abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 08:33:10 #1
388664 crew  Dotteke
pi_220032885
CRE SLOWCHAT!

Chat on!



Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 08:33:42 #2
388664 crew  Dotteke
pi_220032888
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220033217
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx :W
Jeeeeeej lente *O*
pi_220035526
Wel een erg winterse tekening voor de lente ;)

  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:28:09 #6
388664 crew  Dotteke
pi_220038820
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 09:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Had dichtgooien niet gezien :@
Hij was al een paar dagen dicht :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:28:30 #7
388664 crew  Dotteke
pi_220038825
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een erg winterse tekening voor de lente ;)

[ afbeelding ]
Ik had hem al gezien, mooi ^O^
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220038920
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hij was al een paar dagen dicht :D
Jep... :+
pi_220038923
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik had hem al gezien, mooi ^O^
Dank je wel O+
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:39:00 #10
388664 crew  Dotteke
pi_220038977
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:35 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel O+
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220039048
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 17:44:12 #12
388664 crew  Dotteke
pi_220039094
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
Ja ze had natuurlijk ook heel wat. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220083884
Morgen het maandelijkse haakclubje *O*
Geen zin :') maar als ik er ben vind ik het erg leuk *O* Dus gewoon een cheerleaderpoppetje *O*
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 19:15:09 #14
388664 crew  Dotteke
pi_220178434
Wat een rust hier
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220178492
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:19 schreef Sarabi het volgende:
:W
Hoi O+
  Moderator zondag 22 februari 2026 @ 19:28:35 #17
388664 crew  Dotteke
pi_220178538
:W het alarm ging af. Lol.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220178819
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
pi_220178854
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
pi_220178858
Hier vooral haken en haken en haken. Even mijn hoofd leeg frummelen dus :)

Misschien zo nog even naar boven :Y
pi_220178875
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
pi_220178897
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:04 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig

Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort :Y
pi_220179307
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig

Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort :Y
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoor :D maar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn

Heb je nog een borduurwerk liggen?
pi_220179343
quote:
0s.gif Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoor :D maar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn

Heb je nog een borduurwerk liggen?
Ben even te lui om het tevoorschijn te toveren

Maar een kat die een goudvis uit een kom probeert te vissen

En embroidery van bloemen en paddenstoelen.

En jij?
pi_220179356
Ik durf te wedden dat je knapper en netter kleurt dan ik zou doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')