abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8705342
Laatst las ik veel reacties op het vetvrij ziekenhuisdieet (ook wel bekend als Slender You dieet). Waar vind ik de mensen die het dieet nu volgen? Zou graag ervaringen willen delen....
nvt
pi_8706028
Dat het een dieet van het ziekenhuis is, dat klopt dus niet

Net zoals het beruchte soep-dieet, dat van de Hartstichting zou zijn (klopt ook niks van).

In elk geval denk ik dat het om dit dieet gaat: http://www.geocities.com/slanklijn/vijfdagendieet1.html

Het is op zich goed vol te houden, (heb het vorige week 1 week gedaan), mits je niet gaat smokkelen met de yoghurt (dus geen Optimel of vruchtenyoghurt gaan eten) EN je er minstens 2 liter water bij drinkt.

Dat heb ik dus allebei niet gedaan en ik ben dan ook maar 1 kilo afgevallen die er nu netjes weer aan zit. Wel had ik veel minder last van mijn darmen (heb prikkelbare darm) en veel minder spierpijn na het sporten.

Anieweej, heel veel succes ermee !!

Groetjes
Syrena

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_8706075
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 11:43 schreef sdeweerd het volgende:
Laatst las ik veel reacties op het vetvrij ziekenhuisdieet (ook wel bekend als Slender You dieet). Waar vind ik de mensen die het dieet nu volgen? Zou graag ervaringen willen delen....
Oeps, je vroeg naar mensen die het nu volgen, misschien in het Dieet-topic op Fok! ? (Staat in Life-style) en er is een topic open op het Flair-forum.

Ik ben er dus weer mee gestopt Maar misschien begin ik na de carnaval nog een keer, maar dan zonder gesmokkel en met VEEL water.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')