Jeeeeeej lentequote:Op zondag 8 februari 2026 08:33 schreef Dotteke het volgende:
Wat een rust hier, en ook geen nieuwe geopend. Bij deze
Morguh dames en Nixxx
Hij was al een paar dagen dichtquote:
Ik had hem al gezien, mooiquote:Op zondag 8 februari 2026 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wel een erg winterse tekening voor de lente
[ afbeelding ]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?quote:
Hm... tja... moeilijke vraagquote:Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen dank. Hoe is het met je moeder?
Ja ze had natuurlijk ook heel wat. Hopelijk gaat ze zich snel beter voelenquote:Op zondag 8 februari 2026 17:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm... tja... moeilijke vraag
Veel pijn en veel moe
Ze is altijd blij wanneer ik er ben. Alleen tja... het gaat zwaar voor haar
Goed bezigquote:Op zondag 22 februari 2026 19:58 schreef Sarabi het volgende:
Vanaf morgen weer proberen elke dag in ieder geval even kort creatief bezig te zijn
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.quote:Op zondag 22 februari 2026 20:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Goed bezig
Specifieke hobby of afwisseling?
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodigquote:Op zondag 22 februari 2026 20:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop zin te maken om te gaan haken, maar zou al blij zijn met een simpele kleurplaat of borduren.
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoorquote:Op zondag 22 februari 2026 20:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Simpel? Kleuren is net zo creatief en leuk. Wat ik online zo aan kleurwerk tegenkom doe ik niet na (cozy coloring is ook zo tof) en voor kleuren moet je heel erg veel geduld nodig
Borduren... kan ik ook wel weer doen binnenkort
Ben even te lui om het tevoorschijn te toverenquote:Op zondag 22 februari 2026 20:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah hoe ik kleur is niet zo knap hoormaar goed hoe dan ook goed om creatief bezig te zijn
Heb je nog een borduurwerk liggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |