Ja, die wonderspons. Die schuurt soms ook een laagje van het materiaal zelf mee, als je flink boent.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:39 schreef sigme het volgende:
Wonderspons (grijze variant, verkrijgbaar bij Action) al geprobeerd?
Die werkt soms wonderlijk goed op vlekken die door niets anders zich laten wegwerken.
Die grijze? Dat heb ik nooit meegemaakt; wel die andere (half wit, half blauw of roze).quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, die wonderspons. Die schuurt soms ook een laagje van het materiaal zelf mee, als je flink boent.
Ik weet niet meer exact welke het was. Heb er in de loop der jaren verschillende gebruikt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Die grijze? Dat heb ik nooit meegemaakt; wel die andere (half wit, half blauw of roze).
Die grijze die verdwijnen ongeveer onder je vingers als je er mee boent. Die anderen zijn 'duurzamer' ... als spons. Dus schuurt de andere helft van de boenpartij.
Ok. Maar dat maakt dus nogal verschil. Voor veilig schrobben wil je de wonderspons die keihard slijt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 15:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet meer exact welke het was. Heb er in de loop der jaren verschillende gebruikt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |