abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:29:45 #226
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798113
@Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
pi_220798120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dit dus :D
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.

Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens. *;
Nu maak je me super verlegen :@
Fok is gewoon te aardig O+
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Oef! Ook heel erg veel sterkte voor jou... wat een ellende joh
Beterschap O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:31:36 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220798123
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:37:07 #229
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:41:34 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220798160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:37 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied

Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:46:46 #231
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied

Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:49:46 #232
388664 crew  Dotteke
pi_220798212
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:10:08 #233
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:12:35 #234
388664 crew  Dotteke
pi_220798334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:10 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:18:36 #235
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:21:33 #236
388664 crew  Dotteke
pi_220798495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:18 schreef Patapon het volgende:

[..]
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
Dat snap ik, je draagt die voor je leven met je mee, niet alleen geestelijk maar nu ook lichamelijk en dat wakkert het geestelijk weer aan.
Wel fijn dat je het snel weer kan loslaten *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 06:46:09 #237
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220836811
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.

Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
pi_220836967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:46 schreef Patapon het volgende:
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.

Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
*;

Wat een narigheid -O-
Heel erg veel sterkte :* Pas goed op jezelf
pi_220837060
Sterkte Patapon :*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220837070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:44:54 #241
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220837182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
:'( Ik weet dat het gebeurt, maar ik kan me echt onmogelijk inleven in iemand die dat met zijn eigen kind doet. Verschrikkelijk dat je er je hele leven ook lichamelijk last van hebt :'(
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:55:41 #242
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220837319
Dank voor jullie lieve woorden. O+
pi_220837321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Dit bericht had ik niet gelezen

Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken

Een hele dikke knuffel voor jou
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:56:54 #244
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220837334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit bericht had ik niet gelezen

Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken

Een hele dikke knuffel voor jou
O+
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:30:47 #245
388664 crew  Dotteke
pi_220873473
Fijne Pinksterdagen c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873740
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Fijne Pinksterdagen c_/
Voor jou ook

Vandaag geen Red Bull Vel'eau

Te warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:16:06 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220873757
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Voor jou ook

Vandaag geen Red Bull Vel'eau

Te warm
thnx :*
Lekker thuis blijven Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873763
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
thnx :*
Lekker thuis blijven Mutske
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220873778
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Fijne Pinksterdagen c_/
Jij ook lieverd :*
pi_220873845
Fijne Pinksteren allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')