abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 08:33:10 #1
388664 crew  Dotteke
pi_220032885
CRE SLOWCHAT!

Chat on!



Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 08:33:42 #2
388664 crew  Dotteke
pi_220032888
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220033217
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx :W
Jeeeeeej lente *O*
pi_220035526
Wel een erg winterse tekening voor de lente ;)

  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:28:09 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220038820
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had dichtgooien niet gezien :@
Hij was al een paar dagen dicht :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:28:30 #7
388664 crew  Dotteke
pi_220038825
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een erg winterse tekening voor de lente ;)

[ afbeelding ]
Ik had hem al gezien, mooi ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220038920
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij was al een paar dagen dicht :D
Jep... :+
pi_220038923
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had hem al gezien, mooi ^O^
Dank je wel O+
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:39:00 #10
388664 crew  Dotteke
pi_220038977
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220039048
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:44:12 #12
388664 crew  Dotteke
pi_220039094
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
Ja ze had natuurlijk ook heel wat. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220083884
Morgen het maandelijkse haakclubje *O*
Geen zin :') maar als ik er ben vind ik het erg leuk *O* Dus gewoon een cheerleaderpoppetje *O*
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 19:15:09 #14
388664 crew  Dotteke
pi_220178434
Wat een rust hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220178492
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:19 schreef Sarabi het volgende:
:W
Hoi O+
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 19:28:35 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220178538
:W het alarm ging af. Lol.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220178819
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
pi_220178854
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
pi_220178858
Hier vooral haken en haken en haken. Even mijn hoofd leeg frummelen dus :)

Misschien zo nog even naar boven :Y
pi_220178875
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
pi_220178897
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig

Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort :Y
pi_220179307
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig

Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort :Y
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoor :D maar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn

Heb je nog een borduurwerk liggen?
pi_220179343
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoor :D maar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn

Heb je nog een borduurwerk liggen?
Ben even te lui om het tevoorschijn te toveren

Maar een kat die een goudvis uit een kom probeert te vissen

En embroidery van bloemen en paddenstoelen.

En jij?
pi_220179356
Ik durf te wedden dat je knapper en netter kleurt dan ik zou doen
pi_220179828
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik durf te wedden dat je knapper en netter kleurt dan ik zou doen
:*

En klinkt als een leuk borduurwerkje.
Ik heb de mijne al zo lang in de kast liggen dat ik het niet meer weet _O-
Het is in ieder geval in een winterse setting en ik denk een muisje.
pi_220179840
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:56 schreef Sarabi het volgende:

[..]
:*

En klinkt als een leuk borduurwerkje.
Ik heb de mijne al zo lang in de kast liggen dat ik het niet meer weet _O-
Het is in ieder geval in een winterse setting en ik denk een muisje.
Haha dat soort projecten ken ik ook ja :Y

Gewoon in het zicht leggen?
pi_220185340
Zo thuis
Na het eten ga ik denk ik doen alsof ik creatief ben en haken
Of puzzelen
Of lezen

Sowieso morgen een vrije dag waarin ik in de bollen wol duik
pi_220188176
Hoe gaat het met je CotS? :*

Ik heb net ruim een uur zitten kleuren.
pi_220188233
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met je CotS? :*

Ik heb net ruim een uur zitten kleuren.
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn leven

Maar gezien de situatie houd ik mezelf wel staande.

Goed dat je lekker bezig bent gegaan O+
Doe je dat cozy of "gewoon"?

Hier morgen weer creatief denk ik :Y is belangrijk
pi_220188257
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn leven

Maar gezien de situatie houd ik mezelf wel staande.

Goed dat je lekker bezig bent gegaan O+
Doe je dat cozy of "gewoon"?

Hier morgen weer creatief denk ik :Y is belangrijk
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uit :D

En het is niet gek dat je je zo voelt op dit moment :* je doet het goed.
pi_220188287
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:54 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uit :D

En het is niet gek dat je je zo voelt op dit moment :* je doet het goed.
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.

Ziet er super leuk uit. Alleen ik ga niet zo'n boekje kopen, want ik kom niet verder dan kwart pagina :+

Net zoals lego: in de mode, maar ik ben er stom mee

Dank je wel O+
Ik doe keihard mijn best. Denk dat als alles voorbij is er wel een weekje kliniek komt, maar dat is een zorg voor dan

Lap tekst -> sorry
pi_220200803
quote:
0s.gif Op maandag 23 februari 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.

Ziet er super leuk uit. Alleen ik ga niet zo'n boekje kopen, want ik kom niet verder dan kwart pagina :+

Net zoals lego: in de mode, maar ik ben er stom mee

Dank je wel O+
Ik doe keihard mijn best. Denk dat als alles voorbij is er wel een weekje kliniek komt, maar dat is een zorg voor dan

Lap tekst -> sorry
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.
pi_220201360
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 18:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?

Ik heb ook zo'n boekje besteld. Teveel stress om echt zelf wat te doen :@
pi_220204195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?

Ik heb ook zo'n boekje besteld. Teveel stress om echt zelf wat te doen :@
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.

En heel goed idee van je :*
pi_220204285
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2026 09:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.

En heel goed idee van je :*
Oh ja, het kleurt idd wel anders dan stift of kleurpotloden :Y

Gisteravond kon de verleiding niet weerstaan... Al denk ik de regels te doorbreken en met kleurpotloden bezig ga. We zien wel

Anderzijds...markers gaan ook lekker. Er is geen "zonde", want ik gebruik ze met plezier
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 05:38:30 #38
388664 crew  Dotteke
pi_220210236
Morguh dames en Nixx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 16:11:36 #40
388664 crew  Dotteke
pi_220212747
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 08:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo :* O+
Hey Lieffie, gaat het een beetje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220213127
Als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen CotS :*
Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn.
pi_220213930
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Lieffie, gaat het een beetje?
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen CotS :*
Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn.
O+
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig

Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
pi_220214004
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
O+
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig

Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
En dat gevoel mag er ook zijn, denk dat iedereen zich zo zou voelen.

Stapje voor stapje :*
  Moderator vrijdag 27 februari 2026 @ 20:44:24 #44
388664 crew  Dotteke
pi_220214567
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
O+
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig

Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
Snap ik. Het is ook niet niets. Er gebeurd nu ineens zoveel zo snel.
Prrat goed met de mensen die er voor je zijn. En laat je gevoevan verdriet gewoon goe. Het mag gewoon.
:*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220216887
Ja jullie hebben gelijk

Vanavond komt een vriendin langs. Dat is wel fijn :)
Nu even achter de laptop hangen
Straks schoonmaken voor die vriendin

Morgen weer naar mijn moeder. Ze wilde perse dat ik vandaag niet kwam en alleen leuke dingen doe. Krijg dat niet uit d'r hoofd
pi_220221881
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 februari 2026 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja jullie hebben gelijk

Vanavond komt een vriendin langs. Dat is wel fijn :)
Nu even achter de laptop hangen
Straks schoonmaken voor die vriendin

Morgen weer naar mijn moeder. Ze wilde perse dat ik vandaag niet kwam en alleen leuke dingen doe. Krijg dat niet uit d'r hoofd
lastig he je wilt denk ik het liefste nog zoveel mogelijk bij je moeder zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 07:29:30 #47
388664 crew  Dotteke
pi_220235499
Liever Child ik wil je even heel veel kracht en sterkte wensen voor deze zware week.

een hele dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220235714
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Liever Child ik wil je even heel veel kracht en sterkte wensen voor deze zware week.

een hele dikke knuffel van mij *;
Dank je wel lieve Dot O+
pi_220235961
Als de begeleider weg is ga ik stresshaken... Knuffeltjes komen met een rap tempo van de naald. Niks anders lukt.
Alhoewel, sinds het concreet is heb ik maar een uurtje gehaakt. Alleen weer een dag niksen ga ik niet trekken

Ik heb hele leuke Pica Pau boekjes gekregen, leuk stijltje. Dus ga ik lekker veel van maken
pi_220238058
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als de begeleider weg is ga ik stresshaken... Knuffeltjes komen met een rap tempo van de naald. Niks anders lukt.
Alhoewel, sinds het concreet is heb ik maar een uurtje gehaakt. Alleen weer een dag niksen ga ik niet trekken

Ik heb hele leuke Pica Pau boekjes gekregen, leuk stijltje. Dus ga ik lekker veel van maken
Gewoon doen wat goed voelt voor je op dat moment :*
pi_220239750
Donderdagmiddag

Net een heel eind gelopen
maar blijf emotioneel
  Moderator maandag 2 maart 2026 @ 19:22:59 #52
388664 crew  Dotteke
pi_220241626
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2026 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Donderdagmiddag

Net een heel eind gelopen
maar blijf emotioneel
Lieffie toch. Heb je iemand naast je die er ook bij kan zijn voor jou?
Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk slaapt je moeder vredig in met jou aan haar zijde. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 2 maart 2026 @ 21:02:57 #53
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220242487
Oeh....ik zie dat ik wat gemist heb. Heel veel sterkte CotS.
  Moderator woensdag 4 maart 2026 @ 18:39:30 #54
388664 crew  Dotteke
pi_220258041
Lieve lieve Child, heel heel veel sterkte en kracht voor morgen. Denk dat je morgen niet echt hier bent vandaar dat ik het nu doe.

Sterkte lieverd, wij zijn er voor je mocht je ons nodig hebben.
DIkke knuffel *; *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 05:46:03 #55
388664 crew  Dotteke
pi_220260927
Dikke knuffel voor Child *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator / Colorchick donderdag 5 maart 2026 @ 06:59:12 #56
382129 crew  Donna
pi_220260996
:S___D
pi_220262913
Ik denk aan je CotS :*
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 17:59:50 #58
388664 crew  Dotteke
pi_220266064
Ik las elders dat het een mooi afscheid was Child.
We zijn er voor je als je het nodig hebt he. We zijn wel een klein clubje maar niet minder gek met jou

Gecondoleerd lieverd en heel veel kracht voor de komende tijd :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:06:57 #60
388664 crew  Dotteke
pi_220266118
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bedankt lieverds O+
Hey Lieffie, hoe voel je je nu?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220266370
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Lieffie, hoe voel je je nu?
Ik weet het niet
Leeg en moe
Stort een beetje in
  Moderator donderdag 5 maart 2026 @ 18:35:57 #62
388664 crew  Dotteke
pi_220266380
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik weet het niet
Leeg en moe
Stort een beetje in
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijd
Is er iemand bij je?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:34:35 #63
388664 crew  Dotteke
pi_220270992
Hey Child, heb je een beetje kunnen slapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220271027
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2026 18:35 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja logisch ook, er is nog al wat gebeurd de aflopen tijd
Is er iemand bij je?
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Hey Child, heb je een beetje kunnen slapen?
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.

De avond was... acceptabel. De nacht slecht.

Vandaag standje regelen. Dit weekend hebben mijn vrienden een rooster gemaakt van wanneer wie iemand mij ziet.
Volgende week zien we wel weer verder
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 09:40:30 #65
388664 crew  Dotteke
pi_220271043
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
[..]
Gelukkig ben ik gisteren goed opgevangen. Overdag was er een vriend bij. Aan het eidne van de middag kwam het fact.

De avond was... acceptabel. De nacht slecht.

Vandaag standje regelen. Dit weekend hebben mijn vrienden een rooster gemaakt van wanneer wie iemand mij ziet.
Volgende week zien we wel weer verder
Ach lieverd toch, wilde dat ik iets voor je kan doen, denk wel heel veel aan je maar daar heb je zo weinig aan he.
Fij n dat er mensen in je nabijheid zijn die er voor je zijn dat is zo belangrijk nu
Er moet altijd zoveel geregeld worden, hopelijk heb je daar hulp bij
Dikke virituele knuffel kan ik je geven, meer kan ik helaas niet voor je doen *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220271434
Dikke knuffel Child

Ik liep de eerste uren na het overlijden van de papa ook wat verloren rond
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator vrijdag 6 maart 2026 @ 10:47:46 #67
388664 crew  Dotteke
pi_220271474
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2026 10:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
Dikke knuffel Child

Ik liep de eerste uren na het overlijden van de papa ook wat verloren rond
*;
Hey Mutske, ja jij hebt het ook pas geleden meegemaakt het verlies van je vader
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 7 maart 2026 @ 15:41:16 #68
370431 drakin
vurig typje
pi_220283850


Eindelijk weer eens crea bezig :W
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator zaterdag 7 maart 2026 @ 17:27:56 #69
388664 crew  Dotteke
pi_220284885
quote:
88s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 15:41 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Eindelijk weer eens crea bezig :W
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 7 maart 2026 @ 20:03:16 #70
370431 drakin
vurig typje
pi_220286122
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2026 17:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat mooi drakin. Waar heb je dat van gemaakt?
Dit is het begin, alleen nog maar wit gemaakt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  zondag 8 maart 2026 @ 18:58:24 #71
370431 drakin
vurig typje
pi_220295502
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.

14 keer dit:



Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 06:57:03 #72
388664 crew  Dotteke
pi_220297731
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.

14 keer dit:

[ link | afbeelding ]

Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Leuk bdacht ^O^ Ga je dat stokje ook nog een kleurtje geven?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220297775
quote:
88s.gif Op zondag 8 maart 2026 18:58 schreef drakin het volgende:
Het is maar simpel gebleven, 1 laag wit, afgelakt en op een ijsstokje geplakt.

14 keer dit:

[ link | afbeelding ]

Het nut? Kan zowel als plantensteker als boekenlegger gebruikt worden.
Echt leuk ^O^
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  maandag 9 maart 2026 @ 10:14:31 #74
370431 drakin
vurig typje
pi_220298893
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 06:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Leuk bdacht ^O^ Ga je dat stokje ook nog een kleurtje geven?
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:21:37 #75
388664 crew  Dotteke
pi_220298943
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:14 schreef drakin het volgende:

[..]
Nee, samen met nog een paar creaties stuur ik het naar een boekenwinkel en zij stoppen het bij een verhalenbundel. Ik moest een item per verhaal bedenken.
O dat is leuk leuke samenwerking dan zo ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 9 maart 2026 @ 10:27:03 #76
370431 drakin
vurig typje
pi_220298985
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O dat is leuk leuke samenwerking dan zo ^O^
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.

Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:28:10 #77
388664 crew  Dotteke
pi_220298992
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:27 schreef drakin het volgende:

[..]
Ja en de derde keer bij deze verhalenbundel dat ik de meeste items mag verzorgen.

Ik heb intussen al heel wat items bij heel wat boeken gemaakt. Het is eigenlijk mijn trigger om crea bezig te zijn en het bedenken van iets wat erbij past.
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 9 maart 2026 @ 10:32:02 #78
370431 drakin
vurig typje
pi_220299018
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wist helemaal niet dat je dat deed. Geweldig toch, je moet wel steeds een idee hebben om zoiets te maken wat bij het boek past
Dat is de uitdaging vaak.

Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator maandag 9 maart 2026 @ 10:45:28 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220299082
quote:
88s.gif Op maandag 9 maart 2026 10:32 schreef drakin het volgende:

[..]
Dat is de uitdaging vaak.

Soms past enkel een edelsteen in een zakje en soms puzzel je een mini escaperoom in elkaar.
Dat maakt het denk ik het ook leuk om te doen. Iedere keer iets anders verzinnen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator dinsdag 10 maart 2026 @ 19:13:27 #81
388664 crew  Dotteke
pi_220309954
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2026 11:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe gaat het met jullie?
Hey lieverd, hoe gaat het met jou, domme vraag eigenlijk want ik lees je elders
Dikke knuffel van mij *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 13 maart 2026 @ 08:25:18 #82
388664 crew  Dotteke
pi_220327792
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 13 maart 2026 @ 08:36:41 #83
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220327873
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220328303
Goedemorgen :W

Hier een haakverslaving ;)
Doe niks anders :@

quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 07:12:55 #85
388664 crew  Dotteke
pi_220336889
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 08:36 schreef nixxx het volgende:
Mogguh dames!
Ik ben ook weer een beetje crea, bezig om twee paar leren babyschoentjes te maken voor een collega die tweeling heeft gekregen. Best priegelwerk :D
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd

Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 07:13:08 #86
388664 crew  Dotteke
pi_220336890
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2026 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :W

Hier een haakverslaving ;)
Doe niks anders :@
[..]
Ooooh dat klintk als iets dat heel mooi kan worden
Morguh Child :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220337686
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
  zaterdag 14 maart 2026 @ 12:03:32 #88
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220339008
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 07:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Nixxx, miste je al. Het is hier echt te stil de laatste tijd

Maar wat leuk. Ik heb hier nog zelfgemaakte leren schoentjes staan van mijn vader, die zijn nu 94 jaar oud. Gemaakt door zijn opa.
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:45:52 #89
388664 crew  Dotteke
pi_220339796
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Ja heel mooi, alleen beginnen ze nu te krakelen vogens mij zijn ze nu wel aan het vergaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:46:22 #90
388664 crew  Dotteke
pi_220339802
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Straks naar een handwerkclubje. Ga eens tegendraads (haha woordgrap) borduren ipv breien of haken
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339825
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:03 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ze worden gewoon naturel leer zodat het ook veilig is om op te kauwen :D

Cool dat je dat nog bewaard hebt!
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
pi_220339834
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:46 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Weer eens wat anders toch, borduren is ook wel leuk
Zeker
Was een gezellig ochtend
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:47:53 #93
388664 crew  Dotteke
pi_220339836
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh ja, baby's kauwen ook op schoenen uiteraard, niet aan gedacht. Naturel is ook wel heel stoer en schattig tegelijk
Ik deed mijn babys nooit schoenen aan, alleen pas als ze gingen lopen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:48:07 #94
388664 crew  Dotteke
pi_220339842
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Zeker
Was een gezellig ochtend
Wat heb je geborduurd?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339854
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat heb je geborduurd?
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:50:40 #96
388664 crew  Dotteke
pi_220339890
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:48 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gewoon embroidery. Een paddenstoel. Beetje herfstig, maar niet nadenken maar doen
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220339923
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lekker toch, en fijn dat het gezellig was, had je ook wel ff nodig
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 12:57:37 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220340039
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ja en iedereen was super lief, ben plat geknuffeld, bloemen gekregen... echt heel warm bad
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220340077
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat heeft je zeker heel goed gedaan, fijn dat er zulke lieve mensen om je heen zijn
Ja zeker :)
  Moderator zaterdag 14 maart 2026 @ 13:01:07 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220340099
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 12:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja zeker :)
Fijn zo, ben blij voor je Child *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 14 maart 2026 @ 17:36:13 #101
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220342108


Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220347893
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
  Moderator zondag 15 maart 2026 @ 11:33:35 #103
388664 crew  Dotteke
pi_220348411
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220362831
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 11:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O jeee Sarabi wel op tijd je rust pakken Ík kijk dat nooit de Oscars vind het maar een poppenkast allemaal
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelopen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 17-03-2026 09:33:53 ]
  Moderator dinsdag 17 maart 2026 @ 09:27:28 #105
388664 crew  Dotteke
pi_220362856
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D
O gelukkig maar.
Ja als je het mooi vindt om te kijken ook gewoon doen.
Het is maar één keer per jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220362910
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2026 09:50 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Ik ben een beetje dood.
Vrijdagavond kwamen we pas na middernacht thuis van een gilde-avond.
Gisteren zaten we alweer om 8u in de auto naar een festival en we waren pas om 2.30 weer thuis.
Nu een dagje bier bezorgen in Limburg en dan vanacht wakker zien te blijven voor de Oscars.
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik heb wat dutje kunnen doen :)
En het was om 4 uur afgelapen dus toen ook nog tot 9 uur geslapen.

En het is zeker een poppenkast, maar wel onze poppenkast :D
Dat klinkt welgoed toch?
pi_220366103
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 09:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oef! Wat pittig! Wel leuk?
[..]
Dat klinkt welgoed toch?
Zeker wel :Y

En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
pi_220366105
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Zeker wel :Y

En vandaag lekker een dagje niets.
Morgen ook redelijk rustig dus dan is zo'n weekend niet erg.
Dat klinkt haalbaar wel ja :Y
Take care :*
pi_220367729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat klinkt haalbaar wel ja :Y
Take care :*
Dankjewel :* jij ook!
  Moderator woensdag 18 maart 2026 @ 06:41:08 #110
388664 crew  Dotteke
pi_220369473
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2026 17:36 schreef nixxx het volgende:
[ link | afbeelding ]

Moeten nog wat verder nat gevormd worden.
O wat prachtig Nixxx, daar zullen ze blij mee zijn.
Ik heb ze over het hoofd gezien sorry, zag ze net pas :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 18 maart 2026 @ 21:57:15 #111
370431 drakin
vurig typje
pi_220375960


Bloody boekenleggers gemaakt
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator donderdag 19 maart 2026 @ 07:30:10 #112
388664 crew  Dotteke
pi_220377197
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Het lijkt wel echt dat bloed ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220378022
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Zijn echt cool!
pi_220378285
quote:
88s.gif Op woensdag 18 maart 2026 21:57 schreef drakin het volgende:
[ link | afbeelding ]

Bloody boekenleggers gemaakt
Gaaf gedaan!

Goedemorgen allemaal c_/
  donderdag 19 maart 2026 @ 10:55:06 #115
370431 drakin
vurig typje
pi_220378765
En ik heb slechts 1 in gebruik genomen.

Goedemorgen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 06:54:45 #116
388664 crew  Dotteke
pi_220385755
Morguh dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385780
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 06:54 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames en Nixxx :W
Hoi :O :W
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:07:40 #118
388664 crew  Dotteke
pi_220385783
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hoi :O :W
Hey Child, een beetje geslapen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385791
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child, een beetje geslapen?
Jawel
En jij?
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:11:56 #120
388664 crew  Dotteke
pi_220385794
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jawel
En jij?
Ha fijn ^O^
Hier een prutje nacht, vaak wakker en vroeg er uit.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385797
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ha fijn ^O^
Hier een prutje nacht, vaak wakker en vroeg er uit.
Oh wat vervelend voor je meid -O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:16:30 #122
388664 crew  Dotteke
pi_220385811
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh wat vervelend voor je meid -O-
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.
Heb twee nachten wonderlijk goed geslapen, daar ben ik dan superblij mee.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385821
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ach ja het is niet anders. Weet ook niet beter.
Heb twee nachten wonderlijk goed geslapen, daar ben ik dan superblij mee.
Ook wat waard *O*
We wisselen elkaar af dus ;)
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:29:37 #124
388664 crew  Dotteke
pi_220385841
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ook wat waard *O*
We wisselen elkaar af dus ;)
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaap
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385895
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij mij is het ook een hoge uitzondering hoor dat ik goed slaap
Vooral blijven oefenen ;)

En ik weet het, slaap is niet jouw talent :)
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:42:33 #126
388664 crew  Dotteke
pi_220385902
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Vooral blijven oefenen ;)

En ik weet het, slaap is niet jouw talent :)
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385918
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven :D
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen _O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 07:50:20 #128
388664 crew  Dotteke
pi_220385939
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Als ik minder stress heb slaap ik wel goed
Alleen ben vaak te eignewijs om op tijd te gaan slapen _O-
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom :P
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220385981
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O Maxima zou zeggen Child is een beetje dom :P
:D _O-
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:09:45 #130
388664 crew  Dotteke
pi_220386036
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 07:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:D _O-
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386062
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hoe is het verder met je, lukt het een beetje?
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen

En met jou?
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:16:18 #132
388664 crew  Dotteke
pi_220386082
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Uh... moeilijke vraag... weet alleen dat ik toe ben aan wat vrije dagen

En met jou?
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.

Dikke knuffel voor jou *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386095
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hier komt een moeilijke datum aan, dat merk ik altijd aan mijn lijf
Snap dat je toe bent aan wat rust in je leven het is nogal wat geweest de afgelopen tijd.

Dikke knuffel voor jou *;
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel O+
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn ;) :*

Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:21:58 #134
388664 crew  Dotteke
pi_220386108
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
He wat vervelend voor je meid... dikke knuffel O+
En dan ook nog dat lijf van jou, dat lijf mag wel eens liever zijn ;) :*

Ja, het laatste halfjaar is hommeles.
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:26:02 #135
370431 drakin
vurig typje
pi_220386132
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:27:17 #136
388664 crew  Dotteke
pi_220386144
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:26 schreef drakin het volgende:

[..]
Wat vervelend voor je Dotteke, dan maar hier even komen om het wat van je af te schrijven
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220386148
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dat was het zeker voor je. hele vervelend periode, ik hoop dat je snel je rust vindt lieverd.

Vorige maand kreeg mijn zoon te horen dat hij darmkanker had, hij is flink ziek geweest, binnen een maand was hij geopereerd( spoedoperatie) en ook de uitslag dat hij helemaal schoon was. DUs goed afgelopen maar het heeft er even goed ingehakt die onzekere weken.
Was hier dus een zware maand de maand februari
Maart is altijd een kudt maand voor mij kwa gevoel.
Gelukkig is hij schoon O+ maar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen

Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar

Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:28:12 #138
370431 drakin
vurig typje
pi_220386149
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Dat is goed om te horen
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220386151
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Drakin. Ben al blij dat het goed afgelopen is en hij helemaal schoon is en geen chemo hoeft
Hij is alweer langzaam aan het werk en sport ook weer iets mag nog niet veel maar hij doet zijn best
Wel respect voor hem zeg _O_
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:29:57 #140
388664 crew  Dotteke
pi_220386163
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Gelukkig is hij schoon O+ maar idd erg heftig... dat gun je niemand.
Zeker je eigen kind niet... en onzekerheid sloopt mensen

Gelukkig is maart bijna voorbij
Vanaf dit jaar heb ik besloten ook een hekel aan maart te hebben.
Elf dagen nog maar

Hier net het besef dat mijn moeder nog maar/al twee weken overleden. Gaat echt in een roes
Dan hebben ze samen een hekel aan maart Child

O echt alweer twee weken, de tijd vliegt zo hard he.
He tis nog maar maar toch al weer alweer gek is dat he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:30:36 #141
388664 crew  Dotteke
pi_220386164
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel respect voor hem zeg _O_
Ja het is echt een vechter geweest, nooit de kop 1 minuut laten hangen zover ik weet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 20 maart 2026 @ 08:31:16 #142
370431 drakin
vurig typje
pi_220386170
Ik vind maart mooi O+

Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.

Maart staat voor:

Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:33:20 #143
388664 crew  Dotteke
pi_220386181
quote:
88s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 08:31 schreef drakin het volgende:
Ik vind maart mooi O+

Het kan nog heerlijk winters zijn en ook beginnen de tekenen van de lente.

Maart staat voor:

Een nieuw begin
Een nieuwe start
Het oude loslaten
Je kan niet alles loslaten in je leven was het maar zo feest. Je leert er mee omgaan maar loslaten lukt helaas niet met alles

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 20-03-2026 08:48:13 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 08:43:40 #144
388664 crew  Dotteke
pi_220386252
Heb net een gedicht geschreven, doe ik ieder jaar
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220387331
Wat een nare tijd @Dotteke :* dikke knuffel
  Moderator vrijdag 20 maart 2026 @ 10:44:00 #146
388664 crew  Dotteke
pi_220387356
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Wat een nare tijd @:Dotteke :* dikke knuffel
Dank je Sarabi :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 22 maart 2026 @ 05:07:56 #147
388664 crew  Dotteke
pi_220402607
Fijne zondag dames en Nixxx :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220403312
Fijne zondag!
pi_220403319
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
pi_220403355
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
Lekker relaxen?

Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets *O*
pi_220403368
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:51 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lekker relaxen?

Wij zijn weer een dagje bier aan jet bezorgen en dan aan het eind van de middag nog even naar de Efteling.
En dan morgen even niets *O*
Twee a drie dozen opruimen
Videobellen met een vriendinnetje
Verder haken

Oef drukke dag voor jullie
Is bezorgen leuk? Wel leuk om je klanten te zien denk ik?
Veel plezier in de Efteling, mooi weertje voor
  zondag 22 maart 2026 @ 16:12:44 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220406368
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2026 09:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ah zondag is altijd de beste dag in de week *O*

Haakwerk en een beetje rommelen
Bij mij vooral heel veel weinig doen :7 nog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220406631
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2026 16:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
Bij mij vooral heel veel weinig doen :7 nog beetje bijkomen van de hardloopsessie gisteren
Goed bezig *O*

Ik heb gisteren heel veel dozen met boeken naar de tweede etage kunnen sjouwen.
Beetje spierpijn als ik mijn armen strek
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 10:14:29 #154
388664 crew  Dotteke
pi_220426378
Morguh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 25 maart 2026 @ 10:27:22 #156
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220426433
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220426452
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
Ik hoop met je mee
Die schoentjes zijn zo lief
  Moderator woensdag 25 maart 2026 @ 12:43:59 #158
388664 crew  Dotteke
pi_220427385
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 10:27 schreef nixxx het volgende:
Mogguh!
Straks naar mijn collega met de baby schoentjes, hopen dat die meisjes nog niet zo hard gegroeid zijn :D
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 25 maart 2026 @ 14:10:12 #159
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220427974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2026 12:43 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O leuk ben benieuwd wat ze er van vinden
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220427988
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:

[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
Fijn dat die moeder zo cute vond O+
  zondag 29 maart 2026 @ 08:55:47 #161
370431 drakin
vurig typje
pi_220457628
Vandaag tijd voor crea dingen *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  maandag 30 maart 2026 @ 16:16:24 #163
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220467690
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk :@

En met jou?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220467889
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:16 schreef nixxx het volgende:
Hi Child.. zit me een beetje te vervelen op werk :@

En met jou?
Moet je nog lang?

Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik ;)
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
  maandag 30 maart 2026 @ 16:37:12 #165
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220467900
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Moet je nog lang?

Gezien de omstandigheden prima zeggen ze dan geloof ik ;)
Beetje ziektjes, wel haken, dus ik leef
half uurtje..

Beterschap!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220467911
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 16:37 schreef nixxx het volgende:

[..]
half uurtje..

Beterschap!
*O* cheerleaderdansje voor je laatste stukje werkdag *O*

You can do it!

En dank
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 07:21:55 #167
388664 crew  Dotteke
pi_220471767
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2026 14:10 schreef nixxx het volgende:

[..]
De meisjes waren vroeg geboren, volgende week eigenlijk pas 40 weken :D dus die vinden er zelf nog niet veel van. Maar de mamma vond ze zoooo cute
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 31 maart 2026 @ 08:55:59 #168
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220472382
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
A kijk goed ontvangen dus. Leuk om zoiets te maken lijkt mij
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.

Wie is er verder nog crea bezig? *O*
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 31 maart 2026 @ 09:32:46 #169
388664 crew  Dotteke
pi_220472535
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 08:55 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, was wel een beetje pielerig met van die kleine schoentjes maar het is gelukt. Het leer wat ik heb was er ook een beetje dik voor.

Wie is er verder nog crea bezig? *O*
Mooi dat het gelukt is Nixxx
En het is altijd bijzonder als iemand speciaal voor iemand iets maakt

Dat zie je wel aan de schoentjes van mijn vader die door zijn opa zijn gemaakt die staan hier nog steeds op de kast
Wellis waar zijn ze een beetje een het vergaan, maar ze dan ook al 92 jaar oud of zo
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 09:42:45 #170
388664 crew  Dotteke
pi_220504341
Fijn weekend dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504388
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:42 schreef Dotteke het volgende:
Fijn weekend dames en Nixxx :W
Jij ook lieve Dotteke :*

En de rest natuurlijk ook

Plannen?
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 10:00:24 #172
388664 crew  Dotteke
pi_220504397
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij ook lieve Dotteke :*

En de rest natuurlijk ook

Plannen?
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504454
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:00 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je lieverd. Hoe is het nu met je? Nope geen plannen. Jij?
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijn :) leuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen

Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 10:21:58 #174
388664 crew  Dotteke
pi_220504551
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:08 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wel oké. Zit in een respijthuis (bijkomplekje) en dat is wel fijn :) leuke mensen, niks moet, er wordt voor je gezorgd etc. Alleen geen behandeling of gedoe rondom je diagnose. Een stap voor de kliniek aan, om crisis te voorkomen

Ook geen plannen... Beetje knutselen, beetje sociaal zijn, etc
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504590
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:21 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O oke, daar zat je gisteren op te wachten he of je daar kon komen.
Ik hoop dat het je goed doet.
Lekker doen waar je zelf zin in hebt Child *;
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug

Nu zit ik lekker te haken, serie erbij :) Vermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer :o
  Moderator zaterdag 4 april 2026 @ 11:06:45 #176
388664 crew  Dotteke
pi_220504709
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja klopt, gisteren intake en ik kon er direct terecht. Super fijn
Tot nu toe doet het me goed. Lekker rustig aan, even niet zo alleen zitten zijn etc. Alleen zonder dwang. Als ik moe ben trek ik me even terug en kom later terug

Nu zit ik lekker te haken, serie erbij :) Vermaak me prima
Heb zelfs een tuintje bij mijn kamer :o
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220504752
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 april 2026 11:06 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O kijk eens aan, nu nog een lekker weertje er bij en je kan lekker buiten zitten
precies wat ik nu doe ;)
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 07:29:56 #178
388664 crew  Dotteke
pi_220517363
Morguhh :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517442
Hallo Hallo

Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 08:12:40 #180
388664 crew  Dotteke
pi_220517449
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hallo Hallo

Heeft iedereen een beetje fijn Pasen?
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517632
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Child, ik doe niet deze Pasen, lekker rustig
Klinkt goed O+
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd :*
  Moderator maandag 6 april 2026 @ 09:23:06 #182
388664 crew  Dotteke
pi_220517692
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Klinkt goed O+
Je hebt weer spannende dingen genoeg meegemaakt de laatste tijd :*
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220517726
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2026 09:23 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Feestdagen hebben voor mij ook niet echt een betekenis meer.
Willen de kinderen iets doen doe ik mee, maar vanuit mijzelf hoeft het ook niet hoor.
Ik vind zo spontaan bij elkaar komen veel leuker dan die opgelegde datums
Begrijp ik ook wel. Je hebt gewoon gelijk :) is verstandig


Hier een feestdagengekkie en kan ze prima alleen vieren (tenminste Oud en Nieuw vier ik altijd alleen en fijn en vanaf dit jaar alle feestdagen). Als ik niks doe word ik er droevig van :) een goed excuus om mezelf te verwennen ;)
  zondag 12 april 2026 @ 09:22:39 #184
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220560711
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220561721
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
_O_ _O_ _O_
Diep respect! Wat knap!

Veel plezier met je printer
pi_220588197
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
pi_220588219
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in :o

Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja :Y
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:03:51 #188
388664 crew  Dotteke
pi_220591451
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:23 schreef Sarabi het volgende:
Hier zaten ook kijkers van Bondgenoten toch?
Wij hebben afgelopen weekend 3 dagen op een festival naast Serena met haar foodtruck gestaan.
O leuk, hoe is ze in het echt?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:05:02 #189
388664 crew  Dotteke
pi_220591463
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 09:22 schreef nixxx het volgende:
Goedemorgen deze prachtige zondag morgen! Ik ga vandaag de 3D printer die gisteren bezorgd is installeren en kijken of ik er een eerste test printje uit kan krijgen. Verder ga ik niks doen want mijn benen doen nog flink pijn van mijn eerste marathon gisteren 🥳 5:04:51 🥳
Gefeliciteerd wat sportief ^O^
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 11:16:22 #190
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220591520
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Gefeliciteerd wat sportief ^O^
Mijn kleinzoon heeft hem ook gelopen 42 km in Enschede hij heeft er 3.43:11 over gedaan
Mooie tijd van hem *O* Ik denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 11:27:49 #191
388664 crew  Dotteke
pi_220591661
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:16 schreef nixxx het volgende:

[..]
Mooie tijd van hem *O* Ik denk dat ik volgend jaar weer ga lopen 😊
Knap hoor respect hoor. ^O^
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 15:07:07 #192
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220593411
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:27 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Knap hoor respect hoor. ^O^
Hij heeft constant hetzelfde tempo gelopen niet een in kakker gehad.
Hij heeft alleen getraind voor de 1/2 dus knap dat hij het zo gedaan heeft
Vrijdag had hij een feestje en was pas zaterdagmorgen om 7 uur thuis en in de middag weer een feestje van de voetbalclub dus we dachten dit wordt niets.
:D :D :D wat is het fijn om nog jong te zijn
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 15:08:34 #193
388664 crew  Dotteke
pi_220593420
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:07 schreef nixxx het volgende:

[..]
:D :D :D wat is het fijn om nog jong te zijn
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 16 april 2026 @ 15:12:07 #194
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220593465
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:08 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja dan kan je lijf veel Meer aan hè. Wij hadden ook angst. Op deze manier hardlopen kan ook gevaarlijk zijn.
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator donderdag 16 april 2026 @ 15:14:10 #195
388664 crew  Dotteke
pi_220593482
quote:
1s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:12 schreef nixxx het volgende:

[..]
Ja, een marathon is echt
een uitputtingsslag voor je lichaam, ook als je wel goed getraind en uitgerust bent.
Daarom. Vorig jaar is er iemand van 25 jaar overleden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220593535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2026 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik heb vroegah gekeken, alleen kom er niet meer in :o

Wel tof! Serena was geloof ik wel een leuk mens ja :Y
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 11:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O leuk, hoe is ze in het echt?
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig :)
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
pi_220597361
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]
[..]
Ik heb het programma nooit gezien maar in het echt was ze aardig :)
We hebben veel eten en bier uitgewisseld.
Dat is tof *O* Leuk zo'n ervaring. Menig fan zal jaloers op je zijn ;)
pi_220597368
Zo... psych en dan even een vrije middag
Ik hoop energie te hebben om te tekenen oid :) En anders weer haken ... de mot van Pica Pau

Sowieso morgen een haakclubje bezig met outfitjes voor de Carolientjes. Even de wolletjes uitzoeken en maken daar :)
pi_220603528
Goedemorgen!

Hebben jullie weekendplannen?

@Sarabi begint voor jullie weer het festivalseizoen binnenkort? Had het idee dat jullie in het voorjaar en de zomer altijd erg druk zijn ermee? (al zijn jullie er volgens mij het hele jaar zoet mee *O* )

Sorry voor taggen, maar was ineens nieuwsgierig :@
pi_220603557
Hoi hoi,

Afgelopen weekend hebben we 3 dagen op een festival gestaan, dit weekend alleen zondag :)
Vanaf nu gaan we er inderdaad weer lekker druk mee zijn.

Gisteren trouwens een collab gebrouwen met een bevriende brouwer.


Wat zijn jouw weekendplannen?
pi_220603611
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:09 schreef Sarabi het volgende:
Hoi hoi,

Afgelopen weekend hebben we 3 dagen op een festival gestaan, dit weekend alleen zondag :)
Vanaf nu gaan we er inderdaad weer lekker druk mee zijn.

Gisteren trouwens een collab gebrouwen met een bevriende brouwer.
Oef, dat is veel! Gelukkig vandaag bijkomen? Of geen tijd voor?
Veel plezier en succes met de festivals

Hoe werkt een collab met brouwen? Samen een smaak uitvinden oid? Sorry, geen verstand van

quote:
Wat zijn jouw weekendplannen?
Ik ga over een half uur richting clubje, maandelijkse. Even haken en kletsen
En om drie uur videobellen met een vriendin en morgenmiddag met een andere vriendin

Tussendoor wat huishouden en knutselen *O*
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 08:50:37 #202
388664 crew  Dotteke
pi_220610002
Fijne zondag creabea's
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 19 april 2026 @ 10:26:42 #203
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220610677
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Fijne zondag creabea's
Fijne zondag Dot en overige dames!
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 10:27:35 #204
388664 crew  Dotteke
pi_220610693
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2026 10:26 schreef nixxx het volgende:

[..]
Fijne zondag Dot en overige dames!
Dank je Nixxx, jij ook :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220611221
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Fijne zondag creabea's
Jij en de rest ook O+
  Moderator zondag 19 april 2026 @ 11:45:15 #206
388664 crew  Dotteke
pi_220611245
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2026 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij en de rest ook O+
Dank u :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  maandag 27 april 2026 @ 08:49:05 #207
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220662297
Fijne Koningsdag allemaal! *O* *O* *O* w/ w/ w/
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220664088
quote:
17s.gif Op maandag 27 april 2026 08:49 schreef nixxx het volgende:
Fijne Koningsdag allemaal! *O* *O* *O* w/ w/ w/
Jij ook :*
pi_220685239
Morgen kreadoe *O*

Meer luitjes hier die dit weekend gaan?
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 07:47:21 #210
388664 crew  Dotteke
pi_220718059
allemaal een hele fijne Bevrijdingsdag gewenst.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag

Ik niet, ja naar de fysio dat is het voor vandaag
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 5 mei 2026 @ 08:17:36 #211
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220718183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:
allemaal een hele fijne Bevrijdingsdag gewenst.
Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag

Ik niet, ja naar de fysio dat is het voor vandaag
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!

Ik ben gewoon aan het werk. Dinsdag altijd in het site kantoor, het is wel veel rustiger dan normaal.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  Moderator dinsdag 5 mei 2026 @ 08:18:31 #212
388664 crew  Dotteke
pi_220718185
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2026 08:17 schreef nixxx het volgende:

[..]
Iedereen een fijne Bevrijdingsdag!

Ik ben gewoon aan het werk. Dinsdag altijd in het site kantoor, het is wel veel rustiger dan normaal.
Hey Nixxx :W
Ja het is niet standaard een vrije dag he
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:21:01 #213
388664 crew  Dotteke
pi_220797805
Wat een rust hier.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797829
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier.
Iedereen druk aan het früebelen

Naja... hier vanmiddag weer. Vooral veel haken. Sinds het gedoe met mijn moeder kom ik moeilijk tot dingen. Ook wat naaldvilten, miniatuur en zo
Alleen tekenen en schilderen... niet echt helaas

Ik hoop na de psych vanochtend verder te gaan met de Mandala Madness
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:37:41 #215
388664 crew  Dotteke
pi_220797852
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:28 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Iedereen druk aan het früebelen

Naja... hier vanmiddag weer. Vooral veel haken. Sinds het gedoe met mijn moeder kom ik moeilijk tot dingen. Ook wat naaldvilten, miniatuur en zo
Alleen tekenen en schilderen... niet echt helaas

Ik hoop na de psych vanochtend verder te gaan met de Mandala Madness
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwproces

Doen wat je kan en laten wat niet goed is. :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797864
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:37 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het komt allemaal wel weer terug Child. Je zit nog in je rouwproces

Doen wat je kan en laten wat niet goed is. :D
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doen

Ben allang blij dat haken lukt en die andere dingen die ik noemde.
Na de psych even met de Mandala Madness bezig :Y Dat is zo'n mooi project O+

Dus ik ben echt wel dankbaar met alles en iedereen

En hoe is het met jou Dot?
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 07:47:31 #217
388664 crew  Dotteke
pi_220797893
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... tot juni ben ik erg druk met afspraken, daarna weer met mezelf afspreken dat ik eens per week wat aan tekenen doe en dat rustig opbouwen naar mijn normale doen

Ben allang blij dat haken lukt en die andere dingen die ik noemde.
Na de psych even met de Mandala Madness bezig :Y Dat is zo'n mooi project O+

Dus ik ben echt wel dankbaar met alles en iedereen

En hoe is het met jou Dot?
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.

En de tijd dat je het oppakt komt vanzelf wel weer. Je voelt je zelf het beste.

Hier gaat het even wat minder. Zondag is er een zenuwklem geschoten in mijn rug. Dus duurt weer een paar dagen voor het weer wat rustiger wordt in mijn rug, bil, been en voet. Zover straalt het door.

Maar verder gaat het wel goed.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797912
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Jij hebt zoveel talenten en daardoor ook zoveel hobby's, altijd mooi om te lezen.

En de tijd dat je het oppakt komt vanzelf wel weer. Je voelt je zelf het beste.

Hier gaat het even wat minder. Zondag is er een zenuwklem geschoten in mijn rug. Dus duurt weer een paar dagen voor het weer wat rustiger wordt in mijn rug, bil, been en voet. Zover straalt het door.

Maar verder gaat het wel goed.
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?
Sterkte :* Gelukkig verder wel goed, maar je mag van mij best wel even heel erg flink balen :* Komt het door een verkeerde beweging oid? Want je had dit toch eerder in nek/schouder?

Dank je wel voor je complimenten O+ 'k Doe maar wat en heb plezier.
Het oppak na de drukte voelt wel goed aan :) Wil wel, maar de energie niet. Denk dat ik straks wel vast de alcoholmarkerkleuren uitzoek en klaar leg voor een vogeltje. Dan is de stap kleiner, dan kan ik direct bezig
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:02:22 #219
388664 crew  Dotteke
pi_220797972
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Och arm mens toch! Dat klinkt heel erg pijnlijk! Gaat dat vanzelf over of moet dat met fysio? En kan je wel veilig staan dan? Dat je niet omvalt?
Sterkte :* Gelukkig verder wel goed, maar je mag van mij best wel even heel erg flink balen :* Komt het door een verkeerde beweging oid? Want je had dit toch eerder in nek/schouder?

Dank je wel voor je complimenten O+ 'k Doe maar wat en heb plezier.
Het oppak na de drukte voelt wel goed aan :) Wil wel, maar de energie niet. Denk dat ik straks wel vast de alcoholmarkerkleuren uitzoek en klaar leg voor een vogeltje. Dan is de stap kleiner, dan kan ik direct bezig
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.
Ik heb er een keer 6 weken mee in het ziekenhuis gelegen en 6x6 maanden thuis plat op bed.
Toen gooide ze je nog plat, dat doen ze nu niet meer.
Ik bel al ettelijke jaren rugpatient.
Dat met mijn schouders is pas ontstaan na mijn longoperatie

Maar gelukkig gaat het meer dagen goed dan dat het niet goed gaat met die rug
Alleen lopen dat wil niet meer en eigenwijs iets optillen zoals zondag moet ik gewoon niet meer doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220797985
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja zenuwpijn is geen lolletje, maar ik ken het wel hoor.
Ik heb er een keer 6 weken mee in het ziekenhuis gelegen en 6x6 maanden thuis plat op bed.
Toen gooide ze je nog plat, dat doen ze nu niet meer.
Ik bel al ettelijke jaren rugpatient.
Dat met mijn schouders is pas ontstaan na mijn longoperatie

Maar gelukkig gaat het meer dagen goed dan dat het niet goed gaat met die rug
Alleen lopen dat wil niet meer en eigenwijs iets optillen zoals zondag moet ik gewoon niet meer doen
-O-
Wat ontzettend heftig meid... Zenuwpijn is gruwelijk.
En die eigenwijsheid snap ik wel ja... Zelfstandigheid is een groot goed.
Op het gebied van gezondheid heb je wel het te verduren ja

Heel erg veel sterkte O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:12:58 #221
388664 crew  Dotteke
pi_220798020
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
-O-
Wat ontzettend heftig meid... Zenuwpijn is gruwelijk.
En die eigenwijsheid snap ik wel ja... Zelfstandigheid is een groot goed.
Op het gebied van gezondheid heb je wel het te verduren ja

Heel erg veel sterkte O+
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.
Ieder krijgt wat hij dragen kan zeg ik altijd maar en klagen en piepen helpt niet, wordt het niet beter door.
Dus schouder en onder en doorrr denk ik altijd _O- en dan ga je soms te ver door en doe je je zelf de das om
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220798040
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Valt wel mee hoor, zijn ergere dingen zeg ik altijd maar.
Ieder krijgt wat hij dragen kan zeg ik altijd maar en klagen en piepen helpt niet, wordt het niet beter door.
Dus schouder en onder en doorrr denk ik altijd _O- en dan ga je soms te ver door en doe je je zelf de das om
:+ Misschien niet die schouder eronder, anders schiet daar zenuwpijn in O-)

Oké, dat grapje was heel flauw :@

En verder met je instelling eens hoor! Alleen ik weet niet zeker of ik het zo goed als jij zou kunnen dragen. Zoals je weet; groot respect voor jou en je houding _O_
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:18:34 #223
388664 crew  Dotteke
pi_220798057
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:15 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:+ Misschien niet die schouder eronder, anders schiet daar zenuwpijn in O-)

Oké, dat grapje was heel flauw :@

En verder met je instelling eens hoor! Alleen ik weet niet zeker of ik het zo goed als jij zou kunnen dragen. Zoals je weet; groot respect voor jou en je houding _O_
Lol, thnx voor de waarschuwing _O-

En ik voor jou Child, waar jij mee kampt is ook niet mis. Hoe jij je staande houdt love en respect :*
I
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220798083
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Lol, thnx voor de waarschuwing _O-

En ik voor jou Child, waar jij mee kampt is ook niet mis. Hoe jij je staande houdt love en respect :*
I
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zo
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:26:01 #225
388664 crew  Dotteke
pi_220798093
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach... valt wel mee hoor. 't Is wat het is en zo
Dit dus :D
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.

Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens. *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:29:45 #226
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798113
@Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
pi_220798120
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:26 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dit dus :D
Ik heb echt diepe bewondering voor jou.
Ik reageer niet vaak daar, omdat je al zoveel tips en zo krijgt, maar lees het wel allemaal.

Maar goed ik vind je gewoon een geweldig mens. *;
Nu maak je me super verlegen :@
Fok is gewoon te aardig O+
Dank je wel :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Oef! Ook heel erg veel sterkte voor jou... wat een ellende joh
Beterschap O+
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:31:36 #228
388664 crew  Dotteke
pi_220798123
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:29 schreef Patapon het volgende:
@:Dotteke herkenbaar, ik heb dat sinds vrijdag. Bil, heup, enkel en voet. Ik gebruik een wandelstok als de pijn te erg is. Ook een kapotte rug.
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:37:07 #229
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798146
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:31 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hey Patapon, beterschap, hopelijk hersteld het snel
Heb jij ook het gevoel dat je met die ene voet op watten loopt?
Ik zit in een scootmobiel omdat mijn SI gewrichten niet doen wat ze moeten doen en voor veel pijn zorgen.
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:41:34 #230
388664 crew  Dotteke
pi_220798160
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:37 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ja, alsof er een bol watten onder zit. En als ik er dan op ga staan een zenuwpijn tot in mijn bil.
Ik heb een gescheurde tussenwervel en scheurtjes in mijn SI en bekken. Altijd rugpijn dus maar dit is wel een graadje erger.....
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied

Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 08:46:46 #231
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798190
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O ellende he. Ik ben er helaas ook mee bekend
Mijn SI gewrichten zijn ellende. Een is na een longoperatie gekomen, onvoorstelbaar maar waar.
En de andere kant, de rechterkant door die val toen met de brand 2 jaar geleden.
En die is zo erg, geeft een erge pijn uitstraling naar de buik. dat beinvloed ook weer de darmen. EIgenlijk het hele bekken gebied

