O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug
Nu zit ik lekker te haken, serie erbijVermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer
precies wat ik nu doequote:Op zaterdag 4 april 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustigquote:Op maandag 6 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo Hallo
Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
Klinkt goedquote:Op maandag 6 april 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.quote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd
Begrijp ik ook wel. Je hebt gewoon gelijkquote:Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
quote:Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer inquote:Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
O leuk, hoe is ze in het echt?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
Gefeliciteerd wat sportiefquote:Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Mooie tijd van hemquote:Op donderdag 16 april 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd wat sportief
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Knap hoor respect hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooie tijd van hemIk denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
quote:Op donderdag 16 april 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor respect hoor.![]()
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:07 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
wat is het fijn om nog jong te zijn
Ja, een marathon is echtquote:Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Daarom. Vorig jaar is er iemand van 25 jaar overleden.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in
Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardigquote:
Dat is tofquote:Op donderdag 16 april 2026 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |