Ja en dat vind ik super jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier wel echt heel rustig geworden
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik super jammer
Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt
Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Kost wat tijd, maar is niet moeilijkGewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Dank je welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Patapon het volgende:
[..]
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
Dit is zulk mooi nieuws! Ik hoop dat je kan genieten van je hobby's en doe het rustig aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk\quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Kost wat tijd, maar is niet moeilijkGewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:48 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....
En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Dat is ook wat ik tegen mijn therapeut zet, je went ook aan pijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.
En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.
Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet andersquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
We zijn dus gewoon super gespierd ja!quote:Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hardquote:Op maandag 1 juni 2026 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn dus gewoon super gespierd ja!
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dusquote:Op maandag 1 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hardis dat ook gespierd
Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
[ afbeelding ]
En dat is allemaal voortgekomen uit drie trosjeswortels van de aarbeienplant, dacht wat krijg ik niquote:Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus
Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |