Vind ik niet. Ik merk dat tegenwoordig bij vrouwen juist weer die traditionele drang aan het opkomen is om juist gewoon lang samen te zijn en loyaal te zijn. De enige reden dat ze hier ooit aan zal twijfelen is als oudere vrouwen zoals jij hun naar beneden proberen te trekken om hun wijs te maken dat een man die een paar jaartjes ouder is slecht voor ze zou zijn of zoquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Blegh..
Kinders als statussymbool en jezelf de aap op de grootste rots voelen.
Hoe onderontwikkeld ben je zelf dan.
Maar niet getreurd, binnenkort ziet dat meisje in dat je eigenlijk een ouwe zak bent zonder inhoud en gaat ze er vandoor met een frisse leeftijdsgenoot
Kortom, een vrouw zie je niet als persoon, maar als trofee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:05 schreef incel het volgende:
[..]
Maar dat is het juist wel, want is super moeilijk om dat te doen op de legit wijze en iedereen haat je als je het doet en alsnog heb je er schijt aan. In de geschiedenis hadden alleen echte alpha's jonge vriendinnen en dat is tegenwoordig niet opeens anders. Het is 1van de grootste flexen die je kan hebben als man. Nog beter dan een gouden rolex of zo. Als je 40 bent en je hebt een lekker blond chickie van 18 die je echt leuk vindt dus niet alleen voor je geld. Dat is iets wat veel mannen niet klaar kunnen spelen hoor.
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:27 schreef Invisibli het volgende:
Max leeftijdsverschil tussen 2 personen zou denk ik 8-10 jaar zijn. En dan pas vanaf de 30 jaar gerekend.
Alles wat meer afwijkt is toch wel twijfelachtig. Meer dsn dat aantal jaren verschil zorgt ervoor dat er te veel verschil is in ervaring, het emotionele vlak en de levensvisie.
Ergo, de kilo's staan los van de leeftijdquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik een eventueel leeftijdsverschil niet eens het belangrijkste. Ik vind het belangrijker dat ze wat betreft haar figuur bij me past. Ik heb zelf een nogal fors postuur en ik zou er geen goed gevoel bij hebben om het te doen met een heel slanke dame. Ik zou het dus eerder doen met een fors gebouwde meid van 18 dan met een gratenpakhuis van 45.
Misschien doe ik dan toch liever het ranke hertje van 25.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:27 schreef SemperLibertas het volgende:
Ergo, de kilo's staan los van de leeftijd
Maar zou je dan ook een vette oma van 85 doen ipv van een rank hertje van 25?
dat lijkt me een uitstekende keuzequote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien doe ik dan toch liever het ranke hertje van 25.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Zolang het legaal is , is het prima toch.
Je kunt ook een eigen norm hanteren buiten de wet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Zolang het legaal is zou ik er geen probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:31 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Je kunt ook een eigen norm hanteren buiten de wet.
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Hoe zo niet??
Als beide personen het willen, lijkt mij het geen probleem.
Mij lijkt een one night stand dan weer leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.
Als ze oprecht verliefd worden, ok… kan. Ook niet echt een heel gelijkwaardige basis, maar goed.
Maar voor een ONS: echt niet doen.
Preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Uh zeker wel gozer, als je er onder gaat is er echt iets mis met je. En het is ook hartstikke strafbaarquote:
Ook als je later beseft dat het meisje in kwestie daar bepaald niet positief op terugkijkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:51 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Mij lijkt een one night stand dan weer leuk.
Is Nederlands wat te hoog gegrepen voor je?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:12 schreef incel het volgende:
[..]
Precies
[..]
Uh zeker wel gozer, als je er onder gaat is er echt iets mis met je. En het is ook hartstikke strafbaar
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook als je later beseft dat het meisje in kwestie daar bepaald niet positief op terugkijkt?
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.
Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Neem het maar niet al te serieusquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.
Echt, hoe meer reacties ik van jou lees, hoe minder geloofwaardig ik het vind dat je omgang hebt met vrouwen anders dan jouw eigen moeder.
Ik zie mezelf ook niet als een oude lul. Ben bijna 40 maar nog geen steek veranderd van toen ik 20 wasquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ja, want daarom kijkt een 16 jarig meisje ook negatief terug op seks met een (voor haar) ouwe lul zoals ik.
Echt, hoe meer reacties ik van jou lees, hoe minder geloofwaardig ik het vind dat je omgang hebt met vrouwen anders dan jouw eigen moeder.
Het gaat erom hoe een 16-jarige jou ziet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:50 schreef incel het volgende:
[..]
Ik zie mezelf ook niet als een oude lul. Ben bijna 40 maar nog geen steek veranderd van toen ik 20 was
Als een zogeheten 'sure thing'quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het gaat erom hoe een 16-jarige jou ziet.
Nou.....quote:
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou.....
Eerst maar eens zorgen voor een orgasme en wat centjes voor een nieuw speeltje mocht je de skills niet hebben. Oh wacht, je doet geen oraal want 'te onderdanig' was het niet?
Bij jou zal het dus eerder een sure disappointment zijn vrees ik.
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.quote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)
Zolang ze maar aan mij denken als ze dat doen.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.
Piksquote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Echt niet ik heb een hele mooie lul dat maakt veel goed (schijnt, heb ik verschillende en meerdere malen horen zeggen)
Echt wel jonge, kheb keiveel geneuktquote:Op zondag 21 juni 2026 09:22 schreef Isdatzo het volgende:
Alsof TS überhaupt een vrouw eender welke leeftijd aanraakt.
Zijn oeuvre op dit forum spreekt boekdelen.
Wat ben je met een mooie lul als hetgeen wat er aan hangt niet weet wat ie doetquote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat ben je met een mooie lul als hetgeen wat er aan hangt niet weet wat ie doet
In Nederlandquote:
Dit dus..quote:Op zondag 21 juni 2026 08:04 schreef Donna het volgende:
[..]
En vervolgens maken ze het thuis zelf af.
Niet bij een bijna 40 jarige die echt keiveel heeft geneuktquote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.
Ik vind je te negatief. Ik heb mezelf vaker aangenaam verrast dat iedereen dacht dat gaat hem nooit lukken en dat t me uiteindelijk toch gewoon gelukt was.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet bij een bijna 40 jarige die echt keiveel heeft geneukt
Ik kan alleen afgaan van hetgeen je hier op het forum neerschrijft.quote:Op zondag 21 juni 2026 10:56 schreef incel het volgende:
[..]
Ik vind je te negatief. Ik heb mezelf vaker aangenaam verrast dat iedereen dacht dat gaat hem nooit lukken en dat t me uiteindelijk toch gewoon gelukt was.
Ik weet niet of ik mezelf echt als Casanova zou bestempelen maar ja ik doe het wel goed, maar niet zo goed weet je het kan altijd beterquote:Op zondag 21 juni 2026 11:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik kan alleen afgaan van hetgeen je hier op het forum neerschrijft.
Wie weet ben je in het echt een ware Casanova en dan ben ik blij voor jou (en de vrouwen in je leven)
Het kan voor iedereen altijd beter he. We leren een leven lang.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:15 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik mezelf echt als Casanova zou bestempelen maar ja ik doe het wel goed, maar niet zo goed weet je het kan altijd beter
Hahahahahahaha!quote:Op zondag 21 juni 2026 10:53 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan altijd nog leren en beter worden. Sommige vrouwen vinden dat juist leuk om daar bij te helpen.
quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Je mist duidelijk het punt.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:41 schreef incel het volgende:
[..]
Zolang ze maar aan mij denken als ze dat doen.
En andersom?quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
De ondergrens man -> vrouw is de leeftijd van de man gedeeld door twee plus zeven jaar...
Als ze lekker is (niet oud, vies of dik) geldt er geen leeftijd, zolang je een stijve kan krijgen denk ik.quote:
Absoluut niet waar...quote:Op maandag 22 juni 2026 10:35 schreef incel het volgende:
[..]
Als ze lekker is (niet oud, vies of dik) geldt er geen leeftijd, zolang je een stijve kan krijgen denk ik.
Haha oke fair enough, maar wat ik bedoel is dat mensen het over het algemeen minder erg vinden een oudere vrouw met jongere manquote:Op maandag 22 juni 2026 10:48 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Absoluut niet waar...
Kinders krijgen al erecties.
Alsjeblieft zeg..
Wat dus, als dit buiten het wettelijke valt, even slecht is.quote:Op maandag 22 juni 2026 10:56 schreef incel het volgende:
[..]
Haha oke fair enough, maar wat ik bedoel is dat mensen het over het algemeen minder erg vinden een oudere vrouw met jongere man
Precies ja! Daarom gewoon de wet volgen en geen onderscheid maken. Legaal? Ga je gang. Niet legaal? Nog even wachten!quote:Op maandag 22 juni 2026 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat dus, als dit buiten het wettelijke valt, even slecht is.
Nee, daar ben ik het gewoon niet mee eens..quote:Op maandag 22 juni 2026 10:58 schreef incel het volgende:
[..]
Precies ja! Daarom gewoon de wet volgen en geen onderscheid maken. Legaal? Ga je gang. Niet legaal? Nog even wachten!
Alsof een ouder persoon niet spijt kan krijgen van de mensen waar hij in het verleden seks mee heeft gehad.quote:Op maandag 22 juni 2026 11:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik het gewoon niet mee eens..
'Leuk' voor die oudere persoon maar de jongere kan er later wel mee in de knoop geraken. Vooral omdat het vanuit de oudere persoon geil en spannend en lekker is, terwijl die jongere nog idealistisch is en hoopt dat ze meer is dan een gat voor een geile oude viezerik.
Het is het niet waard.
Maar die is oud genoeg om volwassen keuzes te maken...quote:Op maandag 22 juni 2026 11:20 schreef incel het volgende:
[..]
Alsof een ouder persoon niet spijt kan krijgen van de mensen waar hij in het verleden seks mee heeft gehad.
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:26 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar die is oud genoeg om volwassen keuzes te maken...
De wet trekt gewoon 1 lijn. Ze kan niet alle mogelijke situaties beschrijven en daar al dan niet strafrechtelijke consequenties aan hangen.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.
Ja zo ziet het er een beetje uit alleen ik ben knapper en minder rood en haar tieten zijn iets groterquote:Op maandag 22 juni 2026 14:14 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
TS en zijn vriendin (die echt bestaat).
Deze man weet.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:14 schreef Xylar het volgende:
Ik hou niet van jong. Mijn vriendin is 4 jaar ouder
Je kan wettelijk wel volwassen zijn maar als je weet dat ouders verantwoordelijk zijn voor hun kind tot ze 21 jaar zijn, dan zegt dat ook weer iets. Als je dan nog weet dan hersenen pas volgroeid zijn op je 25e, dan zegt dit nog meer.quote:Op maandag 22 juni 2026 13:50 schreef incel het volgende:
[..]
Volgens de wet zij dus ook. Oja jouw mening is belangrijker dan wat er in de wet staat.
Not illegalquote:Op maandag 22 juni 2026 15:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het zijn kinderen. Blijf er met je vieze vuile poten vanaf.
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.quote:
Dat kan. Ik heb weleens een meerderjarige tiener gedaan die theoretisch mijn kind had kunnen zijn. Voelde ik niks negatiefs bij.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.
Gelukkig hebben andere mensen niets te maken met hoe jij je voelt.quote:Op maandag 22 juni 2026 19:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Qua leeftijd kan het je eigen dochter zijn. Daar zou ik mij niet fijn bij voelen.
Nee en ik niet aan jouw mening.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Gelukkig hebben andere mensen niets te maken met hoe jij je voelt.
In Bulgarije is de leeftijd voor seks met consent 14 legaal. Daar moet ik toch echt niet aan denken.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.
Als ze oprecht verliefd worden, ok… kan. Ook niet echt een heel gelijkwaardige basis, maar goed.
Maar voor een ONS: echt niet doen.
Nou, precies dat.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
In Bulgarije is de leeftijd voor seks met consent 14 legaal. Daar moet ik toch echt niet aan denken.
18-jarigen zijn hoewel fysiek soms heerlijk gevormd op emotioneel vlak nog vaak halve kinderen.
Ze willen niet voor niks de leeftijd voor sekswerk verhogen naar 21.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Ik zie ook wel eens een 18 jarige die aantrekkelijk eruit ziet. Maar een gesprekje van 5 minuten doet je daar wel van genezen.
Je moet ook niet met ze praten. Je moet ze gewoon neukenquote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Ik zie ook wel eens een 18 jarige die aantrekkelijk eruit ziet. Maar een gesprekje van 5 minuten doet je daar wel van genezen.
De ene 18/19/20-jarige is de ander ook niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 16:00 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nou, precies dat.
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
Dan kom ik uit op 12quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.
Ik kom dan op 17,5 uit. Volstrekt legaal. Dus geen probleem meequote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Of de leeftijd van de man gedeeld door twee min zeven. Is het voor mij nog steeds legaal.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Zegt een persoon die zijn vriendin niet liktquote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
26quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Vervelende is dus wel dat ze eerst willen praten.quote:Op dinsdag 23 juni 2026 18:13 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet ook niet met ze praten. Je moet ze gewoon neuken
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:17 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…
Voor mij is gedeeld door 2 min zeven legaal, kom je daar onder absoluut niet doen natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dus een 40 jarige man met een 13 jarige… What could go wrong…
Het is plus 7 toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:55 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Voor mij is gedeeld door 2 min zeven legaal, kom je daar onder absoluut niet doen natuurlijk
Tja ik heb destijds best veel commentaar gehad op mijn relatie met iemand die ruim 30 jaar jonger was en dat snap ik ook wel maar als zij daar geen problemen mee heeft en daar bewust voor kiestquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als je al echt oud bent, kan -7 ook wel
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:29 schreef Cupfighter het volgende:
Ik
[..]
Tja ik heb destijds best veel commentaar gehad op mijn relatie met iemand die ruim 30 jaar jonger was en dat snap ik ook wel maar als zij daar geen problemen mee heeft en daar bewust voor kiest
Niet alleen maar in erg jong maar ik heb ik er wel een flink zwak voor dat geef ik zeker toe, zeg ook dat er wel steeds beter op let door gelijk te denken, nee dit kan niet ze is nog een studente( bijvoorbeeld) en dan proberen die gevoelens af te remmen wat zeker steeds beter lukt gelukkigquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.
Maar je moet wel eerlijk zijn dat jij ook enkel maar interesse in erg jong hebt (in vergelijking met jouw leeftijd).
27, klinkt acceptabel.quote:Op maandag 22 juni 2026 03:09 schreef PieterCornelis het volgende:
Leuke nieuwe avatarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als dat eens per toeval gebeurt, dan is dat zo. Zeker voor een echte relatie ipv gewoon met zo jong mogelijk seks willen hebben.
Maar je moet wel eerlijk zijn dat jij ook enkel maar interesse in erg jong hebt (in vergelijking met jouw leeftijd).
WK grapje.quote:
Geen perenijsjes lusten?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
WK grapje.
Iedereen eet daar perenijsjes en wij Belgen lusten dat niet
Even offtopic: Kom je uit Vlaanderen? Dacht altijd dat je uit NL kwam en verhuisd was naar België.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
WK grapje.
Iedereen eet daar perenijsjes en wij Belgen lusten dat niet
Nee nee, rasechte Vlamingquote:Op zaterdag 27 juni 2026 19:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Even offtopic: Kom je uit Vlaanderen? Dacht altijd dat je uit NL kwam en verhuisd was naar België.
Nou ja misschien, maar dat is geen perenijsje, de kleur is veel te fel geelquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is iets echt Nederlands volgens mij
Forbidden prentjequote:Op zondag 28 juni 2026 00:05 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja misschien, maar dat is geen perenijsje, de kleur is veel te fel geel
[ afbeelding ]
Dit is een perenijsje
Ik kan de link niet openenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:07 schreef Masberum het volgende:
[..]
Huh? Begrijp oprecht niet wat je zegt
Mja, het moet er wel eentje voorstellenquote:Op zondag 28 juni 2026 00:10 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ow wow, het was gewoon de afbeelding van het perenijsje
[ afbeelding ]
Dat is niet wat in jouw nieuwe avatar jouw mond in gaat
quote:Op zondag 28 juni 2026 00:16 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja, het moet er wel eentje voorstellen
Ze hebben m voor mij gemaakt, ik vond het liefquote:Op zondag 28 juni 2026 00:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou ja correcter, die gele kleur sloeg nergens op, no offense
Ja het is ook lief.. ik kan je ook wat flauwekul maken en dan is het alsnog lief dat ik het maak maar het helpt nog niet als het nergens op slaat.. waarom heb je je avatar nog niet aangepast?quote:Op zondag 28 juni 2026 00:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ze hebben m voor mij gemaakt, ik vond het lief
Alvast een fijne dag gewenst!!quote:Op zondag 28 juni 2026 00:37 schreef Masberum het volgende:
Ik ga nu wel proberen te slapen. Morgen weer reizen naar Groningen en familie ontmoeten vanwege mijn 41ste verjaardag op maandag. Vanaf dinsdag ben ik hier weer
Zou die inmiddels gearresteerd zijn? Al een tijdje niet gezienquote:
Die is weggepest, min of meer, denk ik.quote:Op zondag 28 juni 2026 17:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Zou die inmiddels gearresteerd zijn? Al een tijdje niet gezien
Nee denk het niet. Heb niet vaak echt lekkere 15 jarige gezien en sowieso is t niet legaal. Meeste vrouwen zijn rond de 17 of zo echt t aantrekkelijkstquote:Op dinsdag 23 juni 2026 15:12 schreef rival het volgende:
Dus als 15 legaal was zou je ook tot 15 gaan TS?
En die van 13 van de week?quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:26 schreef incel het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Heb niet vaak echt lekkere 15 jarige gezien en sowieso is t niet legaal. Meeste vrouwen zijn rond de 17 of zo echt t aantrekkelijkst
Ik heb iets veel lekkerders om op te zuigenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 21:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dat is iets echt Nederlands volgens mij
En juist daar gaat het foutquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:31 schreef incel het volgende:
[..]
oh k d8 er was iets in het nieuws of een topic of zo
quote:Op donderdag 2 juli 2026 10:56 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij spreekt in ieder geval wel minderjarig.
Lekker aan het trollen?quote:Op zondag 12 juli 2026 18:08 schreef Edding345 het volgende:
in duitsland 14, in japan 13, in nederland 16
In Japan is het tegenwoordig 16 en in Duitsland geldt 14 alleen als beide personen minderjarig zijn. Dusquote:Op zondag 12 juli 2026 18:08 schreef Edding345 het volgende:
Wat mij betreft wel maar ik wilde het toch netjes houdenquote:Op donderdag 16 juli 2026 18:19 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie niet oprecht ziek in zijn hoofd zijn?
Was het niet 8 in Oeganda?quote:Op zondag 12 juli 2026 18:08 schreef Edding345 het volgende:
Geen idee ben niet pedo witquote:
Zelfs 40 ziet er uit als 18 en in anime hebben ze 2000 jaar oude vampieren in 10 jarige bodiesquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:54 schreef MultiBanaan het volgende:
13 in Japan ziet er uit als 8, dus Japan is echt het walhalla voor pedo's
In Duitsland en Oostenrijk is het 14 volgens mijquote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Ze doen het er ook om hoor, zelfde als in Thailand dat ze een beugel nemen zodat ze jonger lijken.quote:Op vrijdag 17 juli 2026 10:54 schreef MultiBanaan het volgende:
Tsja vrouwen willen nou eenmaal jong lijken. Zo veel gebruiken ook make up en zo om er een paar jaar vanaf te halen.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:12 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ze doen het er ook om hoor, zelfde als in Thailand dat ze een beugel nemen zodat ze jonger lijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |