Het wordt voor vrouwen steeds onveiliger op straat. Na de moord op Lisa ben ik groot voorstander geworden voor het legaliseren van pepperspray voor vrouwen. Dat is met dit nieuwsbericht alleen maar weer versterkt.quote:Twee vrouwen vlak na elkaar aangerand door dezelfde man
DEN HAAG - Twee collega's zijn vlak na elkaar aangerand door dezelfde man. Hij is een stukje met de vrouwen meegelopen en heeft hen betast aan hun billen. De verdachte is op verzoek van de officier van justitie nu nog onherkenbaar te zien. Als hij zich niet meldt, worden volgende week herkenbare beelden getoond.
Het eerste slachtoffer zit op zaterdag 22 november rond 7.00 uur in tram 2 op weg naar haar werk. Bij de halte Laan van NOI in Den Haag stapt de verdachte in. Hij checkt niet in en staat wat onvast op zijn benen, waardoor het lijkt of hij onder invloed is.
Bij de halte Oostinje aan de Juliana van Stolberglaan stappen zowel de vrouw als de man uit. Ze loopt via de De Carpentierstraat richting haar werk, als de man naast haar komt lopen en een gesprek begint.
Het slachtoffer denkt dat hij haar als prostituee ziet en is bang dat hij haar wat aan zal doen. Ze begint harder te lopen, maar de man blijft bij haar en betast haar aan haar billen.
De vrouw gaat snel het gebouw waar ze werkt binnen en ziet dan dat de man nog een sigaret rookt op de hoek van de De Carpentierstraat en de Bezuidenhoutseweg.
Collega ook betast
Als ze later aan collega's vertelt wat er is gebeurd, blijkt dat één van hen precies hetzelfde is overkomen. Twee vrouwen die iets later vanaf de tramhalte over de De Carpentierstraat liepen, zijn dezelfde man tegengekomen.
Ook met hen is hij even meegelopen en heeft een van de vrouwen betast aan haar rug en billen.
https://www.omroepwest.nl(...)nd-door-dezelfde-man
signalement volgens het nieuwsbericht:quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je vult het alvast in?
Ik sluit het ook niet uit hoor (zou met de geblurde foto prima kunnen), maar vind het nog wat vroeg om dit soort dingen te roepen.
Legaliseer vuurwapens maar voor iedereenquote:Op woensdag 4 februari 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Het wordt voor vrouwen steeds onveiliger op straat. Na de moord op Lisa ben ik groot voorstander geworden voor het legaliseren van pepperspray voor vrouwen. Dat is met dit nieuwsbericht alleen maar weer versterkt.
Dat volk denkt dat iedereen zonder hoofddoek een hoer is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:11 schreef RotatoR het volgende:
Het slachtoffer denkt dat hij haar als prostituee ziet en is bang dat hij haar wat aan zal doen.
Dat is geen hele gekke gedachte, vlakbij die tramhalte waar de verdachte op tram 2 stapt zit namelijk een huis vol erotische dames.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
"Het slachtoffer denkt dat hij haar als prostituee ziet"
Haha wut.
Ah dat geeft wat context.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is geen hele gekke gedachte, vlakbij die tramhalte waar de verdachte op tram 2 stapt zit namelijk een huis vol erotische dames.
Vraag me niet waarom ik dit weet.
Je vraagt je toch af waarom dat signalement niet direct wordt gedeeld en in het nieuws komt. Is het omdat de dader weer een bepaalde afkomst heeft, het volk "dom houden" zodat de angel er uit is en men wederom met de feiten geconfronteerd wordt!!quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:31 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
signalement volgens het nieuwsbericht:
De verdachte is duidelijk te zien op camerabeelden uit de tram. Dit is zijn signalement:
Mogelijk tussen de 25 en 30 jaar oud
Slank postuur
Donkere huidskleur
Ongeveer 1,80 meter lang
Kort donker haar
Dikke zwarte jas met capuchon
Donkerblauwe trainingsbroek van Adidas
Zwarte schoenen
Zwarte schoudertas van Adidas
Ring om vinger aan rechterhand
staat gewoon duidelijk in het bericht dat we hier weer met de uitwassen van diversiteit te maken hebben. het blijft een verrijking voor ons allen.
Neem vrouwen serieus, behalve als de dader een allochtoon is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:52 schreef Jahr00n het volgende:
22 november een halve verkrachting en nu al in het nieuws. Nog geblurd ook.
Als we vrouwen serieus nemen moeten we hier toch echt wat harder in optreden.
Hoe weet jij dit?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is geen hele gekke gedachte, vlakbij die tramhalte waar de verdachte op tram 2 stapt zit namelijk een huis vol erotische dames.
Vraag me niet waarom ik dit weet.
Alle Westerse vrouwen zijn toch hoeren! Wollah.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:33 schreef inslagenreuring het volgende:
"Het slachtoffer denkt dat hij haar als prostituee ziet"
Haha wut.
Puur statistisch gezien moet je concluderen dat het leeuwendeel niet dit soort laffe criminaliteit pleegt. Dus je hoeft niet je hele immigratiebeleid aan te passen voor een paar rotte appels. Wel is het zo dat dat het meestal mensen van kleur zijn. Ook dat is een feit.quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je maakt het ook niet makkelijk, eerst zijn het "altijd weer die zwarten" en moeten we "die apen afschieten" en vervolgens kom je opeens met een nuancering aanzetten dat "het gros niet zo denkt". Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat dat kortsluiting geeft bij de verstandelijk wat minder bedeelden
Dat hoef je mij niet uit te leggen vriend, ik geef alleen maar aan dat een dergelijke duiding toch niet landt bij bepaalde figuren. Wokelinkse goedprater dat je d'r rondlooptquote:Op woensdag 4 februari 2026 18:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Puur statistisch gezien moet je concluderen dat het leeuwendeel niet dit soort laffe criminaliteit pleegt. Dus je hoeft niet je hele immigratiebeleid aan te passen voor een paar rotte appels.
Mensen die geen vrouwen aanranden zullen niet in de situatie komen dat <Knip>
En bedankt voor het compliment 🙏 Anderen wegzetten als minder bedeelden geeft goed je hautaine houding weer - wederom dank 👍quote:Op woensdag 4 februari 2026 18:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je maakt het ook niet makkelijk, eerst zijn het "altijd weer die zwarten" en moeten we "die apen afschieten" en vervolgens kom je opeens met een nuancering aanzetten dat "het gros niet zo denkt". Je kunt zelf toch ook wel bedenken dat dat kortsluiting geeft bij de verstandelijk wat minder bedeelden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |