Nu maak je me super verlegenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.
Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens.
Oef! Ook heel erg veel sterkte voor jou... wat een ellende johquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekendquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:37 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied
Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komtquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:10 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Dat snap ik, je draagt die voor je leven met je mee, niet alleen geestelijk maar nu ook lichamelijk en dat wakkert het geestelijk weer aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:18 schreef Patapon het volgende:
[..]
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:46 schreef Patapon het volgende:
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.
Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Dit bericht had ik niet gelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit bericht had ik niet gelezen
Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken
Een hele dikke knuffel voor jou
Voor jou ookquote:
thnxquote:Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor jou ook
Vandaag geen Red Bull Vel'eau
Te warm
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |