Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand gevenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral blijven oefenen
En ik weet het, slaap is niet jouw talent
Als ik minder stress heb slaap ik wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven
O Maxima zou zeggen Child is een beetje domquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?quote:
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijfquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen
En met jou?
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.
Dikke knuffel voor jou
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn![]()
Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.
Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeftquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Gelukkig is hij schoonquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.
Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Dat is goed om te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wel respect voor hem zegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Dan hebben ze samen een hekel aan maart Childquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig is hij schoonmaar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen
Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar
Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
Ja het is echt een vechter geweest, nooit de kop 1 minuut laten hangen zover ik weetquote:
Je kan niet alles loslaten in je leven was het maar zo feest. Je leert er mee omgaan maar loslaten lukt helaas niet met allesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef drakin het volgende:
Ik vind maart mooi![]()
Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.
Maart staat voor:
Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Dank je Sarabiquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Wat een nare tijd @:Dottekedikke knuffel
Lekker relaxen?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week
Haakwerk en een beetje rommelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |