Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk leuke samenwerking dan zo
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek pastquote:Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.
Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Dat is de uitdaging vaak.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Dat maakt het denk ik het ook leuk om te doen. Iedere keer iets anders verzinnen.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de uitdaging vaak.
Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Hey lieverd, hoe gaat het met jou, domme vraag eigenlijk want ik lees je eldersquote:
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk
Morguh Childquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier een haakverslaving
Doe niks anders
[..]
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd
Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Ja heel mooi, alleen beginnen ze nu te krakelen vogens mij zijn ze nu wel aan het vergaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen![]()
Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leukquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen![]()
Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Ik deed mijn babys nooit schoenen aan, alleen pas als ze gingen lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
Wat heb je geborduurd?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker
Was een gezellig ochtend
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm badquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
Ja zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Fijn zo, ben blij voor je Childquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |