abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2026 @ 17:36:13 #101
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220342108


Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220347893
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 11:33:35 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220348411
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220362831
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelopen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 17-03-2026 09:33:53 ]
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 09:27:28 #105
388664 crew  Dotteke
pi_220362856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D
O gelukkig maar.
Ja als je het mooi vindt om te kijken ook gewoon doen.
Het is maar één keer per jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220362910
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D
Dat klinkt welgoed toch?
pi_220366103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
[..]
Dat klinkt welgoed toch?
Zeker wel :Y

En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
pi_220366105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zeker wel :Y

En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
Dat klinkt haalbaar wel ja :Y
Take care :*
pi_220367729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klinkt haalbaar wel ja :Y
Take care :*
Dankjewel :* jij ook!
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 06:41:08 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220369473
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:36 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]

Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
O wat prachtig Nixxx, daar zullen ze blij mee zijn.
Ik heb ze over het hoofd gezien sorry, zag ze net pas :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:57:15 #111
370431 drakin
vurig typje
pi_220375960


Bloody boekenleggers gemaakt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:30:10 #112
388664 crew  Dotteke
pi_220377197
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Het lijkt wel echt dat bloed ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220378022
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Zijn echt cool!
pi_220378285
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Gaaf gedaan!

Goedemorgen allemaal c_/
  donderdag 19 maart 2026 @ 10:55:06 #115
370431 drakin
vurig typje
pi_220378765
En ik heb slechts 1 in gebruik genomen.

Goedemorgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 06:54:45 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220385755
Morguh dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx :W
Hoi :O :W
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:07:40 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220385783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoi :O :W
Hey Child, een beetje geslapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child, een beetje geslapen?
Jawel
En jij?
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:11:56 #120
388664 crew  Dotteke
pi_220385794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jawel
En jij?
Ha fijn ^O^
Hier een prutje nacht, vaak wakker en vroeg er uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ha fijn ^O^
Hier een prutje nacht, vaak wakker en vroeg er uit.
Oh wat vervelend voor je meid -O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:16:30 #122
388664 crew  Dotteke
pi_220385811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat vervelend voor je meid -O-
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.
Heb twee nachten wonderlijk goed geslapen, daar ben ik dan superblij mee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.
Heb twee nachten wonderlijk goed geslapen, daar ben ik dan superblij mee.
Ook wat waard *O*
We wisselen elkaar af dus ;)
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:29:37 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220385841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ook wat waard *O*
We wisselen elkaar af dus ;)
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaap
Vooral blijven oefenen ;)

En ik weet het, slaap is niet jouw talent :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')