abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220403368
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker relaxen?

Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets *O*
Twee a drie dozen opruimen
Videobellen met een vriendinnetje
Verder haken

Oef drukke dag voor jullie
Is bezorgen leuk? Wel leuk om je klanten te zien denk ik?
Veel plezier in de Efteling, mooi weertje voor
  zondag 22 maart 2026 @ 16:12:44 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220406368
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
Bij mij vooral heel veel weinig doen :7 nog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220406631
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
Bij mij vooral heel veel weinig doen :7 nog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
Goed bezig *O*

Ik heb gisteren heel veel dozen met boeken naar de tweede etage kunnen sjouwen.
Beetje spierpijn als ik mijn armen strek
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 10:14:29 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220426378
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:27:22 #156
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220426433
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220426452
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
Ik hoop met je mee
Die schoentjes zijn zo lief
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:43:59 #158
388664 crew  Dotteke
pi_220427385
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:10:12 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220427974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220427988
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:

[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Fijn dat die moeder zo cute vond O+
  zondag 29 maart 2026 @ 08:55:47 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_220457628
Vandaag tijd voor crea dingen *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 30 maart 2026 @ 16:16:24 #163
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220467690
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk :@

En met jou?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220467889
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:16 schreef nixxx het volgende:
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk :@

En met jou?
Moet je nog lang?

Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik ;)
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
  maandag 30 maart 2026 @ 16:37:12 #165
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220467900
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Moet je nog lang?

Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik ;)
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
half uurtje..

Beterschap!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220467911
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:37 schreef nixxx het volgende:

[..]
half uurtje..

Beterschap!
*O* cheerleaderdansje voor je laatste stukje werkdag *O*

You can do it!

En dank
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 07:21:55 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220471767
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:

[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:55:59 #168
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220472382
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.

Wie is er verder nog crea bezig? *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 09:32:46 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220472535
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.

Wie is er verder nog crea bezig? *O*
Mooi dat het gelukt is Nixxx
En het is altijd bijzonder als iemand speciaal voor iemand iets maakt

Dat zie je wel aan de schoentjes van mijn vader die door zijn opa zijn gemaakt die staan hier nog steeds op de kast
Wellis waar zijn ze een beetje een het vergaan, maar ze dan ook al 92 jaar oud of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 09:42:45 #170
388664 crew  Dotteke
pi_220504341
Fijn weekend dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Fijn weekend dames en Nixxx :W
Jij ook lieve Dotteke :*

En de rest natuurlijk ook

Plannen?
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 10:00:24 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220504397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij ook lieve Dotteke :*

En de rest natuurlijk ook

Plannen?
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504454
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijn :) leuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen

Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 10:21:58 #174
388664 crew  Dotteke
pi_220504551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijn :) leuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen

Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child *;
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug

Nu zit ik lekker te haken, serie erbij :) Vermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')