abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220917966
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier wel echt heel rustig geworden :'(
Ja en dat vind ik super jammer -O-

Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt :Y

Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen :Y

  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 08:55:10 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220918000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en dat vind ik super jammer -O-

Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt :Y

Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen :Y

[ afbeelding ]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220918042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
:@ !

Dank je wel O+
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:09:13 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220918166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:@ !

Dank je wel O+
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220918177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:15:10 #281
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:16:26 #282
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918227
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
pi_220918260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Patapon het volgende:

[..]
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
Dank je wel :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Dit is zulk mooi nieuws! Ik hoop dat je kan genieten van je hobby's en doe het rustig aan
Heel erg veel sterkte en hopelijk hobbyplezier :*
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:50:34 #284
388664 crew  Dotteke
pi_220918503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk\
Net als met een gezicht tekenen, ik krijg het niet voor elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:51:12 #285
388664 crew  Dotteke
pi_220918507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:48:03 #286
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918864
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....

En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:22:44 #287
388664 crew  Dotteke
pi_220919099
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:48 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....

En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:28:07 #288
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220919131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.

En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.

Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:34:24 #289
388664 crew  Dotteke
pi_220919150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.

En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.

Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
Dat is ook wat ik tegen mijn therapeut zet, je went ook aan pijn.
Zenuwpijn is echt een rot pijn, ik heb Ischias en een hernis die beide voor een uitstralende pijn naar links geven tott onder aan mijn voet. Maar heel soms wil rechts ook mee doen en die vind ik dan altijd scherper dan de pijn links. Links ben ik gewend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220919193
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 12:14:52 #291
388664 crew  Dotteke
pi_220919390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220919399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Daar gaan we weer :+
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe _O-
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 12:40:22 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220919634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar gaan we weer :+
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe _O-
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220920387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:03:55 #295
388664 crew  Dotteke
pi_220933298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220935635
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
We zijn dus gewoon super gespierd ja! ;)
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 13:34:53 #297
388664 crew  Dotteke
pi_220935653
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We zijn dus gewoon super gespierd ja! ;)
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hard _O- is dat ook gespierd

Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220935723
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hard _O- is dat ook gespierd

Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
[ afbeelding ]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus

Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes O+
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 14:23:57 #299
388664 crew  Dotteke
pi_220935864
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus

Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes O+
En dat is allemaal voortgekomen uit drie trosjeswortels van de aarbeienplant, dacht wat krijg ik ni
Dacht ik krijg drie plantjes maar kreeg drie zakjes met alleen wat wortels
Had dus hele kleine plantjes
Nu heb ik ieder jaar zoveel stekkies dat mijn tuins straks een en al aardbei is lol

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 01-06-2026 17:11:11 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220938428
Op naar de zomer ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')