abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220008146
De ROI van dit soort ketens is gebaseerd op misleiding en bedrog. Maar dan ook letterlijk.
Als je even niet oplet, word je door deze boevenbende genaaid.
Even een kort onderzoekje gedaan op basis van de reviews op trustpilot en dat is niet mals. Wat een ordinaire tyfusleiers.

Wat er in mijn specifieke geval is gebeurd is het volgende.
Ik had onlangs een vliegticket geboekt via deze partij, maar als je een paar keer doorklikt word je gelokt met een aantrekkelijke aanbieding. Maak 15 dagen "gratis" gebruik van edreams prime, en je krijg flink wat korting.
Dus ik dacht, prima. Lets go. Mijn intuïtie die mij regelmatig niet in de steek laat, besloot om van deze pagina een print screen te maken. Je weet nooit als zo'n bedrijf je gaat naaien.

Toen de reis erop zat, wilde ik mijn prime lidmaatschap (nog binnen die 15 dagen) opzeggen. Dat ging echter niet zoals ik dacht. Er stond dat mijn prime in 2027 zou aflopen. 99 euro pleitos.

Nou mooi niet.. dus ik veel tijd verspillen om mijn punt duidelijk te maken. Maar ze gaven geen cm mee. Het is dat ik dus bewijs had in de vorm van een print screen dat ze hun keutel begonnen in te trekken.

Edreams deed beroep op de kleine lettertjes. Daarin staat dat een klant maar 1 keer per 3 jaar recht heeft op de voordelen van een 15 dagen proefabonnement.

Alles prima en wel, maar als ik geen gebruik mag maken van dit proefabonnement, dan verwacht je dat dit ook niet wordt aangeboden in je account.

Ze wilde max 73 restitueren, omdat prime 26 euro korting heeft gegeven op mijn vliegticket.
Maar goed.. als ik had geweten dat ik 26 euro meer had moeten betalen voor dit vliegticket, had ik natuurlijk nooit bij eDreams geboekt. Dus het is een schimmig laf spelletje dat gespeeld wordt en waar ze profiteren van domme, onschuldige en/of oudere mensen die door onoplettendheid of onwetendheid makkelijk te belazeren zijn.

Maar geloof mij.. ik ga niet akkoord met 73 euro.. ik ga strijdend ten onder. 99 euro wil ik terug! Desnoods ga ik een crowdfunding starten om met lotgenoten te strijden tegen dit soort tyfushonden.

Hiermee sluit ik af.. gegroet

[ Bericht 1% gewijzigd door Viesdik op 05-02-2026 14:01:43 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220013327
Je kan het toch gewoon storneren? Dan geef je bij de toko aan waarom je dat doet en is het verder hun probleem.
pi_220013623
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:17 schreef Tja..1986 het volgende:
Je kan het toch gewoon storneren? Dan geef je bij de toko aan waarom je dat doet en is het verder hun probleem.
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit met een automatische incasso is betaald.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator vrijdag 6 februari 2026 @ 10:05:42 #4
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_220013773
TT aangepast.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_220015673
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 09:42 schreef sigme het volgende:

[..]
Het lijkt me onwaarschijnlijk dat dit met een automatische incasso is betaald.
Beetje dom als hij zelf iets betaald heeft waar hij het niet mee eens is.
  vrijdag 6 februari 2026 @ 13:15:13 #6
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_220015689
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 13:55 schreef Viesdik het volgende:
Even een kort onderzoekje gedaan op basis van de reviews op trustpilot en dat is niet mals
Dat had je dus van te voren moeten doen.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_220015832
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:11 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]
Beetje dom als hij zelf iets betaald heeft waar hij het niet mee eens is.
Als ik het goed begrijp was het een betaling voor een jaar waar je van af kon zien tijdens de proefperiode (de eerste 15 dagen). Dus dan betaal je eerst, zeg je op binnen 15 dagen en verwacht je je geld terug.

Tenminste, dat is hoe ik het lees.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220015887
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2026 13:39 schreef sigme het volgende:

[..]
Als ik het goed begrijp was het een betaling voor een jaar waar je van af kon zien tijdens de proefperiode (de eerste 15 dagen). Dus dan betaal je eerst, zeg je op binnen 15 dagen en verwacht je je geld terug.

Tenminste, dat is hoe ik het lees.
Jeetje, dus is wel vragen om problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')