Oh die.quote:
Op zich fijn dat dat niet voorbehouden is aan dagjesmensen in ESF.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
Dit is uiteraard deze keer wel gestart als grapje, maar ik vermoed dat een derde (als het niet meer is) in dat topic bloedserieus is. Van die types die opeens allerlei dingen beweren die grote onzin zijn, maar denken ze feitelijke informatie delen![]()
OWS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
Ik denk dat de overlap tussen de dagjesmensen die wel serieus is, bij beide evenementen groot is.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich fijn dat dat niet voorbehouden is aan dagjesmensen in ESF.
Nog geen Spanjaard of Spaanse gezien inderdaad.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zouden inderdaad meer startplekken moeten toewijzen aan echte schaatslanden.
Het is wachten tot Llop.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Nog geen Spanjaard of Spaanse gezien inderdaad.
Ik ga dadelijk weer gamen.quote:
quote:
En curling kijken.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga dadelijk weer gamen.
Ik hoor wel hoe het gingquote:
Spareribsquote:
Kom eraan!quote:
Is wel genot om te lezen hoor.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef Redefine het volgende:
Dit is uiteraard deze keer wel gestart als grapje, maar ik vermoed dat een derde (als het niet meer is) in dat topic bloedserieus is. Van die types die opeens allerlei dingen beweren die grote onzin zijn, maar denken ze feitelijke informatie delen![]()
OWS / Zijn dit de slechtste Olympische Spelen voor Nederland ooit?
Bij de lezers die niet serieus zijn zeer zeker. Bij degene die bloedserieus zijn past alleen eenquote:
Zo even een paar rondjes Gran Turismo rijden in VR tegen een oude schoolvriend van me. Daarna denk ik nog even wat leren voor Power BI en vanaf 12:30 de Super Bowl kijken.quote:
Oh ja de Super Bowl. Alvast veel plezier.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo even een paar rondjes Gran Turismo rijden in VR tegen een oude schoolvriend van me. Daarna denk ik nog even wat leren voor Power BI en vanaf 12:30 de Super Bowl kijken.
En jij?
Dank, dank!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh ja de Super Bowl. Alvast veel plezier.
Totdat er wel medailles komen.quote:
Dan zie je veel niet meer terug.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Totdat er wel medailles komen.
Daarom, is in F1 net zoquote:
Britjes en VS'ers gewonnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor wel hoe het ging
De Britten zijn ongekend aan het schroeien.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Britjes en VS'ers gewonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |