Nee en ik niet aan jouw mening.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gelukkig hebben andere mensen niets te maken met hoe jij je voelt.
In Bulgarije is de leeftijd voor seks met consent 14 legaal. Daar moet ik toch echt niet aan denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.
Als ze oprecht verliefd worden, ok… kan. Ook niet echt een heel gelijkwaardige basis, maar goed.
Maar voor een ONS: echt niet doen.
Nou, precies dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In Bulgarije is de leeftijd voor seks met consent 14 legaal. Daar moet ik toch echt niet aan denken.
18-jarigen zijn hoewel fysiek soms heerlijk gevormd op emotioneel vlak nog vaak halve kinderen.
Ze willen niet voor niks de leeftijd voor sekswerk verhogen naar 21.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Ik zie ook wel eens een 18 jarige die aantrekkelijk eruit ziet. Maar een gesprekje van 5 minuten doet je daar wel van genezen.
Je moet ook niet met ze praten. Je moet ze gewoon neukenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Ik zie ook wel eens een 18 jarige die aantrekkelijk eruit ziet. Maar een gesprekje van 5 minuten doet je daar wel van genezen.
De ene 18/19/20-jarige is de ander ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Dan kom ik uit op 12quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.
Ik kom dan op 17,5 uit. Volstrekt legaal. Dus geen probleem meequote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Zegt een persoon die zijn vriendin niet liktquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.
26quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Vervelende is dus wel dat ze eerst willen praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet met ze praten. Je moet ze gewoon neuken
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…
Voor mij is gedeeld door 2 min zeven legaal, kom je daar onder absoluut niet doen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…
Het is plus 7 toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:55 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Voor mij is gedeeld door 2 min zeven legaal, kom je daar onder absoluut niet doen natuurlijk
Tja ik heb destijds best veel commentaar gehad op mijn relatie met iemand die ruim 30 jaar jonger was en dat snap ik ook wel maar als zij daar geen problemen mee heeft en daar bewust voor kiestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je al echt oud bent, kan -7 ook wel
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik
[..]
Tja ik heb destijds best veel commentaar gehad op mijn relatie met iemand die ruim 30 jaar jonger was en dat snap ik ook wel maar als zij daar geen problemen mee heeft en daar bewust voor kiest
Niet alleen maar in erg jong maar ik heb ik er wel een flink zwak voor dat geef ik zeker toe, zeg ook dat er wel steeds beter op let door gelijk te denken, nee dit kan niet ze is nog een studente( bijvoorbeeld) en dan proberen die gevoelens af te remmen wat zeker steeds beter lukt gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.
Maar je moet wel eerlijk zijn dat jij ook enkel maar interesse in erg jong hebt (in vergelijking met jouw leeftijd).
27, klinkt acceptabel.quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Leuke nieuwe avatarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.
Maar je moet wel eerlijk zijn dat jij ook enkel maar interesse in erg jong hebt (in vergelijking met jouw leeftijd).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |