https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/sports/snowboardquote:Big Air (Men & Women)
February 5: Men’s Big Air Qualification
February 7: Men’s Big Air Final
February 8: Women’s Big Air Qualification
February 9: Women’s Big Air Final
Parallel Giant Slalom (PGS)
February 8: Women’s and Men’s PGS Qualification + Finals
Halfpipe (HP)
February 11: Halfpipe Qualifications
February 12: Women’s Halfpipe Final
February 13: Men’s Halfpipe Final
Snowboard Cross (SBX)
February 12: Men’s Snowboard Cross Finals
February 13: Women’s Snowboard Cross Finals
February 15: Mixed Team Snowboard Cross Finals
Slopestyle (Men & Women)
February 16: Slopestyle Qualifications
February 17: Women’s Slopestyle Final
February 18: Men’s Slopestyle Final
Ik vind alleen Slopestyle leukquote:Op donderdag 5 februari 2026 19:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziet allemaal gaaf uit maar van de scores snap ik nooit iets.
Geef mij maar snowboardcross of parallelslalom als het om snowboarden gaatquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen Slopestyle leuk
Oh ja dat sowieso, maar ik bedoel van de showsportenquote:Op donderdag 5 februari 2026 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geef mij maar snowboardcross of parallelslalom als het om snowboarden gaat
Slopestyle is wel beter dan dit ja
Parallel klutsknieën (Moguls) ook niet? Die vind ik dan nog het leukste van de showsporten, al komt dat dan wel vooral door het race element.quote:Op donderdag 5 februari 2026 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind alleen Slopestyle leuk
Dat blijft wel erg matig ja. Dacht dat dit bij de zomerspelen ook al met een sport was. Maar daar speelden bij de rugbymannen de nummers vier in de poule nog wel een wedstrijd op dag 1 van de Spelen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:15 schreef franklop het volgende:
Maar goed, voor deelnemers buiten de top 12 kunnen de Spelen al voorbij zijn voordat het begonnen is?
Daar vind ik wel wat van
Al deze atleten hebben ook nog de Slopestyle. Daardoor blijft het principe van niet uitgeschakeld kunnen worden voor dé openingsceremonie wel behouden.quote:Op donderdag 5 februari 2026 21:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat blijft wel erg matig ja. Dacht dat dit bij de zomerspelen ook al met een sport was. Maar daar speelden bij de rugbymannen de nummers vier in de poule nog wel een wedstrijd op dag 1 van de Spelen.
Niet iedereen heeft zich toch voor beide onderdelen gekwalificeerd?quote:Op donderdag 5 februari 2026 22:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Al deze atleten hebben ook nog de Slopestyle. Daardoor blijft het principe van niet uitgeschakeld kunnen worden voor dé openingsceremonie wel behouden.
Volgens de website en de commentatoren wel. Je kwalificeert je blijkbaar automatisch voor beide onderdelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 07:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zich toch voor beide onderdelen gekwalificeerd?
Of laat ik zo zeggen; het had zomaar kunnen zijn dat Vermaat zich oorspronkelijk alleen voor de Big Air had geplaatst
20:40quote:Op zaterdag 7 februari 2026 14:39 schreef Dagoduck het volgende:
Tot hoe laat duurt die finale vanavond ongeveer?
quote:
Van Bemmelen(?) is prima ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:50 schreef Redefine het volgende:
Deze commentator is een stuk energieker dan die bij het freestyle skiën.
Wel dezelfde als altijd bij ES. Dit is dan wel weer het type snelle jongen wat je bij zo'n onderdeel verwacht.
Naam weet ik niet. Maar het verschil met het freestyle skiën is extreem. Daar zit een dooie lul als commentator, terwijl ook dat toch een hippe en snelle sport is.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Bemmelen(?) is prima ja.
Was zeker regie van de NOS die dachten dat het de eerste springer was.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De volledige regie heeft iemand gemist
O had hij wel gesprongen dan?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
De volledige regie heeft iemand gemist
Ja die knaap was niet heel energiek, maar heeft wel echt verstand van zaken.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naam weet ik niet. Maar het verschil met het freestyle skiën is extreem. Daar zit een dooie lul als commentator, terwijl ook dat toch een hippe en snelle sport is.
Dat wel ja. Maar je verwacht als je verstand hebt van zo'n sport dat je wel wat enthousiaster bent.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:54 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja die knaap was niet heel energiek, maar heeft wel echt verstand van zaken.
Ik heb een deja vuquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel ja. Maar je verwacht als je verstand hebt van zo'n sport dat je wel wat enthousiaster bent.
Al gaat kennis van zaken en daadwerkelijk dingen zien als ze gebeuren i.p.v. alles missen boven enthousiasme.quote:
Er is niks mis met het commentaar van dit onderdeel he.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:58 schreef H.Vviv het volgende:
Kijk lekker op Sporza. Prima commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |