Jeeeeeej lentequote:Op zondag 8 februari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx
Hij was al een paar dagen dichtquote:
Ik had hem al gezien, mooiquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een erg winterse tekening voor de lente
[ afbeelding ]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?quote:
Hm... tja... moeilijke vraagquote:Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Ja ze had natuurlijk ook heel wat. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2026 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodigquote:Op zondag 22 februari 2026 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoorquote:Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig
Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort
Ben even te lui om het tevoorschijn te toverenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoormaar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn
Heb je nog een borduurwerk liggen?
quote:Op zondag 22 februari 2026 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik durf te wedden dat je knapper en netter kleurt dan ik zou doen
Haha dat soort projecten ken ik ook jaquote:Op zondag 22 februari 2026 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
En klinkt als een leuk borduurwerkje.
Ik heb de mijne al zo lang in de kast liggen dat ik het niet meer weet![]()
Het is in ieder geval in een winterse setting en ik denk een muisje.
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn levenquote:Op maandag 23 februari 2026 20:44 schreef Sarabi het volgende:
Hoe gaat het met je CotS?![]()
Ik heb net ruim een uur zitten kleuren.
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uitquote:Op maandag 23 februari 2026 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben zo moe en dit is denk ik de zwaarste periode in mijn leven
Maar gezien de situatie houd ik mezelf wel staande.
Goed dat je lekker bezig bent gegaan
Doe je dat cozy of "gewoon"?
Hier morgen weer creatief denk ikis belangrijk
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat cozy is dus ik ga van gewoon uit
En het is niet gek dat je je zo voelt op dit momentje doet het goed.
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.quote:Op maandag 23 februari 2026 20:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uhm... dat zijn wat grovere en schattige platen die met alcoholmarkers ingekleurd worden en waarbij je zelf allerlei details kan toevoegen. Dus structuurtjes in vacht en materialen maken en zo.
Ziet er super leuk uit. Alleen ik ga niet zo'n boekje kopen, want ik kom niet verder dan kwart pagina
Net zoals lego: in de mode, maar ik ben er stom mee
Dank je wel
Ik doe keihard mijn best. Denk dat als alles voorbij is er wel een weekje kliniek komt, maar dat is een zorg voor dan
Lap tekst -> sorry
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?quote:Op woensdag 25 februari 2026 18:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb Cozy Cuties besteld. En ook voor het eerst ooit alcoholmarkers, ben benieuwd.
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.quote:Op woensdag 25 februari 2026 19:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben benieuwd! Wil je ervaringen en resultaat delen met ons?
Ik heb ook zo'n boekje besteld. Teveel stress om echt zelf wat te doen
Oh ja, het kleurt idd wel anders dan stift of kleurpotlodenquote:Op donderdag 26 februari 2026 09:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal het laten weten. Eerst even een filmpje zoeken van hoe je die markers gebruikt.
En heel goed idee van je
Hey Lieffie, gaat het een beetje?quote:
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrotquote:Op vrijdag 27 februari 2026 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lieffie, gaat het een beetje?
quote:Op vrijdag 27 februari 2026 17:43 schreef Sarabi het volgende:
Als we iets voor je kunnen doen moet je het zeggen CotS![]()
Ik kan me niet voorstellen hoe dit voor je moet zijn.
En dat gevoel mag er ook zijn, denk dat iedereen zich zo zou voelen.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig
Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
Snap ik. Het is ook niet niets. Er gebeurd nu ineens zoveel zo snel.quote:Op vrijdag 27 februari 2026 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Eigelijk niet... doe mijn best, maar ik voel me verrot
[..]
Ik kan het me ook niet voorstellen
Verdoofd en verdrietig
Zou zo snel niet weten wat
Moet gewoon doorgaan denk ik...
lastig he je wilt denk ik het liefste nog zoveel mogelijk bij je moeder zijn.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 10:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja jullie hebben gelijk
Vanavond komt een vriendin langs. Dat is wel fijn
Nu even achter de laptop hangen
Straks schoonmaken voor die vriendin
Morgen weer naar mijn moeder. Ze wilde perse dat ik vandaag niet kwam en alleen leuke dingen doe. Krijg dat niet uit d'r hoofd
Dank je wel lieve Dotquote:Op maandag 2 maart 2026 07:29 schreef Dotteke het volgende:
Liever Child ik wil je even heel veel kracht en sterkte wensen voor deze zware week.
een hele dikke knuffel van mij
Gewoon doen wat goed voelt voor je op dat momentquote:Op maandag 2 maart 2026 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Als de begeleider weg is ga ik stresshaken... Knuffeltjes komen met een rap tempo van de naald. Niks anders lukt.
Alhoewel, sinds het concreet is heb ik maar een uurtje gehaakt. Alleen weer een dag niksen ga ik niet trekken
Ik heb hele leuke Pica Pau boekjes gekregen, leuk stijltje. Dus ga ik lekker veel van maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |