Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.
Neem het maar niet al te serieusquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.
Echt, hoe meer reacties ik van jou lees, hoe minder geloofwaardig ik het vind dat je omgang hebt met vrouwen anders dan jouw eigen moeder.
Ik zie mezelf ook niet als een oude lul. Ben bijna 40 maar nog geen steek veranderd van toen ik 20 wasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.
Echt, hoe meer reacties ik van jou lees, hoe minder geloofwaardig ik het vind dat je omgang hebt met vrouwen anders dan jouw eigen moeder.
Het gaat erom hoe een 16-jarige jou ziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet als een oude lul. Ben bijna 40 maar nog geen steek veranderd van toen ik 20 was
Als een zogeheten 'sure thing'quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe een 16-jarige jou ziet.
Nou.....quote:
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.....
Eerst maar eens zorgen voor een orgasme en wat centjes voor een nieuw speeltje mocht je de skills niet hebben. Oh wacht, je doet geen oraal want 'te onderdanig' was het niet?
Bij jou zal het dus eerder een sure disappointment zijn vrees ik.
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)
Zolang ze maar aan mij denken als ze dat doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.
Piksquote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)
Echt wel jonge, kheb keiveel geneuktquote:Op zondag 21 juni 2026 09:22 schreef Isdatzo het volgende:
Alsof TS überhaupt een vrouw eender welke leeftijd aanraakt.
Zijn oeuvre op dit forum spreekt boekdelen.
Wat ben je met een mooie lul als hetgeen wat er aan hangt niet weet wat ie doetquote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat ben je met een mooie lul als hetgeen wat er aan hangt niet weet wat ie doet
In Nederlandquote:
Dit dus..quote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.
Niet bij een bijna 40 jarige die echt keiveel heeft geneuktquote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.
Ik vind je te negatief. Ik heb mezelf vaker aangenaam verrast dat iedereen dacht dat gaat hem nooit lukken en dat t me uiteindelijk toch gewoon gelukt was.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet bij een bijna 40 jarige die echt keiveel heeft geneukt
Ik kan alleen afgaan van hetgeen je hier op het forum neerschrijft.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind je te negatief. Ik heb mezelf vaker aangenaam verrast dat iedereen dacht dat gaat hem nooit lukken en dat t me uiteindelijk toch gewoon gelukt was.
Ik weet niet of ik mezelf echt als Casanova zou bestempelen maar ja ik doe het wel goed, maar niet zo goed weet je het kan altijd beterquote:Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan alleen afgaan van hetgeen je hier op het forum neerschrijft.
Wie weet ben je in het echt een ware Casanova en dan ben ik blij voor jou (en de vrouwen in je leven)
Het kan voor iedereen altijd beter he. We leren een leven lang.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:15 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mezelf echt als Casanova zou bestempelen maar ja ik doe het wel goed, maar niet zo goed weet je het kan altijd beter
Hahahahahahaha!quote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |