Lieffie toch. Heb je iemand naast je die er ook bij kan zijn voor jou?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Donderdagmiddag
Net een heel eind gelopen
maar blijf emotioneel
Hey Lieffie, hoe voel je je nu?quote:
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijdquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Leeg en moe
Stort een beetje in
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijd
Is er iemand bij je?
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Child, heb je een beetje kunnen slapen?
Ach lieverd toch, wilde dat ik iets voor je kan doen, denk wel heel veel aan je maar daar heb je zo weinig aan he.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.
De avond was... acceptabel. De nacht slecht.
Vandaag standje regelen. Dit weekend hebben mijn vrienden een rooster gemaakt van wanneer wie iemand mij ziet.
Volgende week zien we wel weer verder
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel Child
Ik liep de eerste uren na het overlijden van de papa ook wat verloren rond
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:41 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk weer eens crea bezig
Dit is het begin, alleen nog maar wit gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?
Leuk bdachtquote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.
14 keer dit:
[ link | afbeelding ]
Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Echt leukquote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.
14 keer dit:
[ link | afbeelding ]
Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bdachtGa je dat stokje ook nog een kleurtje geven?
O dat is leuk leuke samenwerking dan zoquote:Op maandag 9 maart 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |