abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 11:06:45 #176
388664 crew  Dotteke
pi_220504709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug

Nu zit ik lekker te haken, serie erbij :) Vermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer :o
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
precies wat ik nu doe ;)
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 07:29:56 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220517363
Morguhh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517442
Hallo Hallo

Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 08:12:40 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220517449
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo Hallo

Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517632
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Klinkt goed O+
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd :*
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 09:23:06 #182
388664 crew  Dotteke
pi_220517692
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt goed O+
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd :*
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517726
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
Begrijp ik ook wel. Je hebt gewoon gelijk :) is verstandig


Hier een feestdagengekkie en kan ze prima alleen vieren (tenminste Oud en Nieuw vier ik altijd alleen en fijn en vanaf dit jaar alle feestdagen). Als ik niks doe word ik er droevig van :) een goed excuus om mezelf te verwennen ;)
  zondag 12 april 2026 @ 09:22:39 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220560711
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220561721
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
_O_ _O_ _O_
Diep respect! Wat knap!

Veel plezier met je printer
pi_220588197
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
pi_220588219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in :o

Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja :Y
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:03:51 #188
388664 crew  Dotteke
pi_220591451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
O leuk, hoe is ze in het echt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:05:02 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220591463
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Gefeliciteerd wat sportief ^O^
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 11:16:22 #190
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220591520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gefeliciteerd wat sportief ^O^
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Mooie tijd van hem *O* Ik denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:27:49 #191
388664 crew  Dotteke
pi_220591661
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mooie tijd van hem *O* Ik denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
Knap hoor respect hoor. ^O^
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 15:07:07 #192
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220593411
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Knap hoor respect hoor. ^O^
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
:D :D :D wat is het fijn om nog jong te zijn
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 15:08:34 #193
388664 crew  Dotteke
pi_220593420
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:07 schreef nixxx het volgende:

[..]
:D :D :D wat is het fijn om nog jong te zijn
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 15:12:07 #194
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220593465
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 15:14:10 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220593482
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
Daarom. Vorig jaar is er iemand van 25 jaar overleden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220593535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in :o

Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O leuk, hoe is ze in het echt?
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig :)
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
pi_220597361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig :)
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
Dat is tof *O* Leuk zo'n ervaring. Menig fan zal jaloers op je zijn ;)
pi_220597368
Zo... psych en dan even een vrije middag
Ik hoop energie te hebben om te tekenen oid :) En anders weer haken ... de mot van Pica Pau

Sowieso morgen een haakclubje bezig met outfitjes voor de Carolientjes. Even de wolletjes uitzoeken en maken daar :)
pi_220603528
Goedemorgen!

Hebben jullie weekendplannen?

@Sarabi begint voor jullie weer het festivalseizoen binnenkort? Had het idee dat jullie in het voorjaar en de zomer altijd erg druk zijn ermee? (al zijn jullie er volgens mij het hele jaar zoet mee *O* )

Sorry voor taggen, maar was ineens nieuwsgierig :@
pi_220603557
Hoi hoi,

Afgelopen weekend hebben we 3 dagen op een festival gestaan, dit weekend alleen zondag :)
Vanaf nu gaan we er inderdaad weer lekker druk mee zijn.

Gisteren trouwens een collab gebrouwen met een bevriende brouwer.


Wat zijn jouw weekendplannen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')