abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:58:38 #176
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220009791
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:57 schreef NailQueen het volgende:

[..]
En ik hou niet eens van koffie }:|
Je dag begint met een theetje :X

De smiley is voor het verkleinwoord niet voor thee zelf :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  donderdag 5 februari 2026 @ 17:59:05 #177
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220009795
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik doe meestal eerst de laptop openen en opstarten en terwijl dat ding aan het opstarten is, ga ik naar de wc.
Gewoon opstarten op de wc zelf is veel efficiënter :{w
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:03:12 #178
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220009820
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:57 schreef Redefine het volgende:

[..]
'Je dag begint door eerst even goed ons toilet vol te schijten. '
Kijk. Dat is een tekst die aandacht trekt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:05:05 #179
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220009832
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 17:59 schreef Redefine het volgende:

[..]
Gewoon opstarten op de wc zelf is veel efficiënter :{w
En daar dan gewoon de hele dag zitten?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:19:06 #180
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220009946
quote:
11s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
En daar dan gewoon de hele dag zitten?
Als jij dat prettig vindt, vooral doen.
  Moderator donderdag 5 februari 2026 @ 18:19:56 #181
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220009952
Hoe zouden jullie zelf een realistische werkdag beschrijven? Ik ben bang dat het bij mij niet echt een promo praatje zou zijn _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:19:57 #182
Brabo Bastard
pi_220009953
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:19 schreef Redefine het volgende:

[..]
Als jij dat prettig vindt, vooral doen.
Datadump.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:23:41 #183
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220009976
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:19 schreef Meke het volgende:
Hoe zouden jullie zelf een realistische werkdag beschrijven? Ik ben bang dat het bij mij niet echt een promo praatje zou zijn _O-
Ik ben geen verkoper, dus het wordt geen promo praatje. :)
Fuck the EBU.
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:28:32 #184
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220010011
quote:
Dat vind ik vrij lastig. Verschilt nog wel van dag tot dag. En veel dingen klinken op papier saaier dan dan ze zijn :+
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:28:53 #185
Brabo Bastard
pi_220010016
quote:
Ik maak dingen stuk.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:29:44 #186
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_220010025
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:28 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat vind ik vrij lastig. Verschilt nog wel van dag tot dag. En veel dingen klinken op papier saaier dan dan ze zijn :+
Hoe is 'vier uur per dag solitary spelen op je werkcomputer' in de realiteit minder saai dan op papier?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:32:24 #187
Brabo Bastard
pi_220010043
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:

[..]
Hoe is 'vier uur per dag solitary spelen op je werkcomputer' in de realiteit minder saai dan op papier?
Wel veel papier in die 4 uur.
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:39:08 #188
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_220010090
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:29 schreef Strani het volgende:

[..]
Dat zijn jouw werkzaamheden beste Straan. Er zijn mensen die wel gewoon werken ;(
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:39:40 #189
Brabo Bastard
pi_220010093
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:39 schreef Redefine het volgende:

[..]
Dat zijn jouw werkzaamheden beste Straan. Er zijn mensen die wel gewoon werken ;(
Betaald aanwezig zijn.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220010148
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 10:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Beetje hetzelfde als mensen die denken: ik ga darten.
Daar kan ik me nog van voorstellen dat je er toevalligerwijs in de kroeg of in de voetbalkantine achterkomt dat je aardig pijltjes kunt gooien. Maar zo werkt het met curling niet echt :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 18:49:45 #191
Brabo Bastard
pi_220010155
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:49 schreef Arizona het volgende:

[..]
Daar kan ik me nog van voorstellen dat je er toevalligerwijs in de kroeg of in de voetbalkantine achterkomt dat je aardig pijltjes kunt gooien. Maar zo werkt het met curling niet echt :')
Dat is waar :P
"Omae wa mou shindeiru."
  donderdag 5 februari 2026 @ 18:57:02 #192
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220010200
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2026 18:49 schreef Arizona het volgende:

[..]
Misschien dat je thuis zoiets hebt van he. ik kan dit vrij goed. :P
Fuck the EBU.
pi_220010208
quote:
Ik zit de hele dag achter de computer belastingen te doen
pi_220010253
Ik mag binnenkort twee vacatures openstellen voor mijn team en ik moet ook de teksten maken ;( .
De ene kan ik nog redelijk kopiëren, maar de ander wordt nog wel een uitdaging.
quote:
"Je klapt je laptop open. Als eerste open je je mailbox, ziet diverse mailtjes van collega's met vragen en denkt: gotver, die lui kunnen ook echt niks zelf he. Dan krijg je een telefoontje van een collega. Je probeert op te nemen, maar je headset heeft weer eens kuren. Na een paar keer: hoor je mij? HOOR JE MIJ? gezegd te hebben, geef je het op. Je reset je geluidsinstellingen en belt de collega terug. Tenminste, als het een leuke collega is, anders wacht je wel tot hij jou terugbelt.
Nu ga je even lekker een paar uurtjes knallen. Je zet je status op Niet storen. Lekker met data aan de slag! Je bent in je element! De status Niet storen laat je voor het gemak mooi de rest van de dag aanstaan.
Na de pauze heb je een meeting. Vooraf doe je met een bevriende collega een wedje of dit ook een e-mail had kunnen zijn. Jullie denken beide: ja, dit had een e-mail kunnen zijn en jullie hebben dus beide gelijk! Meteen daarna weer een meeting, waarin je wijs probeert te worden uit de onsamenhangende woordenbrij die je collega's uitstorten. En daarna ben je zo gaar als wat. Je gaat wat internetten en hopen dat niemand je meer stoort. Helaas, een collega chat met een spoedklus. Uiteraard pak je deze toch op, wat moet dat moet. Tot je tevredenheid zie je dat het inmiddels einde werktijd is. Gauw klap je je laptop dicht en denkt: mooi, weer een dag dichter bij het weekend."

