WK grapje.quote:
Geen perenijsjes lusten?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
WK grapje.
Iedereen eet daar perenijsjes en wij Belgen lusten dat niet
Even offtopic: Kom je uit Vlaanderen? Dacht altijd dat je uit NL kwam en verhuisd was naar België.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
WK grapje.
Iedereen eet daar perenijsjes en wij Belgen lusten dat niet
Nee nee, rasechte Vlamingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even offtopic: Kom je uit Vlaanderen? Dacht altijd dat je uit NL kwam en verhuisd was naar België.
Nou ja misschien, maar dat is geen perenijsje, de kleur is veel te fel geelquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is iets echt Nederlands volgens mij
Forbidden prentjequote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja misschien, maar dat is geen perenijsje, de kleur is veel te fel geel
[ afbeelding ]
Dit is een perenijsje
Ik kan de link niet openenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Huh? Begrijp oprecht niet wat je zegt
Mja, het moet er wel eentje voorstellenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow wow, het was gewoon de afbeelding van het perenijsje
[ afbeelding ]
Dat is niet wat in jouw nieuwe avatar jouw mond in gaat
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja, het moet er wel eentje voorstellen
Ze hebben m voor mij gemaakt, ik vond het liefquote:Op zondag 28 juni 2026 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja correcter, die gele kleur sloeg nergens op, no offense
Ja het is ook lief.. ik kan je ook wat flauwekul maken en dan is het alsnog lief dat ik het maak maar het helpt nog niet als het nergens op slaat.. waarom heb je je avatar nog niet aangepast?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze hebben m voor mij gemaakt, ik vond het lief
Alvast een fijne dag gewenst!!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:37 schreef Masberum het volgende:
Ik ga nu wel proberen te slapen. Morgen weer reizen naar Groningen en familie ontmoeten vanwege mijn 41ste verjaardag op maandag. Vanaf dinsdag ben ik hier weer
Zou die inmiddels gearresteerd zijn? Al een tijdje niet gezienquote:
Die is weggepest, min of meer, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou die inmiddels gearresteerd zijn? Al een tijdje niet gezien
Nee denk het niet. Heb niet vaak echt lekkere 15 jarige gezien en sowieso is t niet legaal. Meeste vrouwen zijn rond de 17 of zo echt t aantrekkelijkstquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:12 schreef rival het volgende:
Dus als 15 legaal was zou je ook tot 15 gaan TS?
En die van 13 van de week?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:26 schreef incel het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb niet vaak echt lekkere 15 jarige gezien en sowieso is t niet legaal. Meeste vrouwen zijn rond de 17 of zo echt t aantrekkelijkst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |