Jeeeeeej lentequote:Op zondag 8 februari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx
Hij was al een paar dagen dichtquote:
Ik had hem al gezien, mooiquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een erg winterse tekening voor de lente
[ afbeelding ]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?quote:
Hm... tja... moeilijke vraagquote:Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Ja ze had natuurlijk ook heel wat. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2026 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodigquote:Op zondag 22 februari 2026 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoorquote:Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig
Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort
Ben even te lui om het tevoorschijn te toverenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoormaar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn
Heb je nog een borduurwerk liggen?
quote:Op zondag 22 februari 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik durf te wedden dat je knapper en netter kleurt dan ik zou doen
Haha dat soort projecten ken ik ook jaquote:Op zondag 22 februari 2026 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
En klinkt als een leuk borduurwerkje.
Ik heb de mijne al zo lang in de kast liggen dat ik het niet meer weet![]()
Het is in ieder geval in een winterse setting en ik denk een muisje.
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn levenquote:Op maandag 23 februari 2026 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met je CotS?![]()
Ik heb net ruim een uur zitten kleuren.
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uitquote:Op maandag 23 februari 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn leven
Maar gezien de situatie houd ik mezelf wel staande.
Goed dat je lekker bezig bent gegaan
Doe je dat cozy of "gewoon"?
Hier morgen weer creatief denk ikis belangrijk
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uit
En het is niet gek dat je je zo voelt op dit momentje doet het goed.
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.
Ziet er super leuk uit. Alleen ik ga niet zo'n boekje kopen, want ik kom niet verder dan kwart pagina
Net zoals lego: in de mode, maar ik ben er stom mee
Dank je wel
Ik doe keihard mijn best. Denk dat als alles voorbij is er wel een weekje kliniek komt, maar dat is een zorg voor dan
Lap tekst -> sorry
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?
Ik heb ook zo'n boekje besteld. Teveel stress om echt zelf wat te doen
Oh ja, het kleurt idd wel anders dan stift of kleurpotlodenquote:Op donderdag 26 februari 2026 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.
En heel goed idee van je
Hey Lieffie, gaat het een beetje?quote:
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrotquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie, gaat het een beetje?
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen CotS![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn.
En dat gevoel mag er ook zijn, denk dat iedereen zich zo zou voelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig
Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
Snap ik. Het is ook niet niets. Er gebeurd nu ineens zoveel zo snel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig
Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
lastig he je wilt denk ik het liefste nog zoveel mogelijk bij je moeder zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja jullie hebben gelijk
Vanavond komt een vriendin langs. Dat is wel fijn
Nu even achter de laptop hangen
Straks schoonmaken voor die vriendin
Morgen weer naar mijn moeder. Ze wilde perse dat ik vandaag niet kwam en alleen leuke dingen doe. Krijg dat niet uit d'r hoofd
Dank je wel lieve Dotquote:Op maandag 2 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Liever Child ik wil je even heel veel kracht en sterkte wensen voor deze zware week.
een hele dikke knuffel van mij
Gewoon doen wat goed voelt voor je op dat momentquote:Op maandag 2 maart 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als de begeleider weg is ga ik stresshaken... Knuffeltjes komen met een rap tempo van de naald. Niks anders lukt.
Alhoewel, sinds het concreet is heb ik maar een uurtje gehaakt. Alleen weer een dag niksen ga ik niet trekken
Ik heb hele leuke Pica Pau boekjes gekregen, leuk stijltje. Dus ga ik lekker veel van maken
Lieffie toch. Heb je iemand naast je die er ook bij kan zijn voor jou?quote:Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Donderdagmiddag
Net een heel eind gelopen
maar blijf emotioneel
Hey Lieffie, hoe voel je je nu?quote:
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijdquote:Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet het niet
Leeg en moe
Stort een beetje in
quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijd
Is er iemand bij je?
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Child, heb je een beetje kunnen slapen?
Ach lieverd toch, wilde dat ik iets voor je kan doen, denk wel heel veel aan je maar daar heb je zo weinig aan he.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.
De avond was... acceptabel. De nacht slecht.
Vandaag standje regelen. Dit weekend hebben mijn vrienden een rooster gemaakt van wanneer wie iemand mij ziet.
Volgende week zien we wel weer verder
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel Child
Ik liep de eerste uren na het overlijden van de papa ook wat verloren rond
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 15:41 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Eindelijk weer eens crea bezig
Dit is het begin, alleen nog maar wit gemaaktquote:Op zaterdag 7 maart 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?
Leuk bdachtquote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.
14 keer dit:
[ link | afbeelding ]
Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Echt leukquote:Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.
14 keer dit:
[ link | afbeelding ]
Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.quote:Op maandag 9 maart 2026 06:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk bdachtGa je dat stokje ook nog een kleurtje geven?
