abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:01 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220873973
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij ook lieverd :*
Dank je, hoe is het met je?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren allemaal!
JIj ook Sarabi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 09:38:14 #252
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220873995
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je, hoe is het met je?
[..]
JIj ook Sarabi
Ach zijn gangetje
Niks te klagen

En daar?
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:39:59 #254
388664 crew  Dotteke
pi_220874006
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach zijn gangetje
Niks te klagen

En daar?
*;
Hier net zo, de ene dag wat beter dan de andere
Heb het weer rustig heb 11 dagen op het hondje van mijn dochter gepast
Wat een verwend beest zeg en keffen en piepen pppff f
Was blij dat hij weer naar huis ging _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*;
Hier net zo, de ene dag wat beter dan de andere
Heb het weer rustig heb 11 dagen op het hondje van mijn dochter gepast
Wat een verwend beest zeg en keffen en piepen pppff f
Was blij dat hij weer naar huis ging _O-
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeuren :+ dus het is allemaal oke ;)

Oh fijn zo'n hondje _O- dan waardeer je je rust helemaal :Y
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:55:47 #256
388664 crew  Dotteke
pi_220874194
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeuren :+ dus het is allemaal oke ;)

Oh fijn zo'n hondje _O- dan waardeer je je rust helemaal :Y
Vertellen hoe het is is geen zeuren.

Wat echt een kudt hond _O- zenuwlijertje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:09:25 #257
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874261
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
pi_220874297
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:17:10 #259
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874308
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)
O+
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:19:24 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220874329
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
O dat is zeer pijnlijk ik heb dat ook.
Ik heb er 6x 6 maanden mee plat gelegen en een keer 6 weken plat in het ziekenhuis.
Beterschap :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874468
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
Wat naar dat je zoveel pijn hebt
Heel erg veel sterkte
En een knuffel
pi_220874482
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vertellen hoe het is is geen zeuren.

Wat echt een kudt hond _O- zenuwlijertje
Voelt wel zo
Gewoon een beetje veel gedoe op het moment

Hahaha ik houd überhaupt niet van honden _O-
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:36:41 #263
388664 crew  Dotteke
pi_220874509
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voelt wel zo
Gewoon een beetje veel gedoe op het moment

Hahaha ik houd überhaupt niet van honden _O-
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebt

Ik wil helemaal geen huisdieren meer, al die vieze haren en gedoe in je huis bah
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874551
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebt

Ik wil helemaal geen huisdieren meer, al die vieze haren en gedoe in je huis bah
Rust zou heel fijn zijn
Verwacht dat 2027 rustiger wordt :Y

Ik ben ook geen dierenvriend
Prima beesten, maar niet in mijn huis
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:53:55 #265
388664 crew  Dotteke
pi_220874620
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Rust zou heel fijn zijn
Verwacht dat 2027 rustiger wordt :Y

Ik ben ook geen dierenvriend
Prima beesten, maar niet in mijn huis
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:54:21 #266
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874621
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:55:59 #267
388664 crew  Dotteke
pi_220874626
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Wauw, 6 nog wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:57:31 #268
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874635
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw, 6 nog wel
Ik had 8 katten. Vorig jaar zijn mijn 2 Noorse boskatten overleden.
pi_220874638
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar al
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dus

En daarna voor het eerst de feestdagen en verjaardag alleen vieren, wordt denk ik ook pittig.

Dus ik hoop dat 2027 rustig wordt
pi_220874641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Dat begrijp ik dan ook wel weer :Y fijn dat je ze hebt
  zondag 24 mei 2026 @ 11:03:06 #271
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874661
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dus

En daarna voor het eerst de feestdagen en verjaardag alleen vieren, wordt denk ik ook pittig.

Dus ik hoop dat 2027 rustig wordt
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.
Ik was blij dat we weg waren.
pi_220874667
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:03 schreef Patapon het volgende:

[..]
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.
Ik was blij dat we weg waren.
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woont :o

Hier wordt bijna alles gedaan
Alleen geen nieuwe keuken
Balkon, ramen, isolatie, badkamer, toilet, plafond/dak, deuren, brievenbus, schuur en ik vergeet vast nog dingen
  zondag 24 mei 2026 @ 11:18:35 #273
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874732
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woont :o

Hier wordt bijna alles gedaan
Alleen geen nieuwe keuken
Balkon, ramen, isolatie, badkamer, toilet, plafond/dak, deuren, brievenbus, schuur en ik vergeet vast nog dingen
Gelukkig waren we op tijd weg. :D

I.v.m. mijn rugklachten zijn we gelijkvloers gaan wonen.
pi_220875007
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:18 schreef Patapon het volgende:

[..]
Gelukkig waren we op tijd weg. :D

I.v.m. mijn rugklachten zijn we gelijkvloers gaan wonen.
Ik las je verkeerd
Sorry
En fijn dat jullie nu gelijkvloers wonen
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 06:14:52 #275
388664 crew  Dotteke
pi_220917499
Het is hier wel echt heel rustig geworden :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')