abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:42:33 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220385902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vooral blijven oefenen ;)

En ik weet het, slaap is niet jouw talent :)
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven :D
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen _O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:50:20 #128
388664 crew  Dotteke
pi_220385939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen _O-
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom :P
:D _O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:09:45 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220386036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:D _O-
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen

En met jou?
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:16:18 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220386082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen

En met jou?
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.

Dikke knuffel voor jou *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.

Dikke knuffel voor jou *;
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel O+
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn ;) :*

Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:21:58 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220386108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel O+
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn ;) :*

Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:26:02 #135
370431 drakin
vurig typje
pi_220386132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:27:17 #136
388664 crew  Dotteke
pi_220386144
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef drakin het volgende:

[..]
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Gelukkig is hij schoon O+ maar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen

Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar

Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:28:12 #138
370431 drakin
vurig typje
pi_220386149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Dat is goed om te horen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220386151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wel respect voor hem zeg _O_
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:29:57 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220386163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig is hij schoon O+ maar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen

Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar

Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
Dan hebben ze samen een hekel aan maart Child

O echt alweer twee weken, de tijd vliegt zo hard he.
He tis nog maar maar toch al weer alweer gek is dat he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:30:36 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220386164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel respect voor hem zeg _O_
Ja het is echt een vechter geweest, nooit de kop 1 minuut laten hangen zover ik weet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:31:16 #142
370431 drakin
vurig typje
pi_220386170
Ik vind maart mooi O+

Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.

Maart staat voor:

Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:33:20 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220386181
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef drakin het volgende:
Ik vind maart mooi O+

Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.

Maart staat voor:

Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Je kan niet alles loslaten in je leven was het maar zo feest. Je leert er mee omgaan maar loslaten lukt helaas niet met alles

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 20-03-2026 08:48:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:43:40 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220386252
Heb net een gedicht geschreven, doe ik ieder jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220387331
Wat een nare tijd @Dotteke :* dikke knuffel
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 10:44:00 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220387356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Wat een nare tijd @:Dotteke :* dikke knuffel
Dank je Sarabi :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 05:07:56 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220402607
Fijne zondag dames en Nixxx :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220403312
Fijne zondag!
pi_220403319
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
pi_220403355
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
Lekker relaxen?

Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')