Vind ik niet. Ik merk dat tegenwoordig bij vrouwen juist weer die traditionele drang aan het opkomen is om juist gewoon lang samen te zijn en loyaal te zijn. De enige reden dat ze hier ooit aan zal twijfelen is als oudere vrouwen zoals jij hun naar beneden proberen te trekken om hun wijs te maken dat een man die een paar jaartjes ouder is slecht voor ze zou zijn of zoquote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Blegh..
Kinders als statussymbool en jezelf de aap op de grootste rots voelen.
Hoe onderontwikkeld ben je zelf dan.
Maar niet getreurd, binnenkort ziet dat meisje in dat je eigenlijk een ouwe zak bent zonder inhoud en gaat ze er vandoor met een frisse leeftijdsgenoot
Kortom, een vrouw zie je niet als persoon, maar als trofee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 16:05 schreef incel het volgende:
[..]
Maar dat is het juist wel, want is super moeilijk om dat te doen op de legit wijze en iedereen haat je als je het doet en alsnog heb je er schijt aan. In de geschiedenis hadden alleen echte alpha's jonge vriendinnen en dat is tegenwoordig niet opeens anders. Het is 1van de grootste flexen die je kan hebben als man. Nog beter dan een gouden rolex of zo. Als je 40 bent en je hebt een lekker blond chickie van 18 die je echt leuk vindt dus niet alleen voor je geld. Dat is iets wat veel mannen niet klaar kunnen spelen hoor.
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 19:27 schreef Invisibli het volgende:
Max leeftijdsverschil tussen 2 personen zou denk ik 8-10 jaar zijn. En dan pas vanaf de 30 jaar gerekend.
Alles wat meer afwijkt is toch wel twijfelachtig. Meer dsn dat aantal jaren verschil zorgt ervoor dat er te veel verschil is in ervaring, het emotionele vlak en de levensvisie.
Ergo, de kilo's staan los van de leeftijdquote:Op zaterdag 7 februari 2026 15:00 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik een eventueel leeftijdsverschil niet eens het belangrijkste. Ik vind het belangrijker dat ze wat betreft haar figuur bij me past. Ik heb zelf een nogal fors postuur en ik zou er geen goed gevoel bij hebben om het te doen met een heel slanke dame. Ik zou het dus eerder doen met een fors gebouwde meid van 18 dan met een gratenpakhuis van 45.
Misschien doe ik dan toch liever het ranke hertje van 25.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:27 schreef SemperLibertas het volgende:
Ergo, de kilo's staan los van de leeftijd
Maar zou je dan ook een vette oma van 85 doen ipv van een rank hertje van 25?
dat lijkt me een uitstekende keuzequote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien doe ik dan toch liever het ranke hertje van 25.
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Zolang het legaal is , is het prima toch.
Je kunt ook een eigen norm hanteren buiten de wet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Zolang het legaal is zou ik er geen probleem mee hebben.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:31 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Je kunt ook een eigen norm hanteren buiten de wet.
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 12:30 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Hoe zo niet??
Als beide personen het willen, lijkt mij het geen probleem.
Mij lijkt een one night stand dan weer leuk.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het hangt veel van de situatie af. Maar bv een man van 35 met een meisje van 16, dat is een mijnenveld.
Als ze oprecht verliefd worden, ok… kan. Ook niet echt een heel gelijkwaardige basis, maar goed.
Maar voor een ONS: echt niet doen.
Preciesquote:Op vrijdag 19 juni 2026 10:30 schreef Arjan456 het volgende:
Uh zeker wel gozer, als je er onder gaat is er echt iets mis met je. En het is ook hartstikke strafbaarquote:
Ook als je later beseft dat het meisje in kwestie daar bepaald niet positief op terugkijkt?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 13:51 schreef Arjan456 het volgende:
[..]
Mij lijkt een one night stand dan weer leuk.
Is Nederlands wat te hoog gegrepen voor je?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:12 schreef incel het volgende:
[..]
Precies
[..]
Uh zeker wel gozer, als je er onder gaat is er echt iets mis met je. En het is ook hartstikke strafbaar
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:31 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ook als je later beseft dat het meisje in kwestie daar bepaald niet positief op terugkijkt?
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:44 schreef incel het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon beter je best doen zodat ze dat dus wel doet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |