quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Je mist duidelijk het punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:41 schreef incel het volgende:
[..]
Zolang ze maar aan mij denken als ze dat doen.
En andersom?quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Als ze lekker is (niet oud, vies of dik) geldt er geen leeftijd, zolang je een stijve kan krijgen denk ik.quote:
Absoluut niet waar...quote:Op maandag 22 juni 2026 10:35 schreef incel het volgende:
[..]
Als ze lekker is (niet oud, vies of dik) geldt er geen leeftijd, zolang je een stijve kan krijgen denk ik.
Haha oke fair enough, maar wat ik bedoel is dat mensen het over het algemeen minder erg vinden een oudere vrouw met jongere manquote:Op maandag 22 juni 2026 10:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Absoluut niet waar...
Kinders krijgen al erecties.
Alsjeblieft zeg..
Wat dus, als dit buiten het wettelijke valt, even slecht is.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:56 schreef incel het volgende:
[..]
Haha oke fair enough, maar wat ik bedoel is dat mensen het over het algemeen minder erg vinden een oudere vrouw met jongere man
Precies ja! Daarom gewoon de wet volgen en geen onderscheid maken. Legaal? Ga je gang. Niet legaal? Nog even wachten!quote:Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat dus, als dit buiten het wettelijke valt, even slecht is.
Nee, daar ben ik het gewoon niet mee eens..quote:Op maandag 22 juni 2026 10:58 schreef incel het volgende:
[..]
Precies ja! Daarom gewoon de wet volgen en geen onderscheid maken. Legaal? Ga je gang. Niet legaal? Nog even wachten!
Alsof een ouder persoon niet spijt kan krijgen van de mensen waar hij in het verleden seks mee heeft gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het gewoon niet mee eens..
'Leuk' voor die oudere persoon maar de jongere kan er later wel mee in de knoop geraken. Vooral omdat het vanuit de oudere persoon geil en spannend en lekker is, terwijl die jongere nog idealistisch is en hoopt dat ze meer is dan een gat voor een geile oude viezerik.
Het is het niet waard.
Maar die is oud genoeg om volwassen keuzes te maken...quote:Op maandag 22 juni 2026 11:20 schreef incel het volgende:
[..]
Alsof een ouder persoon niet spijt kan krijgen van de mensen waar hij in het verleden seks mee heeft gehad.
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar die is oud genoeg om volwassen keuzes te maken...
De wet trekt gewoon 1 lijn. Ze kan niet alle mogelijke situaties beschrijven en daar al dan niet strafrechtelijke consequenties aan hangen.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.
Ja zo ziet het er een beetje uit alleen ik ben knapper en minder rood en haar tieten zijn iets groterquote:Op maandag 22 juni 2026 14:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
TS en zijn vriendin (die echt bestaat).
Deze man weet.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:14 schreef Xylar het volgende:
Ik hou niet van jong. Mijn vriendin is 4 jaar ouder
Je kan wettelijk wel volwassen zijn maar als je weet dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kind tot ze 21 jaar zijn, dan zegt dat ook weer iets. Als je dan nog weet dan hersenen pas volgroeid zijn op je 25e, dan zegt dit nog meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.
Not illegalquote:Op maandag 22 juni 2026 15:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zijn kinderen. Blijf er met je vieze vuile poten vanaf.
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.quote:
Dat kan. Ik heb weleens een meerderjarige tiener gedaan die theoretisch mijn kind had kunnen zijn. Voelde ik niks negatiefs bij.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.
Gelukkig hebben andere mensen niets te maken met hoe jij je voelt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |