Twee a drie dozen opruimenquote:Op zondag 22 maart 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker relaxen?
Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets
Bij mij vooral heel veel weinig doenquote:Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week
Haakwerk en een beetje rommelen
Goed bezigquote:Op zondag 22 maart 2026 16:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bij mij vooral heel veel weinig doennog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn
O leuk ben benieuwd wat ze er van vindenquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekenquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
Fijn dat die moeder zo cute vondquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekendus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Moet je nog lang?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:16 schreef nixxx het volgende:
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk![]()
En met jou?
half uurtje..quote:Op maandag 30 maart 2026 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nog lang?
Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mijquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekendus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Mooi dat het gelukt is Nixxxquote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.
Wie is er verder nog crea bezig?
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij ook lieve Dotteke
En de rest natuurlijk ook
Plannen?
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijnleuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen
Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |