  Dotteke
pi_220718059
allemaal een hele fijne Bevrijdingsdag gewenst.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag

Ik niet, ja naar de fysio dat is het voor vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:17:36 #211
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220718183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
allemaal een hele fijne Bevrijdingsdag gewenst.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag

Ik niet, ja naar de fysio dat is het voor vandaag
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!

Ik ben gewoon aan het werk. Dinsdag altijd in het site kantoor, het is wel veel rustiger dan normaal.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 08:18:31 #212
388664 crew  Dotteke
pi_220718185
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!

Ik ben gewoon aan het werk. Dinsdag altijd in het site kantoor, het is wel veel rustiger dan normaal.
Hey Nixxx :W
Ja het is niet standaard een vrije dag he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:21:01 #213
388664 crew  Dotteke
pi_220797805
Wat een rust hier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier.
Iedereen druk aan het früebelen

Naja... hier vanmiddag weer. Vooral veel haken. Sinds het gedoe met mijn moeder kom ik moeilijk tot dingen. Ook wat naaldvilten, miniatuur en zo
Alleen tekenen en schilderen... niet echt helaas

Ik hoop na de psych vanochtend verder te gaan met de Mandala Madness
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:37:41 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220797852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Iedereen druk aan het früebelen

Naja... hier vanmiddag weer. Vooral veel haken. Sinds het gedoe met mijn moeder kom ik moeilijk tot dingen. Ook wat naaldvilten, miniatuur en zo
Alleen tekenen en schilderen... niet echt helaas

Ik hoop na de psych vanochtend verder te gaan met de Mandala Madness
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwproces

Doen wat je kan en laten wat niet goed is. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797864
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwproces

Doen wat je kan en laten wat niet goed is. :D
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doen

Ben allang blij dat haken lukt en die andere dingen die ik noemde.
Na de psych even met de Mandala Madness bezig :Y Dat is zo'n mooi project O+

Dus ik ben echt wel dankbaar met alles en iedereen

En hoe is het met jou Dot?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:47:31 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220797893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doen

Ben allang blij dat haken lukt en die andere dingen die ik noemde.
Na de psych even met de Mandala Madness bezig :Y Dat is zo'n mooi project O+

Dus ik ben echt wel dankbaar met alles en iedereen

En hoe is het met jou Dot?
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.

En de tijd dat je het oppakt komt vanzelf wel weer. Je voelt je zelf het beste.

Hier gaat het even wat minder. Zondag is er een zenuwklem geschoten in mijn rug. Dus duurt weer een paar dagen voor het weer wat rustiger wordt in mijn rug, bil, been en voet. Zover straalt het door.

Maar verder gaat het wel goed.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.

En de tijd dat je het oppakt komt vanzelf wel weer. Je voelt je zelf het beste.

Hier gaat het even wat minder. Zondag is er een zenuwklem geschoten in mijn rug. Dus duurt weer een paar dagen voor het weer wat rustiger wordt in mijn rug, bil, been en voet. Zover straalt het door.

Maar verder gaat het wel goed.
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?
Sterkte :* Gelukkig verder wel goed, maar je mag van mij best wel even heel erg flink balen :* Komt het door een verkeerde beweging oid? Want je had dit toch eerder in nek/schouder?

Dank je wel voor je complimenten O+ 'k Doe maar wat en heb plezier.
Het oppak na de drukte voelt wel goed aan :) Wil wel, maar de energie niet. Denk dat ik straks wel vast de alcoholmarkerkleuren uitzoek en klaar leg voor een vogeltje. Dan is de stap kleiner, dan kan ik direct bezig
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:02:22 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220797972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?
Sterkte :* Gelukkig verder wel goed, maar je mag van mij best wel even heel erg flink balen :* Komt het door een verkeerde beweging oid? Want je had dit toch eerder in nek/schouder?

Dank je wel voor je complimenten O+ 'k Doe maar wat en heb plezier.
Het oppak na de drukte voelt wel goed aan :) Wil wel, maar de energie niet. Denk dat ik straks wel vast de alcoholmarkerkleuren uitzoek en klaar leg voor een vogeltje. Dan is de stap kleiner, dan kan ik direct bezig
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.
Ik heb er een keer 6 weken mee in het ziekenhuis gelegen en 6x6 maanden thuis plat op bed.
Toen gooide ze je nog plat, dat doen ze nu niet meer.
Ik bel al ettelijke jaren rugpatient.
Dat met mijn schouders is pas ontstaan na mijn longoperatie

Maar gelukkig gaat het meer dagen goed dan dat het niet goed gaat met die rug
Alleen lopen dat wil niet meer en eigenwijs iets optillen zoals zondag moet ik gewoon niet meer doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.
Ik heb er een keer 6 weken mee in het ziekenhuis gelegen en 6x6 maanden thuis plat op bed.
Toen gooide ze je nog plat, dat doen ze nu niet meer.
Ik bel al ettelijke jaren rugpatient.
Dat met mijn schouders is pas ontstaan na mijn longoperatie

Maar gelukkig gaat het meer dagen goed dan dat het niet goed gaat met die rug
Alleen lopen dat wil niet meer en eigenwijs iets optillen zoals zondag moet ik gewoon niet meer doen
-O-
Wat ontzettend heftig meid... Zenuwpijn is gruwelijk.
En die eigenwijsheid snap ik wel ja... Zelfstandigheid is een groot goed.
Op het gebied van gezondheid heb je wel het te verduren ja

Heel erg veel sterkte O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:12:58 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220798020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
-O-
Wat ontzettend heftig meid... Zenuwpijn is gruwelijk.
En die eigenwijsheid snap ik wel ja... Zelfstandigheid is een groot goed.
Op het gebied van gezondheid heb je wel het te verduren ja

Heel erg veel sterkte O+
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.
Ieder krijgt wat hij dragen kan zeg ik altijd maar en klagen en piepen helpt niet, wordt het niet beter door.
Dus schouder en onder en doorrr denk ik altijd _O- en dan ga je soms te ver door en doe je je zelf de das om
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220798040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.
Ieder krijgt wat hij dragen kan zeg ik altijd maar en klagen en piepen helpt niet, wordt het niet beter door.
Dus schouder en onder en doorrr denk ik altijd _O- en dan ga je soms te ver door en doe je je zelf de das om
:+ Misschien niet die schouder eronder, anders schiet daar zenuwpijn in O-)

Oké, dat grapje was heel flauw :@

En verder met je instelling eens hoor! Alleen ik weet niet zeker of ik het zo goed als jij zou kunnen dragen. Zoals je weet; groot respect voor jou en je houding _O_
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:18:34 #223
388664 crew  Dotteke
pi_220798057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:+ Misschien niet die schouder eronder, anders schiet daar zenuwpijn in O-)

Oké, dat grapje was heel flauw :@

En verder met je instelling eens hoor! Alleen ik weet niet zeker of ik het zo goed als jij zou kunnen dragen. Zoals je weet; groot respect voor jou en je houding _O_
Lol, thnx voor de waarschuwing _O-

En ik voor jou Child, waar jij mee kampt is ook niet mis. Hoe jij je staande houdt love en respect :*
I
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220798083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lol, thnx voor de waarschuwing _O-

En ik voor jou Child, waar jij mee kampt is ook niet mis. Hoe jij je staande houdt love en respect :*
I
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zo
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:26:01 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220798093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zo
Dit dus :D
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.

Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')