Zo ongeveer :@ .
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 19:25:19 #195
Brabo Bastard
pi_220010390
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:05 schreef Arizona het volgende:
Ik mag binnenkort twee vacatures openstellen voor mijn team en ik moet ook de teksten maken ;( .
De ene kan ik nog redelijk kopiëren, maar de ander wordt nog wel een uitdaging.
[..]
"Je klapt je laptop open. Als eerste open je je mailbox, ziet diverse mailtjes van collega's met vragen en denkt: gotver, die lui kunnen ook echt niks zelf he. Dan krijg je een telefoontje van een collega. Je probeert op te nemen, maar je headset heeft weer eens kuren. Na een paar keer: hoor je mij? HOOR JE MIJ? gezegd te hebben, geef je het op. Je reset je geluidsinstellingen en belt de collega terug. Tenminste, als het een leuke collega is, anders wacht je wel tot hij jou terugbelt.
Nu ga je even lekker een paar uurtjes knallen. Je zet je status op Niet storen. Lekker met data aan de slag! Je bent in je element! De status Niet storen laat je voor het gemak mooi de rest van de dag aanstaan.
Na de pauze heb je een meeting. Vooraf doe je met een bevriende collega een wedje of dit ook een e-mail had kunnen zijn. Jullie denken beide: ja, dit had een e-mail kunnen zijn en jullie hebben dus beide gelijk! Meteen daarna weer een meeting, waarin je wijs probeert te worden uit de onsamenhangende woordenbrij die je collega's uitstorten. En daarna ben je zo gaar als wat. Je gaat wat internetten en hopen dat niemand je meer stoort. Helaas, een collega chat met een spoedklus. Uiteraard pak je deze toch op, wat moet dat moet. Tot je tevredenheid zie je dat het inmiddels einde werktijd is. Gauw klap je je laptop dicht en denkt: mooi, weer een dag dichter bij het weekend."

Zo ongeveer :@ .
Laptop aan. Pc aan. Citrix inloggen. Kut, werkt niet. Servicedesk net bereikbaar. Toch bellen. Tijdens bellen werkt het toch. Hm. Tijd voor testen van release. Oh. Release nog niet op de omgeving. Geen relevante mail. Eerste meeting. Loopt uit. Standaard. Doe alsof ik luister. Intussen tweede omgeving opgestart voor testautomatisering. Kut. Licentie verlopen. Manager mailen. Dan maar handmatig testen. Oh wacht. Geen nieuwe release. YouTube maar opzetten dan. Lunch. Meeting gaat niet door. Oh, drie uur. Klaar voor vandaag.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220010821
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Laptop aan. Pc aan. Citrix inloggen. Kut, werkt niet. Servicedesk net bereikbaar. Toch bellen. Tijdens bellen werkt het toch. Hm. Tijd voor testen van release. Oh. Release nog niet op de omgeving. Geen relevante mail. Eerste meeting. Loopt uit. Standaard. Doe alsof ik luister. Intussen tweede omgeving opgestart voor testautomatisering. Kut. Licentie verlopen. Manager mailen. Dan maar handmatig testen. Oh wacht. Geen nieuwe release. YouTube maar opzetten dan. Lunch. Meeting gaat niet door. Oh, drie uur. Klaar voor vandaag.
Behalve de test gedoe vervangen met development en het klinkt als mijn werkdag _O-

CItrix omgeving werkt ontzettend traag, dus maak je maar weer melding bij de servicedesk.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 20:08:26 #197
Brabo Bastard
pi_220010834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:06 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Behalve de test gedoe vervangen met development en het klinkt als mijn werkdag _O-

CItrix omgeving werkt ontzettend traag, dus maak je maar weer melding bij de servicedesk.
Werk jij bij mij? O+
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220010841
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Werk jij bij mij? O+
Wat voor bedrijf werk je?

Denk het niet, want ik werk voor de overheid.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  Moderator / Redactie FP donderdag 5 februari 2026 @ 20:11:10 #199
Brabo Bastard
pi_220010867
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:09 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wat voor bedrijf werk je?

Denk het niet, want ik werk voor de overheid.
Ja maar ik ook!

Rijkswaterstaat :@
"Omae wa mou shindeiru."
pi_220010895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2026 20:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ja maar ik ook!

Rijkswaterstaat :@
ministerie justitie en veiligheid
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: