abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:03 #76
370431 drakin
vurig typje
pi_220298985
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is leuk leuke samenwerking dan zo ^O^
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.

Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:28:10 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220298992
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef drakin het volgende:

[..]
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.

Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 9 maart 2026 @ 10:32:02 #78
370431 drakin
vurig typje
pi_220299018
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Dat is de uitdaging vaak.

Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:45:28 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220299082
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:32 schreef drakin het volgende:

[..]
Dat is de uitdaging vaak.

Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Dat maakt het denk ik het ook leuk om te doen. Iedere keer iets anders verzinnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 19:13:27 #81
388664 crew  Dotteke
pi_220309954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Hey lieverd, hoe gaat het met jou, domme vraag eigenlijk want ik lees je elders
Dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 08:25:18 #82
388664 crew  Dotteke
pi_220327792
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 13 maart 2026 @ 08:36:41 #83
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220327873
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220328303
Goedemorgen :W

Hier een haakverslaving ;)
Doe niks anders :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 07:12:55 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220336889
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd

Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 07:13:08 #86
388664 crew  Dotteke
pi_220336890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :W

Hier een haakverslaving ;)
Doe niks anders :@
[..]
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
Morguh Child :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220337686
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:03:32 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220339008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd

Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:45:52 #89
388664 crew  Dotteke
pi_220339796
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Ja heel mooi, alleen beginnen ze nu te krakelen vogens mij zijn ze nu wel aan het vergaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:46:22 #90
388664 crew  Dotteke
pi_220339802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339825
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
pi_220339834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Zeker
Was een gezellig ochtend
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:47:53 #93
388664 crew  Dotteke
pi_220339836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
Ik deed mijn babys nooit schoenen aan, alleen pas als ze gingen lopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:48:07 #94
388664 crew  Dotteke
pi_220339842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker
Was een gezellig ochtend
Wat heb je geborduurd?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je geborduurd?
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:50:40 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220339890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:57:37 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220340039
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220340077
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Ja zeker :)
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 13:01:07 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220340099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zeker :)
Fijn zo, ben blij voor je Child *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')