O dat is leuk leuke samenwerking dan zoquote:Op maandag 9 maart 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is leuk leuke samenwerking dan zo
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek pastquote:Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.
Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Dat is de uitdaging vaak.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Dat maakt het denk ik het ook leuk om te doen. Iedere keer iets anders verzinnen.quote:Op maandag 9 maart 2026 10:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is de uitdaging vaak.
Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Hey lieverd, hoe gaat het met jou, domme vraag eigenlijk want ik lees je eldersquote:
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan wordenquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijdquote:Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk
Morguh Childquote:Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier een haakverslaving
Doe niks anders
[..]
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwenquote:Op zaterdag 14 maart 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd
Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Ja heel mooi, alleen beginnen ze nu te krakelen vogens mij zijn ze nu wel aan het vergaan.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen![]()
Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leukquote:Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijkquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen![]()
Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Ik deed mijn babys nooit schoenen aan, alleen pas als ze gingen lopen.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
Wat heb je geborduurd?quote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zeker
Was een gezellig ochtend
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodigquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm badquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijnquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
Ja zekerquote:Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Fijn zo, ben blij voor je Childquote:
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaalquote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Ik heb wat dutje kunnen doenquote:Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
O gelukkig maar.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.
En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast
Oef! Wat pittig! Wel leuk?quote:Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Dat klinkt welgoed toch?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.
En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast
Zeker welquote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
[..]
Dat klinkt welgoed toch?
Dat klinkt haalbaar wel jaquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zeker wel
En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
Dankjewelquote:Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat klinkt haalbaar wel ja
Take care
O wat prachtig Nixxx, daar zullen ze blij mee zijn.quote:Op zaterdag 14 maart 2026 17:36 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
Het lijkt wel echt dat bloedquote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Bloody boekenleggers gemaakt
Zijn echt cool!quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Gaaf gedaan!quote:Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hey Child, een beetje geslapen?quote:
Ha fijnquote:
Oh wat vervelend voor je meidquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha fijn![]()
Hier een prutje nacht, vaak wakker en vroeg er uit.
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wat vervelend voor je meid
Ook wat waardquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.
Heb twee nachten wonderlijk goed geslapen, daar ben ik dan superblij mee.
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaapquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook wat waard
We wisselen elkaar af dus
Vooral blijven oefenenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaap
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand gevenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral blijven oefenen
En ik weet het, slaap is niet jouw talent
Als ik minder stress heb slaap ik wel goedquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven
O Maxima zou zeggen Child is een beetje domquote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?quote:
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijfquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen
En met jou?
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffelquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.
Dikke knuffel voor jou
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn![]()
Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijvenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.
Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeftquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Gelukkig is hij schoonquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.
Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Dat is goed om te horenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wel respect voor hem zegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Dan hebben ze samen een hekel aan maart Childquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig is hij schoonmaar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen
Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar
Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
Ja het is echt een vechter geweest, nooit de kop 1 minuut laten hangen zover ik weetquote:
Je kan niet alles loslaten in je leven was het maar zo feest. Je leert er mee omgaan maar loslaten lukt helaas niet met allesquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef drakin het volgende:
Ik vind maart mooi![]()
Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.
Maart staat voor:
Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Dank je Sarabiquote:Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Wat een nare tijd @:Dottekedikke knuffel
Lekker relaxen?quote:Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week
Haakwerk en een beetje rommelen
Twee a drie dozen opruimenquote:Op zondag 22 maart 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker relaxen?
Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets
Bij mij vooral heel veel weinig doenquote:Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week
Haakwerk en een beetje rommelen
Goed bezigquote:Op zondag 22 maart 2026 16:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Bij mij vooral heel veel weinig doennog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
Ik hoop met je meequote:Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn
O leuk ben benieuwd wat ze er van vindenquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekenquote:Op woensdag 25 maart 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
Fijn dat die moeder zo cute vondquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekendus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Moet je nog lang?quote:Op maandag 30 maart 2026 16:16 schreef nixxx het volgende:
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk![]()
En met jou?
half uurtje..quote:Op maandag 30 maart 2026 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Moet je nog lang?
Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mijquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 wekendus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Mooi dat het gelukt is Nixxxquote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.
Wie is er verder nog crea bezig?
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?quote:Op zaterdag 4 april 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jij ook lieve Dotteke
En de rest natuurlijk ook
Plannen?
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.quote:Op zaterdag 4 april 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijnleuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen
Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zittenquote:Op zaterdag 4 april 2026 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug
Nu zit ik lekker te haken, serie erbijVermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer
precies wat ik nu doequote:Op zaterdag 4 april 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustigquote:Op maandag 6 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo Hallo
Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
Klinkt goedquote:Op maandag 6 april 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.quote:Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt goed
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd
Begrijp ik ook wel. Je hebt gewoon gelijkquote:Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
quote:Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer inquote:Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
O leuk, hoe is ze in het echt?quote:Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
Gefeliciteerd wat sportiefquote:Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Mooie tijd van hemquote:Op donderdag 16 april 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gefeliciteerd wat sportief
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Knap hoor respect hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 11:16 schreef nixxx het volgende:
[..]
Mooie tijd van hemIk denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
quote:Op donderdag 16 april 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Knap hoor respect hoor.![]()
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:07 schreef nixxx het volgende:
[..]![]()
![]()
wat is het fijn om nog jong te zijn
Ja, een marathon is echtquote:Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Daarom. Vorig jaar is er iemand van 25 jaar overleden.quote:Op donderdag 16 april 2026 15:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
quote:Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in
Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardigquote:
Dat is tofquote:Op donderdag 16 april 2026 15:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
[..]
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
Oef, dat is veel! Gelukkig vandaag bijkomen? Of geen tijd voor?quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Hoi hoi,
Afgelopen weekend hebben we 3 dagen op een festival gestaan, dit weekend alleen zondag
Vanaf nu gaan we er inderdaad weer lekker druk mee zijn.
Gisteren trouwens een collab gebrouwen met een bevriende brouwer.
Ik ga over een half uur richting clubje, maandelijkse. Even haken en kletsenquote:Wat zijn jouw weekendplannen?
Fijne zondag Dot en overige dames!quote:
Dank je Nixxx, jij ookquote:
Dank uquote:
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!quote:Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
allemaal een hele fijne Bevrijdingsdag gewenst.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag
Ik niet, ja naar de fysio dat is het voor vandaag
Hey Nixxxquote:Op dinsdag 5 mei 2026 08:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!
Ik ben gewoon aan het werk. Dinsdag altijd in het site kantoor, het is wel veel rustiger dan normaal.
Iedereen druk aan het früebelenquote:
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwprocesquote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Iedereen druk aan het früebelen
Naja... hier vanmiddag weer. Vooral veel haken. Sinds het gedoe met mijn moeder kom ik moeilijk tot dingen. Ook wat naaldvilten, miniatuur en zo
Alleen tekenen en schilderen... niet echt helaas
Ik hoop na de psych vanochtend verder te gaan met de Mandala Madness
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwproces
Doen wat je kan en laten wat niet goed is.
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doen
Ben allang blij dat haken lukt en die andere dingen die ik noemde.
Na de psych even met de Mandala Madness bezigDat is zo'n mooi project
Dus ik ben echt wel dankbaar met alles en iedereen
En hoe is het met jou Dot?
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.
En de tijd dat je het oppakt komt vanzelf wel weer. Je voelt je zelf het beste.
Hier gaat het even wat minder. Zondag is er een zenuwklem geschoten in mijn rug. Dus duurt weer een paar dagen voor het weer wat rustiger wordt in mijn rug, bil, been en voet. Zover straalt het door.
Maar verder gaat het wel goed.
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?
SterkteGelukkig verder wel goed, maar je mag van mij best wel even heel erg flink balen
Komt het door een verkeerde beweging oid? Want je had dit toch eerder in nek/schouder?
Dank je wel voor je complimenten'k Doe maar wat en heb plezier.
Het oppak na de drukte voelt wel goed aanWil wel, maar de energie niet. Denk dat ik straks wel vast de alcoholmarkerkleuren uitzoek en klaar leg voor een vogeltje. Dan is de stap kleiner, dan kan ik direct bezig
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.
Ik heb er een keer 6 weken mee in het ziekenhuis gelegen en 6x6 maanden thuis plat op bed.
Toen gooide ze je nog plat, dat doen ze nu niet meer.
Ik bel al ettelijke jaren rugpatient.
Dat met mijn schouders is pas ontstaan na mijn longoperatie
Maar gelukkig gaat het meer dagen goed dan dat het niet goed gaat met die rug
Alleen lopen dat wil niet meer en eigenwijs iets optillen zoals zondag moet ik gewoon niet meer doen
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat ontzettend heftig meid... Zenuwpijn is gruwelijk.
En die eigenwijsheid snap ik wel ja... Zelfstandigheid is een groot goed.
Op het gebied van gezondheid heb je wel het te verduren ja
Heel erg veel sterkte
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.
Ieder krijgt wat hij dragen kan zeg ik altijd maar en klagen en piepen helpt niet, wordt het niet beter door.