Kunnen ze niets aan de gescheurde ruggewervel doen?
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 08:49:46 #232
388664 crew  Dotteke
pi_220798212
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:10:08 #233
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798316
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:49 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O wat erg Patapon. En nog erger dat ze het dan afdoen het zit tussen je oren. Dat is altijd de makkelijkste weg als ze niet kunnen verklaren waar pijn vandaan komt
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:12:35 #234
388664 crew  Dotteke
pi_220798334
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:10 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ik ben heel jong moeder geworden dus eerst was het ja, je tilt de baby vaak. Toen was het je bekken staan nog op zwanger dus daar komt het van. Toen was het jaren zit tussen je oren. In 2007 een burnout en ja Toen was het stress.
In 2018 eindelijk een MRI omdat mijn fysiotherapeut geen verbetering zag na zijn behandeling maar juist verergering.... en toen werden de scheurtjes ontdekt.
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  vrijdag 15 mei 2026 @ 09:18:36 #235
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220798433
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:12 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hoort het zo vaak dat men niet verder kijkt dan hun neus lang is en mensen daardoor te lang met dingen doorlopen wat soms makkelijk te verhelpen was.
Helaas in jou geval niet. Maar erkenning dat je echt pijn hebt is ook wat waard vind ik
Ik heb zelf altijd als ik weet wat het is het ook makkelijk te dragen is
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
  Moderator vrijdag 15 mei 2026 @ 09:21:33 #236
388664 crew  Dotteke
pi_220798495
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 09:18 schreef Patapon het volgende:

[..]
Was wel even heftig want ik had de mishandeling allang een plekje gegeven. En nu steeds als de rugpijn weer wat heftiger is denk ik aan die kl@#tzak die dit veroorzaakt heeft. Kan het gelukkig daarna wel snel weer loslaten.
Dat snap ik, je draagt die voor je leven met je mee, niet alleen geestelijk maar nu ook lichamelijk en dat wakkert het geestelijk weer aan.
Wel fijn dat je het snel weer kan loslaten *;
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 19 mei 2026 @ 06:46:09 #237
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220836811
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.

Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
pi_220836967
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 06:46 schreef Patapon het volgende:
Gister aangegeven dat ik voorlopig thuiswerk. De pijn is nog heel hevig, dus ik durf niet te fietsen. Fietsen voelt overigens wel goed, maar als ik onverwachts moet stoppen weet ik niet of me dat wel lukt.

Van hobby's komt ook niet veel. Kan me niet echt concentreren en lang zitten doet ook weer pijn.
*;

Wat een narigheid -O-
Heel erg veel sterkte :* Pas goed op jezelf
pi_220837060
Sterkte Patapon :*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220837070
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Dikke knuffel
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:44:54 #241
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220837182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
:'( Ik weet dat het gebeurt, maar ik kan me echt onmogelijk inleven in iemand die dat met zijn eigen kind doet. Verschrikkelijk dat je er je hele leven ook lichamelijk last van hebt :'(
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:55:41 #242
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220837319
Dank voor jullie lieve woorden. O+
pi_220837321
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 08:46 schreef Patapon het volgende:

[..]
Helaas zit de scheur aan de binnenkant dus aan de buikzijde.
Ik ben mishandeld door mijn vader vanaf 6maanden tot mijn elfde. Hij heeft het kapotgeslagen. Pas sinds 2018 weet ik dat het daarvoor komt. Al die jaren werd er gezegd dat de pijn tussen mijn oren zat.
Dit bericht had ik niet gelezen

Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken

Een hele dikke knuffel voor jou
  dinsdag 19 mei 2026 @ 08:56:54 #244
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220837334
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2026 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dit bericht had ik niet gelezen

Wat verschrikkelijk, echt heel erg verschrikkelijk
Dit heb jij niet mogen meemaken

Een hele dikke knuffel voor jou
O+
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 07:30:47 #245
388664 crew  Dotteke
pi_220873473
Fijne Pinksterdagen c_/
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873740
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Fijne Pinksterdagen c_/
Voor jou ook

Vandaag geen Red Bull Vel'eau

Te warm
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:16:06 #247
388664 crew  Dotteke
pi_220873757
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:11 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Voor jou ook

Vandaag geen Red Bull Vel'eau

Te warm
thnx :*
Lekker thuis blijven Mutske
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220873763
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:16 schreef Dotteke het volgende:

[..]
thnx :*
Lekker thuis blijven Mutske
Idd
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220873778
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 07:30 schreef Dotteke het volgende:
Fijne Pinksterdagen c_/
Jij ook lieverd :*
pi_220873845
Fijne Pinksteren allemaal!
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:38:01 #251
388664 crew  Dotteke
pi_220873973
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:24 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Jij ook lieverd :*
Dank je, hoe is het met je?
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:31 schreef Sarabi het volgende:
Fijne Pinksteren allemaal!
JIj ook Sarabi
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 09:38:14 #252
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220873995
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je, hoe is het met je?
[..]
JIj ook Sarabi
Ach zijn gangetje
Niks te klagen

En daar?
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:39:59 #254
388664 crew  Dotteke
pi_220874006
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ach zijn gangetje
Niks te klagen

En daar?
*;
Hier net zo, de ene dag wat beter dan de andere
Heb het weer rustig heb 11 dagen op het hondje van mijn dochter gepast
Wat een verwend beest zeg en keffen en piepen pppff f
Was blij dat hij weer naar huis ging _O-
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874118
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
*;
Hier net zo, de ene dag wat beter dan de andere
Heb het weer rustig heb 11 dagen op het hondje van mijn dochter gepast
Wat een verwend beest zeg en keffen en piepen pppff f
Was blij dat hij weer naar huis ging _O-
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeuren :+ dus het is allemaal oke ;)

Oh fijn zo'n hondje _O- dan waardeer je je rust helemaal :Y
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 09:55:47 #256
388664 crew  Dotteke
pi_220874194
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:44 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Tja... ik heb gewoon geen zin in zeuren :+ dus het is allemaal oke ;)

Oh fijn zo'n hondje _O- dan waardeer je je rust helemaal :Y
Vertellen hoe het is is geen zeuren.

Wat echt een kudt hond _O- zenuwlijertje
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:09:25 #257
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874261
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
pi_220874297
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
  zondag 24 mei 2026 @ 10:17:10 #259
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874308
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:15 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Knuffel (ik zal je niet plat knijpen)
O+
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:19:24 #260
388664 crew  Dotteke
pi_220874329
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
O dat is zeer pijnlijk ik heb dat ook.
Ik heb er 6x 6 maanden mee plat gelegen en een keer 6 weken plat in het ziekenhuis.
Beterschap :*
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874468
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:09 schreef Patapon het volgende:
Hier al 2 weken pijn door Ischias.
Gister een redelijke dag gehad. Na een week vol digitale vergadering met heel veel pijn gisteren rust gepakt.
Dus veel plat op mijn rug en af en toe een oefening hoewel dat wel erg pijn doet.

Nu ff uitpuffen na een douche...
Wat naar dat je zoveel pijn hebt
Heel erg veel sterkte
En een knuffel
pi_220874482
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 09:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vertellen hoe het is is geen zeuren.

Wat echt een kudt hond _O- zenuwlijertje
Voelt wel zo
Gewoon een beetje veel gedoe op het moment

Hahaha ik houd überhaupt niet van honden _O-
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:36:41 #263
388664 crew  Dotteke
pi_220874509
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Voelt wel zo
Gewoon een beetje veel gedoe op het moment

Hahaha ik houd überhaupt niet van honden _O-
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebt

Ik wil helemaal geen huisdieren meer, al die vieze haren en gedoe in je huis bah
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220874551
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja het wordt tijd voor rust voor jou. Hoop dat je snel alles weer een beetje op de rit hebt

Ik wil helemaal geen huisdieren meer, al die vieze haren en gedoe in je huis bah
Rust zou heel fijn zijn
Verwacht dat 2027 rustiger wordt :Y

Ik ben ook geen dierenvriend
Prima beesten, maar niet in mijn huis
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:53:55 #265
388664 crew  Dotteke
pi_220874620
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Rust zou heel fijn zijn
Verwacht dat 2027 rustiger wordt :Y

Ik ben ook geen dierenvriend
Prima beesten, maar niet in mijn huis
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar al
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:54:21 #266
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874621
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
  Moderator zondag 24 mei 2026 @ 10:55:59 #267
388664 crew  Dotteke
pi_220874626
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Wauw, 6 nog wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zondag 24 mei 2026 @ 10:57:31 #268
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874635
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw, 6 nog wel
Ik had 8 katten. Vorig jaar zijn mijn 2 Noorse boskatten overleden.
pi_220874638
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik hoop voor jou de tweede helft van dit jaar al
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dus

En daarna voor het eerst de feestdagen en verjaardag alleen vieren, wordt denk ik ook pittig.

Dus ik hoop dat 2027 rustig wordt
pi_220874641
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:54 schreef Patapon het volgende:
Ik heb 6 maine coons. Die me nu veel troost geven. Komen lekker bij me liggen als ik plat moet liggen.
Dat begrijp ik dan ook wel weer :Y fijn dat je ze hebt
  zondag 24 mei 2026 @ 11:03:06 #271
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874661
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 10:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Er komt een grote, ingrijpende renovatie van mijn huis aan na de bouwvak, moet ook weken uit huis. Heel de bovenverdieping en schuur moet leeg... dus het wordt een toestand dus

En daarna voor het eerst de feestdagen en verjaardag alleen vieren, wordt denk ik ook pittig.

Dus ik hoop dat 2027 rustig wordt
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.
Ik was blij dat we weg waren.
pi_220874667
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:03 schreef Patapon het volgende:

[..]
Oef, daar zou ik ook onrustig van worden. Toen wij naar dit appartement verhuisden hoorden we kort daarna dat onze oude eengezinswoning op alle verdiepingen nieuwe gevels kregen.
Ik was blij dat we weg waren.
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woont :o

Hier wordt bijna alles gedaan
Alleen geen nieuwe keuken
Balkon, ramen, isolatie, badkamer, toilet, plafond/dak, deuren, brievenbus, schuur en ik vergeet vast nog dingen
  zondag 24 mei 2026 @ 11:18:35 #273
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220874732
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Oh dat is ook heftig. Zeker als je er net woont :o

Hier wordt bijna alles gedaan
Alleen geen nieuwe keuken
Balkon, ramen, isolatie, badkamer, toilet, plafond/dak, deuren, brievenbus, schuur en ik vergeet vast nog dingen
Gelukkig waren we op tijd weg. :D

I.v.m. mijn rugklachten zijn we gelijkvloers gaan wonen.
pi_220875007
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 11:18 schreef Patapon het volgende:

[..]
Gelukkig waren we op tijd weg. :D

I.v.m. mijn rugklachten zijn we gelijkvloers gaan wonen.
Ik las je verkeerd
Sorry
En fijn dat jullie nu gelijkvloers wonen
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 06:14:52 #275
388664 crew  Dotteke
pi_220917499
Het is hier wel echt heel rustig geworden :'(
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220917966
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 06:14 schreef Dotteke het volgende:
Het is hier wel echt heel rustig geworden :'(
Ja en dat vind ik super jammer -O-

Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt :Y

Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen :Y

  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 08:55:10 #277
388664 crew  Dotteke
pi_220918000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja en dat vind ik super jammer -O-

Ben wel crea bezig geweest
Allerlei haak dingen, naaldvilten, tekenen/schilderen, en sinds een workshop van woensdag weer Handletteren opgepakt :Y

Hier was ik gisteravodn mee bezig. De vacht is nog niet af hoor! En het was een Paasproject (alleen toen was ik even niet thuis) dus ik maak hem nu af. Het wordt vanzelf weer Pasen :Y

[ afbeelding ]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220918042
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wauw Child wat mooi. Lijkt net echt die vacht.
:@ !

Dank je wel O+
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:09:13 #279
388664 crew  Dotteke
pi_220918166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 08:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
:@ !

Dank je wel O+
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220918177
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:09 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Vind het echt mooi die vacht is echt net echt.
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:15:10 #281
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918220
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 09:16:26 #282
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918227
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
pi_220918260
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:15 schreef Patapon het volgende:

[..]
Echt supermooi gedaan. Ik kan dat niet hoor.
Dank je wel :@

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Dit is zulk mooi nieuws! Ik hoop dat je kan genieten van je hobby's en doe het rustig aan
Heel erg veel sterkte en hopelijk hobbyplezier :*
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:50:34 #284
388664 crew  Dotteke
pi_220918503
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:11 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je

Kost wat tijd, maar is niet moeilijk :) Gewoon een basiskleur opzetten en dan streepjes zetten. Kind kan de was doen
Als je het zo zegt klinkt het makkelijk\
Net als met een gezicht tekenen, ik krijg het niet voor elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 09:51:12 #285
388664 crew  Dotteke
pi_220918507
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:16 schreef Patapon het volgende:
Geluk gaat het met mijn rug en ischias een stuk beter. Hopelijk kan ik dus ook weer wat hobbyen.
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 10:48:03 #286
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220918864
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 09:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel nog even rustig doen hoor, het is een ellede Ischiaas
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....

En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:22:44 #287
388664 crew  Dotteke
pi_220919099
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 10:48 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ja, een half uurtje wandelen gaat net aan goed. Dan begint het in mijn bil en kuit weer pijn te doen.
Ik wil maandag wel weer naar kantoor, dat is nog geen 10 minuten fietsen. Ik ben alleen nog een beetje bang voor traplopen. En de fietsenstalling heeft geen lift.....

En eigenwijs dat ik ben, ben ik met de pijnstillers gestopt. Daar is mijn HA ook altijd boos om. Ik moet eigenlijk dagelijks innemen voor de pijn in mijn rug. Dat doe ik niet en dus geen spiegel. Daarom duurt het ook lang als de pijn heviger is.
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:28:07 #288
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_220919131
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:22 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het nadeel van pijnstillers is dat je denkt dat het over is en je dan onbedoeld de boel meer gaat overbelasten. Ik neem ze ook niet hoor. Nu kan ik ook niet tegen pijnstilers mee, dus moet alles met parcetamol doen
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.

En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.

Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 11:34:24 #289
388664 crew  Dotteke
pi_220919150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:28 schreef Patapon het volgende:

[..]
Ik word er suf van en krijg huiduitslag. Daarnaast heb ik een hoge bloeddruk en dat gaat ook niet goed samen met pijnstillers.

En ik leef al zolang met pijn dat ben ik inmiddels gewend.

Ik slik naproxen met paracetamol als de pijn te erg is.
Dat is ook wat ik tegen mijn therapeut zet, je went ook aan pijn.
Zenuwpijn is echt een rot pijn, ik heb Ischias en een hernis die beide voor een uitstralende pijn naar links geven tott onder aan mijn voet. Maar heel soms wil rechts ook mee doen en die vind ik dan altijd scherper dan de pijn links. Links ben ik gewend
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220919193
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 12:14:52 #291
388664 crew  Dotteke
pi_220919390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een voorzichtige knuffel voor de dames met pijn
Dat lijkt me zo zwaar...
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220919399
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet niet beter, zie het niet als zwaar
Ik denk dat wat jij hebt veel zwaarder is
Daar gaan we weer :+
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe _O-
  Moderator zaterdag 30 mei 2026 @ 12:40:22 #293
388664 crew  Dotteke
pi_220919634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:16 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Daar gaan we weer :+
Jij vindt mijn situatie zwaar en ik de jouwe _O-
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220920387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind altijd iedereen die ergens mee kampt, lichamelijk of geestelijk zwaar
De en kan 10 kilo dragen een ander 20
Maar voor die van 10 kilo is het net zo zwaar als voor die van 20 denk ik altijd
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 07:03:55 #295
388664 crew  Dotteke
pi_220933298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 14:01 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Je went ook aan het gewicht dat je draagt. Ik weet niet anders
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220935635
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 07:03 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Zo is het ook, je lijf past zich daarop aan.
We zijn dus gewoon super gespierd ja! ;)
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 13:34:53 #297
388664 crew  Dotteke
pi_220935653
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:29 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
We zijn dus gewoon super gespierd ja! ;)
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hard _O- is dat ook gespierd

Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220935723
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:34 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Bij fysio zegt al jou spieren is net lood zo hard _O- is dat ook gespierd

Mijn eerste aardbeitjes van die jaar worden al rood
[ afbeelding ]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus

Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes O+
  Moderator maandag 1 juni 2026 @ 14:23:57 #299
388664 crew  Dotteke
pi_220935864
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 13:46 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Lichamelijk en geestelijk een krachtpatser dus

Oooh gezellig hoor, die aardbeienplantjes O+
En dat is allemaal voortgekomen uit drie trosjeswortels van de aarbeienplant, dacht wat krijg ik ni
Dacht ik krijg drie plantjes maar kreeg drie zakjes met alleen wat wortels
Had dus hele kleine plantjes
Nu heb ik ieder jaar zoveel stekkies dat mijn tuins straks een en al aardbei is lol

[ Bericht 4% gewijzigd door Dotteke op 01-06-2026 17:11:11 ]
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220938428
Op naar de zomer ;)
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_220938430
Vol
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')