Dus schouder en onder en doorrr denk ik altijden dan ga je soms te ver door en doe je je zelf de das om
Lol, thnx voor de waarschuwingquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Misschien niet die schouder eronder, anders schiet daar zenuwpijn in
Oké, dat grapje was heel flauw
En verder met je instelling eens hoor! Alleen ik weet niet zeker of ik het zo goed als jij zou kunnen dragen. Zoals je weet; groot respect voor jou en je houding
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zoquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lol, thnx voor de waarschuwing![]()
En ik voor jou Child, waar jij mee kampt is ook niet mis. Hoe jij je staande houdt love en respect![]()
I
Dit dusquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zo
Nu maak je me super verlegenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit dus![]()
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.
Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens.
Oef! Ook heel erg veel sterkte voor jou... wat een ellende johquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekendquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:37 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied
Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komtquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:10 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Dat snap ik, je draagt die voor je leven met je mee, niet alleen geestelijk maar nu ook lichamelijk en dat wakkert het geestelijk weer aan.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 09:18 schreef Patapon het volgende:
[..]
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 06:46 schreef Patapon het volgende:
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.
Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
Dikke knuffelquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
Dit bericht had ik niet gelezenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dit bericht had ik niet gelezen
Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken
Een hele dikke knuffel voor jou
Voor jou ookquote:
thnxquote:Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor jou ook
Vandaag geen Red Bull Vel'eau
Te warm
Iddquote:
Dank je, hoe is het met je?quote:
JIj ook Sarabiquote:
Ach zijn gangetjequote:Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je, hoe is het met je?
[..]
JIj ook Sarabi
quote:Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach zijn gangetje
Niks te klagen
En daar?
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeurenquote:Op zondag 24 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Hier net zo, de ene dag wat beter dan de andere
Heb het weer rustig heb 11 dagen op het hondje van mijn dochter gepast
Wat een verwend beest zeg en keffen en piepen pppff f
Was blij dat hij weer naar huis ging
Vertellen hoe het is is geen zeuren.quote:Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeurendus het is allemaal oke
Oh fijn zo'n hondjedan waardeer je je rust helemaal
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.
Nu ff uitpuffen na een douche...
quote:Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)
O dat is zeer pijnlijk ik heb dat ook.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.
Wat naar dat je zoveel pijn hebtquote:Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Voelt wel zoquote:Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertellen hoe het is is geen zeuren.
Wat echt een kudt hondzenuwlijertje
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebtquote:Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Voelt wel zo
Gewoon een beetje veel gedoe op het moment
Hahaha ik houd überhaupt niet van honden
Rust zou heel fijn zijnquote:Op zondag 24 mei 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebt
Ik wil helemaal geen huisdieren meer, al die vieze haren en gedoe in je huis bah
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar alquote:Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Rust zou heel fijn zijn
Verwacht dat 2027 rustiger wordt
Ik ben ook geen dierenvriend
Prima beesten, maar niet in mijn huis
Wauw, 6 nog welquote:Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dusquote:Op zondag 24 mei 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar al
Dat begrijp ik dan ook wel weerquote:Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.quote:Op zondag 24 mei 2026 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dus
En daarna voor het eerst de feestdagen en verjaardag alleen vieren, wordt denk ik ook pittig.
Dus ik hoop dat 2027 rustig wordt
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woontquote:Op zondag 24 mei 2026 11:03 schreef Patapon het volgende:
[..]
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.
Ik was blij dat we weg waren.
Gelukkig waren we op tijd weg.quote:Op zondag 24 mei 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woont
Hier wordt bijna alles gedaan
Alleen geen nieuwe keuken
Balkon, ramen, isolatie, badkamer, toilet, plafond/dak, deuren, brievenbus, schuur en ik vergeet vast nog dingen
Ik las je verkeerdquote:Op zondag 24 mei 2026 11:18 schreef Patapon het volgende:
[..]
Gelukkig waren we op tijd weg.
I.v.m. mijn rugklachten zijn we gelijkvloers gaan wonen.
Ja en dat vind ik super jammerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier wel echt heel rustig geworden
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik super jammer
Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt
Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 mei 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Kost wat tijd, maar is niet moeilijkGewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Dank je welquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Patapon het volgende:
[..]
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
Dit is zulk mooi nieuws! Ik hoop dat je kan genieten van je hobby's en doe het rustig aanquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk\quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je
Kost wat tijd, maar is niet moeilijkGewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaasquote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doenquote:Op zaterdag 30 mei 2026 10:48 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....
En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Dat is ook wat ik tegen mijn therapeut zet, je went ook aan pijn.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.
En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.
Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
Daar gaan we weerquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaarquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daar gaan we weer
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet andersquote:Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.quote:Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
We zijn dus gewoon super gespierd ja!quote:Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hardquote:Op maandag 1 juni 2026 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We zijn dus gewoon super gespierd ja!
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dusquote:Op maandag 1 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hardis dat ook gespierd
Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
[ afbeelding ]
En dat is allemaal voortgekomen uit drie trosjeswortels van de aarbeienplant, dacht wat krijg ik niquote:Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus
Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |